Více

    ― Reklama ―

    Francouzské luxusní značky už dlouho koketují s jídlem. Louis Vuitton však zašel ještě dál a pro sezónu Fall/Winter 2025/26 představuje doplňky inspirované tradičními asijskou kuchyní. Nová kolekce, kterou má pod taktovkou Pharrell Williams, zahrnuje kabelky ve tvaru tradičních japonských knedlíčků gyoza. Ohlas na sociálních sítích? Rozporuplný.

    Louis Vuitton čelí kvůli novým kabelkám z řady F/W 25/26, připomínajícím knedlíčky gyoza, tvrdé kritice. Módní nadšenci na platformách Reddit a X se nestačí divit. „Neměly by to být spíše makronky?“ ptají se ironicky uživatelé, kteří vidí ve volbě asijské inspirace jasný kalkul. Jiní naznačují, že se Louis Vuitton a další značky „až příliš podbízejí asijské klientele“. Diskuze se netočí jen kolem designu, ale i otázky, zda globální brandy definitivně mění vkus ve prospěch východních trhů.

    Luxus se přesouvá na východ. Zdejší trh tam má podle módních domů největší nákupní sílu

    Pravdou je, že asijská klientela je pro luxusní značky naprosto klíčová. Podle nejnovějších studií tvoří asijští zákazníci až 50 procent jejich globálních prodejů, a tohle číslo má dále růst. Trhy jako Čína, Japonsko a Jižní Korea diktují trendy. Kdo chce zůstat na vrcholu, musí jejich chutím vyhovět. Co tak dává větší smysl než spojit ikonickou francouzskou značku s kulinářským symbolem východu?

    LV’s new gyoza shaped bags…what do we think?
    byu/thedesignist inhandbags

    Pharrell Williams a jeho nekonvenční vize u Louis Vuitton tvoří přesný balanc mezi francouzskou módou a asijskou poptávkou. Vizionář a kreativní ředitel pánské divize už ve své debutové kolekci ukázal, že chce posouvat hranice tradiční módy. Inspirace jídlem navenek působí jako hravá recese, ale ve skutečnosti jde o vypočítavý tah, který reflektuje realitu trhu. Čím více je luxus globalizovaný, tím více se inspiruje kulturami, kde se skutečně nakupuje.

    Vychází tyto doplňky ze správného talíře? To zůstává otázkou

    Jde tedy o módní bizár, nebo dokonalý tah? Je řada dalším jídlem inspirovaným tahem, nebo se jednou bude považovat za přelomovou? Na jednu stranu může působit lacině, na druhou ale ukazuje schopnost luxusní módy adaptovat se na realitu současného trhu. Zda budou kabelky gyoza hitem ukáže až jejich uvedení do prodeje, jedno je však jasné už teď. Louis Vuitton opět rozhýbal debatu a přitáhl pozornost. V módní branži je to mnohdy cennější než samotné prodeje.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Kolekce Louis Vuitton Fall/Winter 2025/26 nevznikla jen pod taktovkou Pharrella Williams. Spolupracoval na ní i japonský návrhář Nigo, známý svou streetwear estetikou a vlivem na globální módu. Společně vytvořili kolekci, propojující archivní prvky s moderními symboly a odrážející sdílené subkulturní kořeny. Právě synergie mezi západním a východním pohledem na módu dává řadě hlubší rozměr a potvrzuje, že luxusní brandy se bez asijského trhu zkrátka neobejdou.

    @dlouisv.co Gyoza Key Bag. Part of the FW25 show by Pharrell Williams and Nigo. Estimated retail price €600. The LV in-house designers are so creative, especially the Leather Goods team and they NEVER disappoint. #louisvuitton #lvfw25 #pharrellwilliams #nigo #lvgyoza ♬ original sound – hairbyharleyy

    Zdroje: Hypebae, Dazed, Reddit, TikTok


    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Přivítejte další jídlem inspirovaný kousek. Louis Vuitton si vzal do parády gyoza knedlíčky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzské luxusní značky už dlouho koketují s jídlem. Louis Vuitton však zašel ještě dál a pro sezónu Fall/Winter 2025/26 představuje doplňky inspirované tradičními asijskou kuchyní. Nová kolekce, kterou má pod taktovkou Pharrell Williams, zahrnuje kabelky ve tvaru tradičních japonských knedlíčků gyoza. Ohlas na sociálních sítích? Rozporuplný.

