Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Prodej firmy LVMH vzrostl v prvních třech měsících letošního roku o 17 procent. Jedná se o více než dvojnásobek toho, co ekonomové očekávali. Důvodem je stabilní poptávka v Evropě a Spojených státech amerických, ale také obnova čínské ekonomiky.

    Společnost LVMH vlastnící značky jako Louis Vuitton, Dior, Hennessy nebo Tiffany & Co. zůstává odolná vůči rostoucí inflaci i turbulencím světové ekonomiky. Její prodej za první čtvrtletí totiž dosáhl hodnoty 21 miliard eur, tedy 490 miliard korun. Vzrostl totiž o 17 procent, a to jak v Evropě a Spojených státech amerických, tak Asii. Ekonomové přitom předpokládali, že by čísla za uplynulé tři měsíce mohla vyšplhat o pouhých osm procent.

    Důvodem dosavadního úspěchu je především poptávka po kožených produktech. Zásluhu má na něm ale také kosmetika prodávaná v obchodech Sephora, které rovněž spadají pod LVMH. Společnost pak za úspěch vděčí především obnově čínské ekonomiky. Ta se totiž ještě donedávna vypořádávala s dopady přísné politiky „nulového koronaviru“. Nyní ovšem začíná opět prosperovat. „Jsme zpět tam, kde jsme byli před komplikovaným minulým rokem,“ popsal finanční ředitel LVMH Jean-Jacques Guiony.

    Prodej pak v Asii, bez započítání Japonska, vzrostl o 14 procent. V posledním čtvrtletí loňského roku přitom ve stejném regionu poklesl o osm procent. Výsledky ze Spojených států amerických byly trochu více smíšené, tamní poptávka mladších a méně zajištěných zákazníků totiž pokulhává. Přesto na tamním trhu společnost LVMH zaznamenala růst o osm procent. Zlepšení v Evropě a Asii pak firma přisuzuje nejen lokálním zákazníkům, ale i turistům.

    Výborné výsledky zaručila nová pobočka Sephory v Londýně i koncert Rihanny

    Úspěch pak kromě hlavních značek spadajících pod LVMH zaznamenaly také Celine, Loewe, Loro Piana, Rimowa nebo Berluti. Výjimečné výsledky přinesl také bezcelní řetězec obchodů DFS. Kromě toho k excelentnímu růstu prodeje přispělo představení první londýnské pobočky Sephora. Firma ji v březnu otevřela v nákupním centru Westfield. „Společnost LVMH zůstává bdělá a sebejistá,“ oznámili dále její zástupci.

    Prodeji napomohla také značka Fenty Beauty, která získala v uplynulých měsících mimořádnou pozornost. Rihanna totiž při svém koncertu na Super Bowl jeden ze svých produktů použila před zraky všech diváků. „Make-upu se daří, ale parfémy jsou ještě úspěšnější. Zájem o skin care zůstává poměrně stejný,“ vysvětlil dále finanční ředitel LVMH. Akcie firmy pak od začátku roku vzrostly o 23 procent.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, US News, Instagram, Twitter

    Společnost LVMH prohlásila výsledky prvního čtvrtletí za „excelentní“. Napomohla jim obnova čínské ekonomiky

    Obměňte svou tradiční letní dovolenou. Uvítají vás jedinečné horské hotely

    Odpočinek u moře nás láká každé léto. Pravdou ovšem je, že nastane čas, kdy nás představa válení se na písečné pláži omrzí. Dobrodružství proto můžete svému letnímu odpočinku dodat změnou trasy. Vyrazte letos proto raději do hor, kde vás čekají unikátní chaty i resorty.

    Jak do šatníku zařadit jungle chic? Vítejte na vlně tropického glamouru

    Když se Jennifer Lopez objevila na červeném koberci v ikonických Versace Jungle Dress, módní scéna byla navždy poznamenána. Letní sezóna je ideální příležitostí, jak tyto tropické vzory zařadit do vašeho dovolenkového šatníku. Bohužel jde o poměrně náročnou disciplínu. Pohybujeme se totiž na tenké hranici mezi výraznou elegancí a nevkusem. Jungle chic však noste jen na dovolené, do města se rozhodně nehodí.

    Svůj majetek můžete obohatit o vzácné umění. Staňte se spoluvlastníkem a vydělávejte

    S bohatstvím přichází odpovědnost, a to nejen vůči sobě, ale také vašim investicím. Každá volba, kterou jako majetný jedinec učiníte, nese svou cenu a potenciální odměnu. Díky inovativní investiční platformě máte příležitost vstoupit do světa, který byl kdysi vyhrazený jen pro nejvyšší elitu. Otevřete dveře k unikátním dílům, která finančně posílí vaše portfolio a přinesou přitažlivou radost z krásy.

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.