More

    Ať už jste fotbalový nadšenec nebo fanoušek rozpadlých Spice Girls, příjmení Beckham vám určitě není cizí. Oba manželé mají dohromady přes 100 milionů sledujících na Instagramu a slýcháme o nich takřka všude. Proto jste jistě zaznamenali, že Victoriina značka byla několik let ve velkém mínusu. Nyní brand opět nabírá na obrátkách.

    „Lepší časy“ odstartovala kolekce dekorativního make-upu i pečující kosmetiky v roce 2021. Prodeje potom, podle magazínu Forbes, vzrostly o 14 %. Ale dost bylo čísel. Pojďme se podívat na konkrétní modely.

    VB dresses

    Nejoblíbenější ready-to-wear sekcí jsou šaty. Rozhodně převažují kousky v tlumených barvách, oživují je ale výraznější doplňky, boty a kabelky, velmi často ve výrazných pastelových tónech. Všechny střihy i ozdobné prvky, jako jsou například překládané volány, odráží typickou britskou usedlost, kterou ovšem Victoria oživila zmíněnými doplňky. Rozhodně ale zabodovala s délkou šatů, která snad u žádného modelu není „obvyklá“.

    Foto: Victoria Beckham

    Londýn nerozzářila pouze premiéra filmu Avatar, ale i runway šaty od Victorie, které oblékla herečka Zoe Saldaňa. Průhledný materiál, dohromady s latinskými rysy hlavní hrdinky filmu, dodává modelu úplně jiný rozměr.

    Co stojí za comebackem brandu?

    Jak vidno, modely od VB nepřináší nic nového a jsou lehce kombinovatelné. Není to tedy právě to, co spotřebitelé hledají? Nemyslíme si. Hitem je totiž samotná Victoria. Svědčí o tom i její IG profil, který má přes 30,5 mil. followers. Ona je ikonou, která své modely umí nejlépe vynést a prodat.

    Úspěch značky stojí ale i na spolupráci s dalšími hvězdami. Kolekci SS23 promotuje například Kendall Jenner.

    Komplexnost značky je nepochybně dalším důležitým pilířem úspěchu. Na jejich stránkách najdete snad vše. Od TOP společenských kousků přes každodenní oblečení a doplňky až po beauty řadu. Tímto výčet ale nekončí. Victoria vsadila také na populární spolupráce.

    Victoria Beckham X Reebok

    Tohle spojení je skvělou zprávou pro sportovce. Tenisky, lehké bundy, komplety, podprsenky i doplňky. To vše v této sekci pořídíte. Ve fitku nebo třeba při joggingu budete s takovou výbavou opravdu zářit.

    Foto: Victoria Beckham

    Mia Regan X Victoria Beckham

    Denimová kolekce, v kolaboraci s modelkou Miou Regan, je skvělým oživením pro modely s typickým podpisem VB. Devadesátkové oversized střihy a velikosti jsou opravdu stylové. Džínové vestičky mají stále své kouzlo a kromě cool vzhledu se vám v nich dostane i zaslouženého pohodlí.

    Foto: Victoria Beckham

    Victoria Beckham Beauty

    Podle sociálních sítí je kosmetika VB nejoblíbenějším produktem. Spousta nezávislých influencerů ji miluje. Svědčí o tom i fakt, že většina videí vznikla již dávno před „znovuzrozením“ značky. Zvláštní pozornosti se dostává řasenkám a linkám na oči.

    Paris Fashion Week

    Comeback značky velmi podpořila kolekce SS 2023, kterou Victoria předvedla během pařížského týdne módy. Jednou z hlavních tváří této přehlídky se stala Bella Hadid, která vynesla krásné olivově zelené šaty s kabelkou ve stejné barvě.

    Zdroj: Victoria Beckham, TikTok, Instagram, YouTube, Forbes

    Střídmost a minimalismus podle Victorie Beckham

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.