    - Reklama -

    Louis Vuitton čelí kvůli novým kabelkám z řady F/W 25/26, připomínajícím knedlíčky gyoza, tvrdé kritice. Módní nadšenci na platformách Reddit a X se nestačí divit. „Neměly by to být spíše makronky?“ ptají se ironicky uživatelé, kteří vidí ve volbě asijské inspirace jasný kalkul. Jiní naznačují, že se Louis Vuitton a další značky „až příliš podbízejí asijské klientele“. Diskuze se netočí jen kolem designu, ale i otázky, zda globální brandy definitivně mění vkus ve prospěch východních trhů.

    Luxus se přesouvá na východ. Zdejší trh tam má podle módních domů největší nákupní sílu

    Pravdou je, že asijská klientela je pro luxusní značky naprosto klíčová. Podle nejnovějších studií tvoří asijští zákazníci až 50 procent jejich globálních prodejů, a tohle číslo má dále růst. Trhy jako Čína, Japonsko a Jižní Korea diktují trendy. Kdo chce zůstat na vrcholu, musí jejich chutím vyhovět. Co tak dává větší smysl než spojit ikonickou francouzskou značku s kulinářským symbolem východu?

    LV’s new gyoza shaped bags…what do we think?
    byu/thedesignist inhandbags

    Pharrell Williams a jeho nekonvenční vize u Louis Vuitton tvoří přesný balanc mezi francouzskou módou a asijskou poptávkou. Vizionář a kreativní ředitel pánské divize už ve své debutové kolekci ukázal, že chce posouvat hranice tradiční módy. Inspirace jídlem navenek působí jako hravá recese, ale ve skutečnosti jde o vypočítavý tah, který reflektuje realitu trhu. Čím více je luxus globalizovaný, tím více se inspiruje kulturami, kde se skutečně nakupuje.

    - Reklama -

    Vychází tyto doplňky ze správného talíře? To zůstává otázkou

    Jde tedy o módní bizár, nebo dokonalý tah? Je řada dalším jídlem inspirovaným tahem, nebo se jednou bude považovat za přelomovou? Na jednu stranu může působit lacině, na druhou ale ukazuje schopnost luxusní módy adaptovat se na realitu současného trhu. Zda budou kabelky gyoza hitem ukáže až jejich uvedení do prodeje, jedno je však jasné už teď. Louis Vuitton opět rozhýbal debatu a přitáhl pozornost. V módní branži je to mnohdy cennější než samotné prodeje.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Kolekce Louis Vuitton Fall/Winter 2025/26 nevznikla jen pod taktovkou Pharrella Williams. Spolupracoval na ní i japonský návrhář Nigo, známý svou streetwear estetikou a vlivem na globální módu. Společně vytvořili kolekci, propojující archivní prvky s moderními symboly a odrážející sdílené subkulturní kořeny. Právě synergie mezi západním a východním pohledem na módu dává řadě hlubší rozměr a potvrzuje, že luxusní brandy se bez asijského trhu zkrátka neobejdou.

    @dlouisv.co Gyoza Key Bag. Part of the FW25 show by Pharrell Williams and Nigo. Estimated retail price €600. The LV in-house designers are so creative, especially the Leather Goods team and they NEVER disappoint. #louisvuitton #lvfw25 #pharrellwilliams #nigo #lvgyoza ♬ original sound – hairbyharleyy

    Zdroje: Hypebae, Dazed, Reddit, TikTok


    ― Reklama ―

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―