Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Uplynulých 13 let tvorby pod vlastní značkou se návrhář Tom Ford rozhodl shrnout do své poslední ready-to-wear kolekce. Pod názvem Tom Ford Archives proto opět vydá ty nejvíce ikonické kousky. Představil je v impozantním setu videí doplňujících nejnovější kampaň.

    Do svého finálního díla se Tom Ford rozhodl vtisknout také svou režisérskou stránku. Ve spolupráci se Stevenem Kleinem proto vytvořil sérií videí umělecky zachycujících archiv jeho návrhů. Vidět v něm jde řada skleněných a jasně ozářených boxů, ve kterých pózují modelky představující figuríny. Jakmile k nim ale Ford dramaticky vykročí, začnou se pohybovat, jako by je návrhář dirigoval. Oblečené jsou do těch nejznámějších kousků, které Ford za posledních 13 let navrhl.

    Modelky se ale za sklem pomyslných vitrín začnou postupně propadat vlastním emocím. Některé křičí, další pláčou nebo se vztekají. Intenzita jejich prožitků má totiž tak trochu ironicky odrážet pocity z odchodu slavného návrháře. Podzimní ready-to-wear kolekce je totiž poslední, kterou pro vlastní značku kdy vytvoří. Firmu Tom Ford v listopadu loňského roku prodal společnosti Estée Lauder Cos. za 2,8 miliardy dolarů, tedy 59 miliard korun.

    Poslední kolekce Forda tak odráží také jeho typický styl. Založením vlastní společnosti se mu totiž povedlo dostat se do podvědomí slavných osobností, ale i širší skupiny zákazníků. Úspěchu se mu podařilo dosáhnout i přesto, že jeho návrhy už nenesly tak silné kouzlo, jaké se mu podařilo vytvořit už dříve, a to u módních domů jako Gucci nebo Yves Saint Laurent. Už při zveřejnění své prvních dámské kolekce roku 2010 ale dokázal přitáhnout celebrity jako Beyoncé nebo Julianne Moore. Od té doby se stal neodmyslitelnou součástí Hollywoodu.

    Archiv zahrnuje růžový set proslavený Zendayou i bílé šaty s kápí spojené s Gwyneth Paltrow

    V kampani a kolekci nazvané Tom Ford Archives milovníci módy najdou mnohé ikonické kousky. Objeví se v ní například bílé šaty s kápí, které oblékla herečka Gwyneth Paltrow na předávání Oskarů roku 2012. Nechybí ale ani také mini šaty s flitry z roku 2014 známé tím, že je na sobě měla Beyoncé při jednom ze svých světových tour. Pozornosti fanoušků Forda neunikne ani růžový set dlouhé sukně a topu, ve kterém roku 2020 zazářila herečka Zendaya.

    Ikonické jsou ale také průsvitné černé krajové šaty představené roku 2020 modelkou Gigi Hadid. Mezi highlights kolekce patří také různě barevné geometrické maxi šaty s flitry, které oblékla Rihanna pro focení obálky časopisu Vogue roku 2016. Milovníky módy zaujmou ale také jedny z Fordových nejslavnějších návrhů bot. Kolekci pak ve videích předvedly slavné modelky jako Karlie Kloss, Amber Valetta, Karen Elson, Joan Smalls nebo Carolie Trentini. Do obchodů mají návrhy dorazit na podzim letošního roku.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Footwear News, YouTube, Instagram

    Tom Ford zveřejnil své velké finále. Poslední kolekci proměnil v impozantní archiv

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.

    Růst prodejů LVMH v prvním čtvrtletí zpomalil. Odráží stav světové ekonomiky

    Luxusní skupina LVMH odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí, poukazující na zpomalení růstu jejích prodejů. Klesnout měly o tři procenta. Jelikož je firma sdružující slavné značky považována za největší v módním průmyslu, jedná se o důležitý ukazatel. Reflektuje totiž stav světové ekonomiky.