Více

    ― Reklama ―

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Tiffany se spojila s umělcem Danielem Arshamem a krásná limitka zámkového náramku je na světě

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    - Reklama -

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    - Reklama -

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    ― Reklama ―

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―