Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Prodej firmy LVMH vzrostl v prvních třech měsících letošního roku o 17 procent. Jedná se o více než dvojnásobek toho, co ekonomové očekávali. Důvodem je stabilní poptávka v Evropě a Spojených státech amerických, ale také obnova čínské ekonomiky.

    Společnost LVMH vlastnící značky jako Louis Vuitton, Dior, Hennessy nebo Tiffany & Co. zůstává odolná vůči rostoucí inflaci i turbulencím světové ekonomiky. Její prodej za první čtvrtletí totiž dosáhl hodnoty 21 miliard eur, tedy 490 miliard korun. Vzrostl totiž o 17 procent, a to jak v Evropě a Spojených státech amerických, tak Asii. Ekonomové přitom předpokládali, že by čísla za uplynulé tři měsíce mohla vyšplhat o pouhých osm procent.

    Důvodem dosavadního úspěchu je především poptávka po kožených produktech. Zásluhu má na něm ale také kosmetika prodávaná v obchodech Sephora, které rovněž spadají pod LVMH. Společnost pak za úspěch vděčí především obnově čínské ekonomiky. Ta se totiž ještě donedávna vypořádávala s dopady přísné politiky „nulového koronaviru“. Nyní ovšem začíná opět prosperovat. „Jsme zpět tam, kde jsme byli před komplikovaným minulým rokem,“ popsal finanční ředitel LVMH Jean-Jacques Guiony.

    Prodej pak v Asii, bez započítání Japonska, vzrostl o 14 procent. V posledním čtvrtletí loňského roku přitom ve stejném regionu poklesl o osm procent. Výsledky ze Spojených států amerických byly trochu více smíšené, tamní poptávka mladších a méně zajištěných zákazníků totiž pokulhává. Přesto na tamním trhu společnost LVMH zaznamenala růst o osm procent. Zlepšení v Evropě a Asii pak firma přisuzuje nejen lokálním zákazníkům, ale i turistům.

    Výborné výsledky zaručila nová pobočka Sephory v Londýně i koncert Rihanny

    Úspěch pak kromě hlavních značek spadajících pod LVMH zaznamenaly také Celine, Loewe, Loro Piana, Rimowa nebo Berluti. Výjimečné výsledky přinesl také bezcelní řetězec obchodů DFS. Kromě toho k excelentnímu růstu prodeje přispělo představení první londýnské pobočky Sephora. Firma ji v březnu otevřela v nákupním centru Westfield. „Společnost LVMH zůstává bdělá a sebejistá,“ oznámili dále její zástupci.

    Prodeji napomohla také značka Fenty Beauty, která získala v uplynulých měsících mimořádnou pozornost. Rihanna totiž při svém koncertu na Super Bowl jeden ze svých produktů použila před zraky všech diváků. „Make-upu se daří, ale parfémy jsou ještě úspěšnější. Zájem o skin care zůstává poměrně stejný,“ vysvětlil dále finanční ředitel LVMH. Akcie firmy pak od začátku roku vzrostly o 23 procent.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, US News, Instagram, Twitter

    Společnost LVMH prohlásila výsledky prvního čtvrtletí za „excelentní“. Napomohla jim obnova čínské ekonomiky

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.