Více

    ― Reklama ―

    Nevíte si rady, jak letos zabalit dárečky, které jste za poslední týdny tak pečlivě nastřádali? Inspirujte se nápady, jak učinit své dary ještě o trochu více perfektními. Využít můžete elegantní bílo-červenou klasiku, luxusní nádech zlaté nebo o něco více hravé potisky, které obdarovanému rozzáří úsměv na tváři. Kreativitě se ale meze nekladou, použít tedy můžete i krabičky, barevné stužky nebo ilustrované jmenovky.

    Inspirujte se u luxusních módních domů. Zvolte jednoduchou variantu se zlatým odleskem

    Módní domy Dior a Chanel se letos potkaly ve stylu svých dárkových balení. Oba zvolily elegantní bílo-zlatou verzi. Nemusíte ale hned kupovat dárky z kolekcí luxusních značek, abyste si podobný nádech luxusu pod stromeček rovněž nadělili. Stačí vybrat jednoduchý, ale kvalitní bílý papír, který doplníte zlatými doplňky. Může se jednat o zlatou stuhu, třpytky nebo dárkové jmenovky.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Vsaďte na vánoční klasiku. Červená stužka zapadne pod každý vánoční stromeček

    Svým výběrem nás letos oslovila také slavná francouzská značka Louis Vuitton. Své dárky totiž omotala tradiční červenou stuhou. Tou doplnila jednoduchý bílý balicí papír. Stejně klasickou vánoční atmosféru ovšem vyvolají i jiné kombinace papíru. Zvolit můžete o trochu více krémovou barvu, ale také tmavé odstíny zelené nebo modré. Prvek červeného odstínu totiž vždy zaručí, že dárky skvěle doplní vaše ostatní milované vánoční dekorace.

    Nebojte se ani barev. Klíčem je zvolit decentní a vzájemně se doplňující barvy

    Pokud chcete pod stromeček zvolit o něco hravější variantu, zkuste se inspirovat různými vzory. Nemusíte hned šahat po klišé papírech se Santou nebo barevnými dárečky. Perfektním řešením jsou vzory v jemných pastelových a teplých odstínech. Držet se můžete například béžových, hnědých nebo burgundy tónů. Zajímavá je také varianta s několika barvami a jedním hlavním kontrastním odstínem, například zlatavě žlutou.

    Zdroj: Katie Leamon

    Jednoduché balicí papíry můžete doplnit kouzelnou ozdobou. Vyberte si z roztomilých stromečků i lístečků

    Za elegantní variantu, jak vylepšit jinak poměrně jednoduchý design zabaleného dárečku, považujeme různé drobné dekorace. Jedná se navíc o poměrně udržitelnou možnost, jelikož se ozdůbky mohou snadno schovat na další rok. Naším favoritem jsou například zlaté lístečky vyrobené z jemných korálků. Roztomilou verzí je také stromeček doplněný o zlatou barvu. S trochou zručnosti si podobné detaily můžete i sami vyrobit.

    Zdroj: The White Company

    Perfektní výsledek zaručí správná kvalitní stuha, ale i roztomilá ilustrovaná jmenovka

    Podobně můžete dárky zkrášlit také tou správnou stuhou. Naším favoritem jsou opět více udržitelné varianty, vyrobené například ze stoprocentní bavlny a nikoli těžko recyklovatelného levného plastu. Pokud se s nimi bude zacházet opatrně, snadno se dají opět využít. Elegantní volbou jsou například jednoduché stuhy s odlišně barevnými okraji. Fandíme ale také roztomilým, ovšem stále vkusným jmenovkám. Ilustrace ve vánočních barvách osloví snad každého.

    Zdroj: The White Company, Katie Leamon

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Zabalte letos dárky pod stromeček stylově. Ohromí bílá klasika, zlatá elegance i nečekané vzory

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nevíte si rady, jak letos zabalit dárečky, které jste za poslední týdny tak pečlivě nastřádali? Inspirujte se nápady, jak učinit své dary ještě o trochu více perfektními. Využít můžete elegantní bílo-červenou klasiku, luxusní nádech zlaté nebo o něco více hravé potisky, které obdarovanému rozzáří úsměv na tváři. Kreativitě se ale meze nekladou, použít tedy můžete i krabičky, barevné stužky nebo ilustrované jmenovky.

    - Reklama -

    Inspirujte se u luxusních módních domů. Zvolte jednoduchou variantu se zlatým odleskem

    Módní domy Dior a Chanel se letos potkaly ve stylu svých dárkových balení. Oba zvolily elegantní bílo-zlatou verzi. Nemusíte ale hned kupovat dárky z kolekcí luxusních značek, abyste si podobný nádech luxusu pod stromeček rovněž nadělili. Stačí vybrat jednoduchý, ale kvalitní bílý papír, který doplníte zlatými doplňky. Může se jednat o zlatou stuhu, třpytky nebo dárkové jmenovky.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Vsaďte na vánoční klasiku. Červená stužka zapadne pod každý vánoční stromeček

    Svým výběrem nás letos oslovila také slavná francouzská značka Louis Vuitton. Své dárky totiž omotala tradiční červenou stuhou. Tou doplnila jednoduchý bílý balicí papír. Stejně klasickou vánoční atmosféru ovšem vyvolají i jiné kombinace papíru. Zvolit můžete o trochu více krémovou barvu, ale také tmavé odstíny zelené nebo modré. Prvek červeného odstínu totiž vždy zaručí, že dárky skvěle doplní vaše ostatní milované vánoční dekorace.

    - Reklama -

    Nebojte se ani barev. Klíčem je zvolit decentní a vzájemně se doplňující barvy

    Pokud chcete pod stromeček zvolit o něco hravější variantu, zkuste se inspirovat různými vzory. Nemusíte hned šahat po klišé papírech se Santou nebo barevnými dárečky. Perfektním řešením jsou vzory v jemných pastelových a teplých odstínech. Držet se můžete například béžových, hnědých nebo burgundy tónů. Zajímavá je také varianta s několika barvami a jedním hlavním kontrastním odstínem, například zlatavě žlutou.

    Zdroj: Katie Leamon

    Jednoduché balicí papíry můžete doplnit kouzelnou ozdobou. Vyberte si z roztomilých stromečků i lístečků

    Za elegantní variantu, jak vylepšit jinak poměrně jednoduchý design zabaleného dárečku, považujeme různé drobné dekorace. Jedná se navíc o poměrně udržitelnou možnost, jelikož se ozdůbky mohou snadno schovat na další rok. Naším favoritem jsou například zlaté lístečky vyrobené z jemných korálků. Roztomilou verzí je také stromeček doplněný o zlatou barvu. S trochou zručnosti si podobné detaily můžete i sami vyrobit.

    Zdroj: The White Company

    Perfektní výsledek zaručí správná kvalitní stuha, ale i roztomilá ilustrovaná jmenovka

    Podobně můžete dárky zkrášlit také tou správnou stuhou. Naším favoritem jsou opět více udržitelné varianty, vyrobené například ze stoprocentní bavlny a nikoli těžko recyklovatelného levného plastu. Pokud se s nimi bude zacházet opatrně, snadno se dají opět využít. Elegantní volbou jsou například jednoduché stuhy s odlišně barevnými okraji. Fandíme ale také roztomilým, ovšem stále vkusným jmenovkám. Ilustrace ve vánočních barvách osloví snad každého.

    Zdroj: The White Company, Katie Leamon

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―