Více

    ― Reklama ―

    Příští rok se ponese ve znamení cestování. Poprvé má totiž dosáhnout stejné úrovně jako před světovou pandemií. Globální trend proto hodlají následovat také módní značky, a to především v podobě exkluzivních pop-up butiků. Cestovatelé jsou totiž čím dál více naklonění tomu na svých dovolených utrácet za luxusní produkty.

    Letošní rok zaznamenal nemalý počet luxusních pop-up butiků nebo jiných exkluzivních nabídek módních značek. Vzpomeňme si na Prada kavárnu v nákupním centru Harrods, plážový klub a butik Loro Piana v Saint-Tropez nebo řadu dočasných poboček značky Jacquemus. Jedná se o součást globálního trendu, který podle nejnovějších předpovědí zaznamenáme také v nadcházejícím roce. Luxusní společnosti totiž následují kroky svých zákazníků.

    V roce 2024 má globální cestování poprvé dosáhnout stejné úrovně, na jaké bylo před začátkem světové pandemie. Výsledky průzkumu BoF-McKinsey State of Fashion 2024 navíc ukázaly, že asi 80 procent zákazníků z Velké Británie, Spojených států amerických a Číny hodlají při svých cestách nakupovat nové kousky ze světa módy. Módním společnostem se proto nabízí ideální šance, jak zvýšit své zisky.

    Narůstající počet zahraničních cest souvisí také se změnou životního stylu. Čím dál více lidí má totiž možnost pracovat na dálku. Například podle firmy Scoop’s Flex Index pouze 39 procent amerických firem po svých zaměstnancích požaduje, aby se každý den dostavili do kanceláře. Lidé také často své povinné byznys cesty propojují s dovolenou. Takzvané workation nabízí skvělou příležitost, jak se odměnit po několika dnech těžké práce. A to nejen za pomocí dovolené, ale i nových módních kousků.

    Značky plánují využít vytoužených odpočinkových resortů i oblíbeného setjettingu

    Módní společnosti už dlouhodobě pozorují, že turisté se stávají jejich klíčovými zákazníky, ženoucí jejich prodeje do vysněných výšin. Dává tedy smysl, že se na ně hodlají více zaměřit. Očekávat proto v roce 2024 můžeme ještě silnější propojení cestování a módy. Značky budou otevírat speciální pop-up pobočky hlavně na místech, kam cestovatelé míří nejčastěji. Jednat se může především o klasické populární resorty. Trendy je ale i cestování do lokací ze seriálů, jako je Hra o Trůny nebo Bílý lotos, tedy takzvaný setjetting.

    Cestovatelé přitom v roce 2024 zamíří spíše do menších měst, jako je například Edinburgh, Lisbon nebo Osaka. Důležitou změnou bude v příštím roce také spojení módy s ostatními odvětvími. Módní značky plánují nabízet také luxusní zážitky ze světa pohostinství, wellness nebo gastronomie. Příkladem je nejnovější spolupráce módního domu Dior s šéfkuchařkou Anne-Sophie Pic. Těšit se tak na svých cestách můžete na řadu speciálních zážitků, vytvořených také vaší oblíbenou značkou.

    Zdroje: The Business of Fashion, Grazia, Town and Country Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Rok 2024 očekává dokonalé propojení cestování a módy. Luxusní značky poputují ve stopách svých zákazníků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Příští rok se ponese ve znamení cestování. Poprvé má totiž dosáhnout stejné úrovně jako před světovou pandemií. Globální trend proto hodlají následovat také módní značky, a to především v podobě exkluzivních pop-up butiků. Cestovatelé jsou totiž čím dál více naklonění tomu na svých dovolených utrácet za luxusní produkty.

    - Reklama -

    Letošní rok zaznamenal nemalý počet luxusních pop-up butiků nebo jiných exkluzivních nabídek módních značek. Vzpomeňme si na Prada kavárnu v nákupním centru Harrods, plážový klub a butik Loro Piana v Saint-Tropez nebo řadu dočasných poboček značky Jacquemus. Jedná se o součást globálního trendu, který podle nejnovějších předpovědí zaznamenáme také v nadcházejícím roce. Luxusní společnosti totiž následují kroky svých zákazníků.

    V roce 2024 má globální cestování poprvé dosáhnout stejné úrovně, na jaké bylo před začátkem světové pandemie. Výsledky průzkumu BoF-McKinsey State of Fashion 2024 navíc ukázaly, že asi 80 procent zákazníků z Velké Británie, Spojených států amerických a Číny hodlají při svých cestách nakupovat nové kousky ze světa módy. Módním společnostem se proto nabízí ideální šance, jak zvýšit své zisky.

    Narůstající počet zahraničních cest souvisí také se změnou životního stylu. Čím dál více lidí má totiž možnost pracovat na dálku. Například podle firmy Scoop’s Flex Index pouze 39 procent amerických firem po svých zaměstnancích požaduje, aby se každý den dostavili do kanceláře. Lidé také často své povinné byznys cesty propojují s dovolenou. Takzvané workation nabízí skvělou příležitost, jak se odměnit po několika dnech těžké práce. A to nejen za pomocí dovolené, ale i nových módních kousků.

    - Reklama -

    Značky plánují využít vytoužených odpočinkových resortů i oblíbeného setjettingu

    Módní společnosti už dlouhodobě pozorují, že turisté se stávají jejich klíčovými zákazníky, ženoucí jejich prodeje do vysněných výšin. Dává tedy smysl, že se na ně hodlají více zaměřit. Očekávat proto v roce 2024 můžeme ještě silnější propojení cestování a módy. Značky budou otevírat speciální pop-up pobočky hlavně na místech, kam cestovatelé míří nejčastěji. Jednat se může především o klasické populární resorty. Trendy je ale i cestování do lokací ze seriálů, jako je Hra o Trůny nebo Bílý lotos, tedy takzvaný setjetting.

