Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pokud jste se letos rozhodli žít o něco více udržitelným životním stylem, pak je jedním z bodů na vašem pomyslném seznamu potřebných kroků zcela jistě i kosmetika. Její zero-waste a ekologická verze totiž dokáže potěšit vaši pokožku, ale zároveň pomoci životnímu prostředí. Jedná se tedy sice o drobnou, ale přesto zásadní změnu.

    Výběr nové kosmetiky, která splňuje všechny vaše požadavky na „zelené“ produkty, není vždy jednoduchý. Zvolili jsme proto několik z nich, nabízejících nejen organické skin care pomocníky, ale ve většině případů také ty zero-waste. Jejich obaly od lahviček i kelímků lze totiž recyklovat, vrátit a opět využít nebo zcela rozložit.

    S UpCircle zabráníte plýtvání potravinami. Značka využívá použitá kávová zrnka

    Principem zero-waste je vytváření nulového odpadu. Takového cíle lze dosáhnout různými způsoby. Například značka UpCircle vytvořila schéma, které jeho zákazníkům umožňuje prázdné obaly vrátit. Je pak jen na nich, jestli se je rozhodnou opět naplnit, nebo je přenechají dalším zájemcům.

    Zdroj: UpCircle

    Společnost ovšem zatoužila po tom, snížit odpad ještě o něco více. Také proto svůj byznys odstartovala úspěšným prodejem scrubů, vyrobených z použitých a rozemletých zrnek kávy. Dnes už ovšem v její nabídce najdete téměř každý produkt, který byste ve své skin care mohli potřebovat, tedy čisticí mléko, sérum i krém.

    Papírové obaly značky Meow Meow Tweet rozložíte i na zahradě. Pleť potěší krém i všestranný balzám

    Společnost Meow Meow Tweet se proslavila především svými ekologickými deodoranty. Prodává je totiž v krémově formě, kterou umístila do papírového obalu. Ten se dá jednoduše kompostovat a zahrabat ho proto můžete i doma na zahradě. Ne všechny produkty by ovšem v papíru „přežily“. Vyráběné jsou proto buď ze skla, nebo kovu.

    Značka proto zároveň vytvořila doplňovací systém, který vám umožní produkt po jeho spotřebování opět využít. Jelikož jsou navíc produkty vyráběny ručně, balené jsou do menších balení. Vybrat si pak můžete z roztomilého krému nebo třeba všestranného balzámu na pleť. Společnost pak každý měsíc vybere jinou organizaci, které daruje část svých výdělků.

    Zero-waste masku najdete u Battle Green, drobné značky ze severního Walesu

    Většina udržitelných značek se ovšem drží naprostých beauty základů. Nabízí proto většinou čisticí gely a krémy. Sem tam objevíte i nějaká séra. Pokud ovšem chcete svou pleť rozmazlit ještě o něco více, přijdou vám vhod i zero-waste masky. Nabízí je například značka Battle Green, která má své kořeny v zeleném severním Walesu.

    Zdroj: Battle Green

    Vybrat si u ní můžete hned z několika variant přírodních masek. Většinou se jedná o různé směsi jílu a bylinek, schované v kompostovatelném obalu. Vyzkoušet můžete také stejně různorodou řadu balzámů na rty. Potěší vás široký výběr příchutí i stejně rozložitelné balení.

    Klasické kostky mýdla jsou zpět. Schovávat se v nich mohou užitečné scruby i čisticí gely

    Snad nejdokonalejší podobou zero-waste kosmetiky jsou jednoduché kostky mýdla. Zabalené jsou totiž pouze v papírovém obalu, který snadno zrecyklujete. Jejich genialitu pochopila také značka Ethique. Svým zákazníkům proto nabízí opravdu široký výběr. Do své skin care rutiny tak můžete zařadit například i scrub na obličej.

    Zdroj: Ethique

    Ve stejné podobě ale naleznete také užitečný čisticí gel. Produkty značky jsou navíc vytvořené z etických zdrojů a bez použití palmového oleje. Kromě toho splňují veganské a cruelty-free certifikace. Důležité je si ale pamatovat, že i když nejsou všechny zero-waste značky stoprocentně perfektní, nabízejí alespoň maličký krok k lepšímu životnímu prostředí.

    Zdroje: Vegan Cuts, Pebble Mag, Instagram

    Vneste do své beauty rutiny udržitelnost. Zero-waste produkty potěší i pomůžou

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.