Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s „unsexy“ produkty.

    Každého z nás trápí beauty problémy, které nehodláme s okolním světem jen tak sdílet. Kvůli zažitým předsudkům máme totiž pocit, že se jedná o něco nepřitažlivého, co nás v očích ostatních učiní méně „sexy“. Přesně takové situaci se ovšem v současnosti snaží zabránit nejnovější TikTok trend. Uživatelé známé sociální sítě se totiž rozhodli propagovat nejen populární a estetické produkty.

    Zdroj: Head & Shoulders, CeraVe

    Pod #UnsexyProducts proto nyní najdete řadu videí, ve kterých beauty nadšenci sdílejí své tipy na zcela „obyčejné“ pomocníky. Jedná se o produkty, které by většinová společnost označila za „unsexy“. Nejsou trendy, třpytivé, nepropaguje je známá celebrita. Přesto fungují a jsou zcela běžně dostupné. Ve většině případech navíc řeší intimní problémy, jako jsou zarostlé chloupky nebo zažloutlé zuby.

    Zdroj: Dove, Cetaphil

    Nejnovější TikTok trend vychází z myšlenky, že beauty rutina by neměla být přitažlivá pro ostatní, ale sloužit primárně našim individuálním potřebám. Normalizuje tedy realističtější a „normální“ skin care rutinu. Jak se zdá, přesně na tu uživatelé známé sociální sítě čekali. Zmíněný #UnsexyProducts totiž v posledním měsíci na TikToku dosáhl na více než 42,5 milionu zobrazení.

    Ne všechny produkty musí být sexy. Ve výsledku totiž udělají sexy vás

    Doporučení „unsexy“ produktů pak usiluje o zlepšení celé řady problémů. Mezi oblíbené pomocníky se tak mohou řadit krémy proti vyrážce nebo různé řešení akné, zarostlých chloupků a opruzenin. Je přitom jedno, že podobné lahvičky nezkrášlí vaši poličku v koupelně. Jak totiž tvůrci populárních videí prohlašují, „podobné unsexy položky vám pomohou stát se více sexy“.

    @taylorbosmann unsexy products that just WORK 🤌🏻🫧🧴 #unsexyproducts #fyp #productrecommendations #skincare #skincareproducts #foryou @First Aid Beauty @Triple Paste @CeraVe @Megababe ♬ original sound – tay

    Mezi nejčastěji doporučované produkty se pak řadí například čisticí gel na obličej značky Cetaphil. Vyhovovat má podle autorů populárních videí všem typům pleti. Podobné chvály se dočkala také mast značky CeraVe, která si má poradit s každým problémem vaší pokožky. Oblíbenými stálicemi jsou také mýdla od Dove nebo šampony Head & Shoulders.

    Zdroje: WWD, Hypebae, Cosmetics Design Europe, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s „unsexy“ produkty.

    - Reklama -

    Každého z nás trápí beauty problémy, které nehodláme s okolním světem jen tak sdílet. Kvůli zažitým předsudkům máme totiž pocit, že se jedná o něco nepřitažlivého, co nás v očích ostatních učiní méně „sexy“. Přesně takové situaci se ovšem v současnosti snaží zabránit nejnovější TikTok trend. Uživatelé známé sociální sítě se totiž rozhodli propagovat nejen populární a estetické produkty.

    Zdroj: Head & Shoulders, CeraVe

    Pod #UnsexyProducts proto nyní najdete řadu videí, ve kterých beauty nadšenci sdílejí své tipy na zcela „obyčejné“ pomocníky. Jedná se o produkty, které by většinová společnost označila za „unsexy“. Nejsou trendy, třpytivé, nepropaguje je známá celebrita. Přesto fungují a jsou zcela běžně dostupné. Ve většině případech navíc řeší intimní problémy, jako jsou zarostlé chloupky nebo zažloutlé zuby.

    - Reklama -

    Zdroj: Dove, Cetaphil

    Nejnovější TikTok trend vychází z myšlenky, že beauty rutina by neměla být přitažlivá pro ostatní, ale sloužit primárně našim individuálním potřebám. Normalizuje tedy realističtější a „normální“ skin care rutinu. Jak se zdá, přesně na tu uživatelé známé sociální sítě čekali. Zmíněný #UnsexyProducts totiž v posledním měsíci na TikToku dosáhl na více než 42,5 milionu zobrazení.

    Ne všechny produkty musí být sexy. Ve výsledku totiž udělají sexy vás

    Doporučení „unsexy“ produktů pak usiluje o zlepšení celé řady problémů. Mezi oblíbené pomocníky se tak mohou řadit krémy proti vyrážce nebo různé řešení akné, zarostlých chloupků a opruzenin. Je přitom jedno, že podobné lahvičky nezkrášlí vaši poličku v koupelně. Jak totiž tvůrci populárních videí prohlašují, „podobné unsexy položky vám pomohou stát se více sexy“.

    @taylorbosmann unsexy products that just WORK 🤌🏻🫧🧴 #unsexyproducts #fyp #productrecommendations #skincare #skincareproducts #foryou @First Aid Beauty @Triple Paste @CeraVe @Megababe ♬ original sound – tay

    Mezi nejčastěji doporučované produkty se pak řadí například čisticí gel na obličej značky Cetaphil. Vyhovovat má podle autorů populárních videí všem typům pleti. Podobné chvály se dočkala také mast značky CeraVe, která si má poradit s každým problémem vaší pokožky. Oblíbenými stálicemi jsou také mýdla od Dove nebo šampony Head & Shoulders.

    Zdroje: WWD, Hypebae, Cosmetics Design Europe, TikTok

    ― Reklama ―

    E-shopy ve Spojeném království čelí kritice. Zaplavují ulice plastovými obaly

    Spojené království posílá ze všech ekonomik Evropy na skládky nejvíce plastových obalů pocházejících z on-line obchodů. Začátkem týdne na to upozornila firma produkující udržitelné alternativy DS Smith. Apeluje proto na vládu i značky, aby využívání plastů rapidně omezily. Do roku 2030 mají totiž britské e-shopy doručit sedm miliard plastových obalů.

    Bottega Veneta jako královna textury. Objevte kouzlo mistrovských kousků

    Pokud existuje módní dům, který dokázal povznést texturu na úroveň umění, pak je to bezesporu Bottega Veneta. Od svých ikonických intrecciato vzorů až po nejnovější experimenty s kůží, semišem a ultra originálními povrchy je značka již řadu let synonymem pro sofistikovanost, hmatový luxus a tiché mistrovství italského řemesla.

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

    Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

    Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

    Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―