Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    S chladnějšími dny přicházejí také odhady ekonomů, snažících se předpovědět, jaké trendy budou definovat letošní vánoční nákupní sezónu. Většinou se totiž jedná o období, na které se značky těší celý rok. Zákazníci v něm pochopitelně utrácí více, než kdy jindy. Zdá se ovšem, že letošní sváteční dny, alespoň ve Spojených státech amerických (USA), nebudou tak veselé, jak si některé společnosti vysnily.

    Analytici totiž předpokládají, že tamní prodeje letos vzrostou o pouhá dvě nebo tři procenta. Důvodem je především stále vysoká inflace, nízké úspory, ale také nejistota spojená s blížícími se prezidentskými volbami nebo válkou na Ukrajině či izraelsko-palestinským konfliktem. Kromě toho dosahuje míra nezaměstnanosti v USA v současnosti na 4,3 procenta, tedy více než v loňském roce.

    „Spotřebitelé jsou stále nejistí. Nikdo si nekupuje nic zbytečného. A pokud ano, přistupují k nákupům mnohem více strategicky,“ popsala dle WWD poradenská firma Customer Growth Partners. Nadcházející vánoční sezónu definuje také letošní kalendář. Svátečních dnů mezi Díkuvzdáním a Štědrým dnem bude letos pouze 27, loni si jich přitom zákazníci mohli užít na 32. Jedná se tak o nejnižší číslo od roku 2019.

    S prodejem pomohou sociální sítě i e-maily. Osloví hlavně generaci Z

    Tím ovšem odhady, týkající se rychle se blížících svátků, nekončí. Analytici rovněž předpokládají, že hlavní roli budou letos oproti loňskému roku hrát i telefony. Zákazníci přes ně totiž čím dál častěji nakupují. Podle firmy Adobe by mobily měly letos představovat až 54 procent ecommerce prodejů. Důvodů pro změnu je hned několik, tím největším je ovšem věk, za podobnými prodeji stojí hlavně generace Z.

    Pomáhá ale také čím dál více oblíbená buy-now pay-later možnost placení. Umožňuje totiž platbu za daný produkt odložit na později, a tak prodej urychluje. Čím dál důležitější roli hrají v prodejích rovněž sociální sítě. Dle Adobe tak asi 15 procent ze zmíněné generace Z nakupuje přímo přes jejich stránky. Pozornost pak na sebe strhávají i e-maily, které firmy čím dál častěji využívají pro svůj marketing.

    Zdroje: WWD, Practical Ecommerce, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Oslaví značky šťastné a veselé? Jaké trendy definují nadcházející vánoční sezónu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    - Reklama -

    S chladnějšími dny přicházejí také odhady ekonomů, snažících se předpovědět, jaké trendy budou definovat letošní vánoční nákupní sezónu. Většinou se totiž jedná o období, na které se značky těší celý rok. Zákazníci v něm pochopitelně utrácí více, než kdy jindy. Zdá se ovšem, že letošní sváteční dny, alespoň ve Spojených státech amerických (USA), nebudou tak veselé, jak si některé společnosti vysnily.

    Analytici totiž předpokládají, že tamní prodeje letos vzrostou o pouhá dvě nebo tři procenta. Důvodem je především stále vysoká inflace, nízké úspory, ale také nejistota spojená s blížícími se prezidentskými volbami nebo válkou na Ukrajině či izraelsko-palestinským konfliktem. Kromě toho dosahuje míra nezaměstnanosti v USA v současnosti na 4,3 procenta, tedy více než v loňském roce.

    „Spotřebitelé jsou stále nejistí. Nikdo si nekupuje nic zbytečného. A pokud ano, přistupují k nákupům mnohem více strategicky,“ popsala dle WWD poradenská firma Customer Growth Partners. Nadcházející vánoční sezónu definuje také letošní kalendář. Svátečních dnů mezi Díkuvzdáním a Štědrým dnem bude letos pouze 27, loni si jich přitom zákazníci mohli užít na 32. Jedná se tak o nejnižší číslo od roku 2019.

    - Reklama -

    S prodejem pomohou sociální sítě i e-maily. Osloví hlavně generaci Z

    Tím ovšem odhady, týkající se rychle se blížících svátků, nekončí. Analytici rovněž předpokládají, že hlavní roli budou letos oproti loňskému roku hrát i telefony. Zákazníci přes ně totiž čím dál častěji nakupují. Podle firmy Adobe by mobily měly letos představovat až 54 procent ecommerce prodejů. Důvodů pro změnu je hned několik, tím největším je ovšem věk, za podobnými prodeji stojí hlavně generace Z.

    Pomáhá ale také čím dál více oblíbená buy-now pay-later možnost placení. Umožňuje totiž platbu za daný produkt odložit na později, a tak prodej urychluje. Čím dál důležitější roli hrají v prodejích rovněž sociální sítě. Dle Adobe tak asi 15 procent ze zmíněné generace Z nakupuje přímo přes jejich stránky. Pozornost pak na sebe strhávají i e-maily, které firmy čím dál častěji využívají pro svůj marketing.

    Zdroje: WWD, Practical Ecommerce, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―