Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Tom Ford zahájí v Miláně novou éru. Kreativní ředitel Peter Hawking odhalí první kolekci

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―