Více

    Francouzské luxusní značky už dlouho koketují s jídlem. Louis Vuitton však zašel ještě dál a pro sezónu Fall/Winter 2025/26 představuje doplňky inspirované tradičními asijskou kuchyní. Nová kolekce, kterou má pod taktovkou Pharrell Williams, zahrnuje kabelky ve tvaru tradičních japonských knedlíčků gyoza. Ohlas na sociálních sítích? Rozporuplný.

    Louis Vuitton čelí kvůli novým kabelkám z řady F/W 25/26, připomínajícím knedlíčky gyoza, tvrdé kritice. Módní nadšenci na platformách Reddit a X se nestačí divit. „Neměly by to být spíše makronky?“ ptají se ironicky uživatelé, kteří vidí ve volbě asijské inspirace jasný kalkul. Jiní naznačují, že se Louis Vuitton a další značky „až příliš podbízejí asijské klientele“. Diskuze se netočí jen kolem designu, ale i otázky, zda globální brandy definitivně mění vkus ve prospěch východních trhů.

    Luxus se přesouvá na východ. Zdejší trh tam má podle módních domů největší nákupní sílu

    Pravdou je, že asijská klientela je pro luxusní značky naprosto klíčová. Podle nejnovějších studií tvoří asijští zákazníci až 50 procent jejich globálních prodejů, a tohle číslo má dále růst. Trhy jako Čína, Japonsko a Jižní Korea diktují trendy. Kdo chce zůstat na vrcholu, musí jejich chutím vyhovět. Co tak dává větší smysl než spojit ikonickou francouzskou značku s kulinářským symbolem východu?

    LV’s new gyoza shaped bags…what do we think?
    byu/thedesignist inhandbags

    Pharrell Williams a jeho nekonvenční vize u Louis Vuitton tvoří přesný balanc mezi francouzskou módou a asijskou poptávkou. Vizionář a kreativní ředitel pánské divize už ve své debutové kolekci ukázal, že chce posouvat hranice tradiční módy. Inspirace jídlem navenek působí jako hravá recese, ale ve skutečnosti jde o vypočítavý tah, který reflektuje realitu trhu. Čím více je luxus globalizovaný, tím více se inspiruje kulturami, kde se skutečně nakupuje.

    Vychází tyto doplňky ze správného talíře? To zůstává otázkou

    Jde tedy o módní bizár, nebo dokonalý tah? Je řada dalším jídlem inspirovaným tahem, nebo se jednou bude považovat za přelomovou? Na jednu stranu může působit lacině, na druhou ale ukazuje schopnost luxusní módy adaptovat se na realitu současného trhu. Zda budou kabelky gyoza hitem ukáže až jejich uvedení do prodeje, jedno je však jasné už teď. Louis Vuitton opět rozhýbal debatu a přitáhl pozornost. V módní branži je to mnohdy cennější než samotné prodeje.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Kolekce Louis Vuitton Fall/Winter 2025/26 nevznikla jen pod taktovkou Pharrella Williams. Spolupracoval na ní i japonský návrhář Nigo, známý svou streetwear estetikou a vlivem na globální módu. Společně vytvořili kolekci, propojující archivní prvky s moderními symboly a odrážející sdílené subkulturní kořeny. Právě synergie mezi západním a východním pohledem na módu dává řadě hlubší rozměr a potvrzuje, že luxusní brandy se bez asijského trhu zkrátka neobejdou.

    @dlouisv.co Gyoza Key Bag. Part of the FW25 show by Pharrell Williams and Nigo. Estimated retail price €600. The LV in-house designers are so creative, especially the Leather Goods team and they NEVER disappoint. #louisvuitton #lvfw25 #pharrellwilliams #nigo #lvgyoza ♬ original sound – hairbyharleyy

    Zdroje: Hypebae, Dazed, Reddit, TikTok


    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Přivítejte další jídlem inspirovaný kousek. Louis Vuitton si vzal do parády gyoza knedlíčky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzské luxusní značky už dlouho koketují s jídlem. Louis Vuitton však zašel ještě dál a pro sezónu Fall/Winter 2025/26 představuje doplňky inspirované tradičními asijskou kuchyní. Nová kolekce, kterou má pod taktovkou Pharrell Williams, zahrnuje kabelky ve tvaru tradičních japonských knedlíčků gyoza. Ohlas na sociálních sítích? Rozporuplný.

