More

    Pouliční móda se těší velké oblíbenosti. Inspirují se v ní přední módní domy a je nedílnou součástí aktuálních trendů. Pojďte se s námi podívat jaké má streetstyle společné prvky a jakým směrem se na podzim a zimu ubírat. Odpoví nám Instagram i TikTok.

    Oblíbenost vintage kousků dosahuje vrcholu

    Už to nějaký ten pátek bude, kdy tyhle krásné kousky zažily svou slávu na molech. Netušily však, že o několik desetiletí později se vrátí zpět do popředí módní scény. Trend vintage kousků se vrátil ve chvíli, když světoví návrháři opět začali přicházet na chuť stylu devadesátek a osmdesátek. Sekáče a Vintage shopy se začaly plnit starými módními kousky a nastala doba, kdy jsme schopni „ulovit“ například starší Gucci kabelku za poměrně nízkou cenu. Nejenže naděláme plno parády, ale chováme se zároveň ekologicky.

    V hlavní roli vysoká platforma

    Streetstyle trendsetteři se přímo vyžívají ve výstřední módě. Je tomu tak i u bot. V podstatě platí pravidlo – čím vyšší boty, tím lepší. Dveře do trendu ugly shoes otevřela Balenciaga, když na trh uvedla kolekci tenisek Triple-S. Od té doby svět miluje vysoké a mohutné platformy. K tomu se pojí další fakt. Boty s vysokou a mohutnou podrážkou jsou velmi praktické. Když potřebujeme vynést delší kalhoty, platformy je buď zastaví, nebo se sotva dotýkají země, takže laicky řečeno – oversized kalhoty v kombinaci s vysokou platformou netáhneme po zemi. Ideální!

    Cowboy boots

    K původu těchto bot musíme v historii o malinko dál. V 16. století je Španělé přinesli do Ameriky, kde se rozšířily jako boty pastevců. Nikdy už se od té doby nepřestaly nosit. Takže pokud je obujeme, máme na nohou velkou historii. Streetstyle milovníci teď nejvíce cowboy boots kupují u Isabel Marant, která je v módě posunula na úplně jiný level. Jsou oblíbené jak v Evropě, tak i v Americe.

    Velikost je jen číslo

    Oversized saka, kalhoty, bundy i mikiny. Trend, který se přímo snoubí se streetstylem. Nikdy s takovým kouskem nešlápnete vedle. Saka vypadají perfektně svázané jakýmkoliv páskem a kalhoty můžeme ozdobit doublebeltem. Jen pozor na nabraná ramena, někomu sluší, jinému zase ne.

    Video: The Style Insider

    Králem streetstylu zůstává Acne Studios. Jejich šály jsou must-have

    Šála Acne Studios zahřeje, ale i dobře vypadá. Letošní podzim/zimu s ní přežijete v teple a přitom budete vypadat cool. TikTok a Reels jsou přímo zahlcení touto šálou. V Praze seženeme v butiku The Brands.

    Je úplně jedno, jaký styl nebo barevná kompozice se vám líbí. Je totiž z čeho vybírat.

    Foto: Acne Studios

    Streetstyle jako kolébka trendů. Co se nosí v ulicích velkých měst

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.