Spojení dvou značek na kapsulové kolekci je v módním průmyslu obvyklé, ale začátkem prosince se spojily hned tři značky: Tod’s, Moncler a Palm Angels. Dámská a pánská podzimní kolekce se opírá o dvoje signature boty Tod’s, které Palm Angels reinterpretovali pro Moncler Genius. Tváří kampaně je topmodelka Naomi Campbell.
Projekt Tod’s x 8 Moncler Palm Angels je součástí kreativní laboratoře Tod’s Factory, která byla spuštěna v roce 2018 s cílem vytvářet netradiční projekty s designéry a umělci ze světa luxusu a designu, představovat kolekce a limitované edice a reinterpretovat styl a dědictví značky Tod’s.
„Zajímá mě kvalita produktu a vášeň, která za ním leží. Proto se při každé spolupráci obracím na ty nejlepší,“ řekl zakladatel a kreativní ředitel Palm Angels Francesco Ragazzi pro UPS Magazine. „Spolupráce je způsobem jak experimentovat, propojovat naší vizi a učit se díky spojení s takovými giganty, jako jsou Tod’s a Moncler.“
Tod’s Factory Teams With Palm Angels, Moncler Genius – WWD https://t.co/aagwmHAjCV
— UPS Magazine (@upsmagcom) November 30, 2022
Sám Ragazzi vyrůstal s botami Tod’s na nohou. I proto vyjádřil svůj obdiv k tomu, co samotná značka představuje: „Hodně mluvíme o Made in Italy, ale podle mého názoru toho není nikdy dost.” Vyzdvihl řemeslníky Tod’s a zmínil, že přistupoval k návrhu kolekce s respektem, přidal kontrastní prvky a přitom zachoval podstatu.
Ragazzi spojil odkazy na americký sport a popkulturu s italským vkusem na charakteristických mokasínách Tod’s Gommino s motivem plamene. Ve stejném duchu jsou přepracovány prvky horského sportovního oblečení pro model W.G. Nová verze ikonických zimních bot Gommino má prvky horolezecké a detaily sněhové boty.
Naomi Campbell fotografoval v Miami filadelfský fotograf Quil Lemons. Oblékla zlatou bundu Keon, kombinovanou se zlatými tepláky. Dále třpytivou černou kombinaci crop topu a kalhot pod péřovou vestou. Charakter snímků se nese v duchu vintage 90. let, s basketbalovým hřištěm, lehátky, skokanským prknem a mořským molem.
Foto: Tod’s
„Je to uvolněná hravá kolekce, což je podstatou Palm Angels,“ řekl Ragazzi a dodal: „Na tomto příběhu spolupracovaly tři značky, pocházející z různých světů. Spojily se, aby viděly produkt novým, převratným způsobem. To vytváří energii, která je v módě nezbytná.“
Značka Tod’s Factory byla uvedena na trh v září 2018 s Alessandrem Dell’Acquou, v červenci 2019 ji následoval Alber Elbaz. V březnu 2020 přišla řada na Maiko Kurogouchi, návrhářku stojící za japonskou značkou Mame Kurogou.
Zdroj: Tod’s, Instagram