    - Reklama -

    Louis Vuitton čelí kvůli novým kabelkám z řady F/W 25/26, připomínajícím knedlíčky gyoza, tvrdé kritice. Módní nadšenci na platformách Reddit a X se nestačí divit. „Neměly by to být spíše makronky?“ ptají se ironicky uživatelé, kteří vidí ve volbě asijské inspirace jasný kalkul. Jiní naznačují, že se Louis Vuitton a další značky „až příliš podbízejí asijské klientele“. Diskuze se netočí jen kolem designu, ale i otázky, zda globální brandy definitivně mění vkus ve prospěch východních trhů.

    Luxus se přesouvá na východ. Zdejší trh tam má podle módních domů největší nákupní sílu

    Pravdou je, že asijská klientela je pro luxusní značky naprosto klíčová. Podle nejnovějších studií tvoří asijští zákazníci až 50 procent jejich globálních prodejů, a tohle číslo má dále růst. Trhy jako Čína, Japonsko a Jižní Korea diktují trendy. Kdo chce zůstat na vrcholu, musí jejich chutím vyhovět. Co tak dává větší smysl než spojit ikonickou francouzskou značku s kulinářským symbolem východu?

    LV’s new gyoza shaped bags…what do we think?
    byu/thedesignist inhandbags

    Pharrell Williams a jeho nekonvenční vize u Louis Vuitton tvoří přesný balanc mezi francouzskou módou a asijskou poptávkou. Vizionář a kreativní ředitel pánské divize už ve své debutové kolekci ukázal, že chce posouvat hranice tradiční módy. Inspirace jídlem navenek působí jako hravá recese, ale ve skutečnosti jde o vypočítavý tah, který reflektuje realitu trhu. Čím více je luxus globalizovaný, tím více se inspiruje kulturami, kde se skutečně nakupuje.

    - Reklama -

    Vychází tyto doplňky ze správného talíře? To zůstává otázkou

    Jde tedy o módní bizár, nebo dokonalý tah? Je řada dalším jídlem inspirovaným tahem, nebo se jednou bude považovat za přelomovou? Na jednu stranu může působit lacině, na druhou ale ukazuje schopnost luxusní módy adaptovat se na realitu současného trhu. Zda budou kabelky gyoza hitem ukáže až jejich uvedení do prodeje, jedno je však jasné už teď. Louis Vuitton opět rozhýbal debatu a přitáhl pozornost. V módní branži je to mnohdy cennější než samotné prodeje.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Kolekce Louis Vuitton Fall/Winter 2025/26 nevznikla jen pod taktovkou Pharrella Williams. Spolupracoval na ní i japonský návrhář Nigo, známý svou streetwear estetikou a vlivem na globální módu. Společně vytvořili kolekci, propojující archivní prvky s moderními symboly a odrážející sdílené subkulturní kořeny. Právě synergie mezi západním a východním pohledem na módu dává řadě hlubší rozměr a potvrzuje, že luxusní brandy se bez asijského trhu zkrátka neobejdou.

    @dlouisv.co Gyoza Key Bag. Part of the FW25 show by Pharrell Williams and Nigo. Estimated retail price €600. The LV in-house designers are so creative, especially the Leather Goods team and they NEVER disappoint. #louisvuitton #lvfw25 #pharrellwilliams #nigo #lvgyoza ♬ original sound – hairbyharleyy

    Zdroje: Hypebae, Dazed, Reddit, TikTok


    ― Reklama ―

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―