    Cestovatelé přitom v roce 2024 zamíří spíše do menších měst, jako je například Edinburgh, Lisbon nebo Osaka. Důležitou změnou bude v příštím roce také spojení módy s ostatními odvětvími. Módní značky plánují nabízet také luxusní zážitky ze světa pohostinství, wellness nebo gastronomie. Příkladem je nejnovější spolupráce módního domu Dior s šéfkuchařkou Anne-Sophie Pic. Těšit se tak na svých cestách můžete na řadu speciálních zážitků, vytvořených také vaší oblíbenou značkou.

    Zdroje: The Business of Fashion, Grazia, Town and Country Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Vyrovnejte se kráse svého stromečku. Štědrý den rozzáří elegantní klasika

    Štědrý den představuje čas, kdy veškeré snažení uplynulých týdnů sklidí vytoužené ovoce. Kromě závěrečných příprav a chystání večeře chybí před užíváním si poklidného večera už jen jediné, váš outfit. Zářící stromeček a kouzelné dárky si totiž zaslouží stejně hvězdný look. Zvolte elegantní klasiku, se kterou zaručeně oslavíte úspěch.

    Sukním nemusíte dát přes zimu sbohem. Silonky zaručí teplo i jedinečný outfit

    S aktuálními zimními měsíci se ranní výběr oblečení může zdát jako zapeklitý úkol. Díky punčochám se však nemusíte bát sáhnout ani po sukních či šatech. Silonky vás udrží v teple, a navíc dodají šmrnc. S mnohými modely se dá i skvěle experimentovat, ať už sáhnete po jemných vzorech, nebo třeba zvířecím potisku.

    Maximalismus nastupuje v plné síle. Pinterest předpověděl trendy roku 2025

    Módní trendy mohou vycházet z nepřeberného množství zdrojů, třeba z pečlivě sledovaných přehlídek, sociálních sítí či filmového světa. Mezi jedny z nejdůležitějších ukazatelů patří i platforma Pinterest, nabízející bezednou fashion inspiraci. Její tradiční seznam předpovědí do dalšího roku tentokrát poukazuje na silný návrat maximalismu.

    Puffer bunda už není v kurzu. Outerwear letos definují kabáty, kůže a kožešina

    Ještě nedávno byly puffer bundy dominantou zimního šatníku. Jejich objemné siluety, které evokovaly moderní pojetí městského pohodlí, se tak staly synonymem funkčnosti a zimního streetwear. Letos ale módní scéna přehodnocuje své priority. Puffer bunda sice zůstává užitečnou volbou do mrazivých dnů, její status jako must-have kousku však klesá. 

    Luxusní výlohy pohltily Vánoce. Obchodní domy je však pojaly po svém

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    Salmon sperm facial je hitem omlazujících zákroků. Za jeho slávou stojí Kim Kardashian

    Šnečí sliz, vlastní krev nebo rybí sperma. Honba za plnější, zářivější, ale hlavně nestárnoucí pletí bez vrásek pomocí nejrůznějších dermatologických procedur je nekonečná. Must-have novinkou estetických klinik, i kosmetických rutin nejedné celebrity, se stalo neobvyklé ošetření zvané salmon sperm facial.

    Móda vás nemusí stát zdraví. Proti vlezlému chladu zakročí trendy čepice

    Doplňky jsou v mrazivé zimě často jediný způsob, jak se v záplavě stejně barevných kabátů alespoň trochu odlišit. Čepice tak nejen, že posunou outfit na další úroveň, ale udrží vás i v žádaném teple. I když vůči nim z pochopitelných důvodů můžete mít nechuť, stojí za to inspirovat se trendy kousky pro letošní zimu.

    Odvrácená stránka konzumu. Nový dokument dává Black Friday do kontextu

    Ačkoli Black Friday vznikl ve Spojených státech amerických, zná v současnosti koncept podporující bezmezné nakupování celý svět. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy se snaží poukázat na nebezpečí toho, co podobný přístup, podporující neustálou spotřebu, způsobuje a jak šikovně ho velké společnosti využívají ve svůj prospěch.

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Highlandcore v kurzu jako nikdy dřív. Poznejte cottagecore v novém kostkovaném kabátě

    Podzimní mlhy a studená rána opět probudily touhu po hřejivém útulnu. Letos ovšem známý cottagecore dostává nový rozměr. Na scénu vstupuje Highlandcore. Estetika, která mixuje tradiční skotské vzory a venkovskou eleganci s moderním šatníkem. A co víc, z přehlídkových mol letos září tak jasně, že i městské ulice připomínají skotské vysočiny.

    Móda v kostce: Lanvin očekává návrhářský debut a Dior míří do Říma

    Dior už střádá plány na příští rok. Oznámil, že svou cruise show uspořádá koncem května v Římě. Značka Lanvin zase závěrem ledna představí tvorbu nového kreativního ředitele. Canada Goose se však soustředí na přítomnost, a to se svou první řadou od Haider Ackermann. Louis Vuitton pak vydal speciální hru a Swarovski jedinečné střevíčky.

    Připravte se na Vánoce s trendy laky na nehty. Kromě červené hraje prim barva perníčků

    Vánoce jsou za dveřmi a s nimi i plánování outfitů, dárků a dalších nezbytných součástí svátečního období. Kromě zmíněného přichází na řadu také letošní trendy laky na nehty. Vládnout bude klasika v podobě zelené a červené, své místo si ale zajistí i méně obvyklé odstíny. Dobrá zpráva je, že letošní in designy zvládnete samy doma.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―