Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Tiffany se spojila s umělcem Danielem Arshamem a krásná limitka zámkového náramku je na světě

    ― Reklama ―

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    ― Reklama ―

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―