Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    Gap se dere zpátky do módního popředí. Oslavuje úspěšné druhé čtvrtletí

    Mezi jednu ze společností, kterým uplynulé měsíce přály, patří také Gap. Čistý příjem společnosti totiž v letošním druhém čtvrtletí vzrostl na 205 milionů dolarů. Prodeje v hodnotě 3,7 miliardy dolarů zase oproti loňskému roku vyšplhaly o pět procent. Značka tak dokazuje, že se opět pomalu, ale jistě vrací na vrchol módní scény.

    „Náš produkt se zákazníky opravdu rezonuje,“ popsal pak dle WWD prezident a ředitel Gap Richard Dickson. „Abychom odemkli plný potenciál našeho portfolia, máme před sebou ještě hodně práce. Se současným pokrokem jsem ale opravdu spokojený,“ doplnil. Z toho důvodu také firma potvrdila předchozí výhled do konce letošního roku.

    Cucinelli zveřejnil výsledky z prvního pololetí. Provozní zisk značky vzrostl o 19 procent

    Italská módní společnost Brunello Cucinelli odhalila výsledky nejen z posledního čtvrtletí, ale celého prvního pololetí. Rovněž ona potvrdila svůj výhled pro rok 2024, jelikož její provozní zisk vzrostl o 19,3 procenta. Dosáhl tak na 104,6 milionu euro. „Letošní letní prodeje jsme zakončili velice úspěšně. Dobrý start v současnosti pozorujeme i u těch zimních,“ oznámili zástupci značky v oficiálním prohlášení.

    Na předpokládaný zisk nedosáhla společnost Birkenstock. Na vině je trvající expanze

    Naopak značka Birkenstock ve čtvrtek zaznamenala pokles hodnoty svých akcií o 12 procent. Zveřejnila totiž nejnovější výsledky, dokazující, že v uplynulém čtvrtletí nedosáhla na odhadovaný zisk. Důvodem pro neveselá čísla je ovšem její současná expanze. Značka totiž otevírá pobočky na nových trzích v Indii nebo Japonsku. Kromě toho kvůli rostoucí poptávce buduje další výrobní kapacity, nebo posiluje ty existující.

    Guess oznámil růst prodejů ve všech destinacích. Výjimkou je trh v Asii

    Růstem prodejů se může chlubit také italská značka Guess. Ve středu odhalila, že její prodeje v uplynulém čtvrtletí stouply o 10 procent, a to na 732,6 milionu dolarů. Příjmy v Evropě tak vzrostly o pět procent, zatímco ty v jižní a severní Americe vyšplhaly o osm procent. O něco méně se však společnosti dařilo v Asii.

    Na tamním trhu zaznamenala společnost pokles příjmů o osm procent. Nejedná se však o překvapivý výsledek. Mnohé luxusní firmy totiž v současnosti trápí nízká poptávka v Číně. Zástupci Guess přesto nevěsí hlavu. Nadále totiž předpokládají, že celoroční příjmy vzrostou o rozmezí, pohybující se mezi 9,5 a 11 procenty.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gap

    Uplynulé čtvrtletí přálo Guess, Cucinelli i Gap. Na očekávané výsledky nedosáhl Birkenstock

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    - Reklama -

    Gap se dere zpátky do módního popředí. Oslavuje úspěšné druhé čtvrtletí

    Mezi jednu ze společností, kterým uplynulé měsíce přály, patří také Gap. Čistý příjem společnosti totiž v letošním druhém čtvrtletí vzrostl na 205 milionů dolarů. Prodeje v hodnotě 3,7 miliardy dolarů zase oproti loňskému roku vyšplhaly o pět procent. Značka tak dokazuje, že se opět pomalu, ale jistě vrací na vrchol módní scény.

    „Náš produkt se zákazníky opravdu rezonuje,“ popsal pak dle WWD prezident a ředitel Gap Richard Dickson. „Abychom odemkli plný potenciál našeho portfolia, máme před sebou ještě hodně práce. Se současným pokrokem jsem ale opravdu spokojený,“ doplnil. Z toho důvodu také firma potvrdila předchozí výhled do konce letošního roku.

    Cucinelli zveřejnil výsledky z prvního pololetí. Provozní zisk značky vzrostl o 19 procent

    Italská módní společnost Brunello Cucinelli odhalila výsledky nejen z posledního čtvrtletí, ale celého prvního pololetí. Rovněž ona potvrdila svůj výhled pro rok 2024, jelikož její provozní zisk vzrostl o 19,3 procenta. Dosáhl tak na 104,6 milionu euro. „Letošní letní prodeje jsme zakončili velice úspěšně. Dobrý start v současnosti pozorujeme i u těch zimních,“ oznámili zástupci značky v oficiálním prohlášení.

    - Reklama -

    Na předpokládaný zisk nedosáhla společnost Birkenstock. Na vině je trvající expanze

    Naopak značka Birkenstock ve čtvrtek zaznamenala pokles hodnoty svých akcií o 12 procent. Zveřejnila totiž nejnovější výsledky, dokazující, že v uplynulém čtvrtletí nedosáhla na odhadovaný zisk. Důvodem pro neveselá čísla je ovšem její současná expanze. Značka totiž otevírá pobočky na nových trzích v Indii nebo Japonsku. Kromě toho kvůli rostoucí poptávce buduje další výrobní kapacity, nebo posiluje ty existující.

    Guess oznámil růst prodejů ve všech destinacích. Výjimkou je trh v Asii

    Růstem prodejů se může chlubit také italská značka Guess. Ve středu odhalila, že její prodeje v uplynulém čtvrtletí stouply o 10 procent, a to na 732,6 milionu dolarů. Příjmy v Evropě tak vzrostly o pět procent, zatímco ty v jižní a severní Americe vyšplhaly o osm procent. O něco méně se však společnosti dařilo v Asii.

    Na tamním trhu zaznamenala společnost pokles příjmů o osm procent. Nejedná se však o překvapivý výsledek. Mnohé luxusní firmy totiž v současnosti trápí nízká poptávka v Číně. Zástupci Guess přesto nevěsí hlavu. Nadále totiž předpokládají, že celoroční příjmy vzrostou o rozmezí, pohybující se mezi 9,5 a 11 procenty.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―