Více

    ― Reklama ―

    Přehlídka Louis Vuitton odstartovala v úterý Pařížský týden pánské módy. Kreativní ředitel Pharrell Williams tentokrát spojil síly se svým dlouholetým přítelem a designérem Nigo. Společně vytvořili čerstvou interpretaci streetwear. Kolekci protkali odkazy nejen na vlastní ikonickou tvorbu, ale rovněž archiv slavného francouzského domu.

    Návrháři Pharrell Williams a Nigo pozvedli současný streetwear na novou úroveň. V pánské Louis Vuitton kolekci pro letošní podzim a zimu totiž spojili své síly. Každý z nich je přitom právem považován za jednoho z nejvlivnějších streetwear designérů současnosti. Přehlídkou, překypující odkazy na jejich vlastní tvorbu i archiv Louis Vuitton, odstartovali Pařížský týden pánské módy.

    Jedinečnost nejnovější kolekci dodal rovněž vztah mezi oběma designéry a dlouhodobými přáteli. Rozhodně se totiž nejednalo o jejich první spolupráci. Na módním poli společně tvořili už před 20 lety, například v podobě značky Billionaire Boys Club. „Když jsem Nigo poprvé potkal, ani jsem nesnil o tom, že bychom něco podobného jednou podnikli,“ prohlásil Williams před přehlídkou.

    Zdroj: Reuters

    Samotná show pak umně spojovala minulost i přítomnost. Do historie se obracela například pomocí vystavených archivních Louis Vuitton kousků, doplňujících ikonické kostkované molo, nacházející se na nádvoří muzea Louvre. Designéři však zároveň představili svou interpretaci moderního streetwear, definovaného poupravenými tradičními motivy i lehkým dandy nádechem.

    Louis Vuitton oživil streetwear. Klasickým prvkům dodal čerstvý nádech

    Mezi klíčové prvky nejnovější pánské Louis Vuitton kolekce patřily například klasické maskáče, tentokrát ovšem propletené s leopardím vzorem. Pro oba návrháře typické univerzitní bundy zase ožily pomocí neobvyklých materiálů. Na mole se tak neobjevily žádné zcela nové nebo šokující kousky, všechny z nich však nesly čerstvý nádech, odkazující na japonské textilie i klasický workwear.

    „Kolekce je hodně podobná našemu přátelství. Nesnaží se být nutně výrazná, jen aby získala pozornost. Pozornost totiž leží v detailech,“ popsal dále dle serveru WWD Williams. Doplnil rovněž, že se designéři při tvorbě společné kolekce soustředili na jemné detaily, jako jsou knoflíky, stehy nebo drobné perly. Slavným návrhářům se tak podařilo vytvořit více „dospělou“ verzi streetwear.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Louis Vuitton ovládá streetwear. Jeho současnou verzi představil Pharrell Williams a Nigo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Přehlídka Louis Vuitton odstartovala v úterý Pařížský týden pánské módy. Kreativní ředitel Pharrell Williams tentokrát spojil síly se svým dlouholetým přítelem a designérem Nigo. Společně vytvořili čerstvou interpretaci streetwear. Kolekci protkali odkazy nejen na vlastní ikonickou tvorbu, ale rovněž archiv slavného francouzského domu.

    - Reklama -

    Návrháři Pharrell Williams a Nigo pozvedli současný streetwear na novou úroveň. V pánské Louis Vuitton kolekci pro letošní podzim a zimu totiž spojili své síly. Každý z nich je přitom právem považován za jednoho z nejvlivnějších streetwear designérů současnosti. Přehlídkou, překypující odkazy na jejich vlastní tvorbu i archiv Louis Vuitton, odstartovali Pařížský týden pánské módy.

    Jedinečnost nejnovější kolekci dodal rovněž vztah mezi oběma designéry a dlouhodobými přáteli. Rozhodně se totiž nejednalo o jejich první spolupráci. Na módním poli společně tvořili už před 20 lety, například v podobě značky Billionaire Boys Club. „Když jsem Nigo poprvé potkal, ani jsem nesnil o tom, že bychom něco podobného jednou podnikli,“ prohlásil Williams před přehlídkou.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Samotná show pak umně spojovala minulost i přítomnost. Do historie se obracela například pomocí vystavených archivních Louis Vuitton kousků, doplňujících ikonické kostkované molo, nacházející se na nádvoří muzea Louvre. Designéři však zároveň představili svou interpretaci moderního streetwear, definovaného poupravenými tradičními motivy i lehkým dandy nádechem.

    Louis Vuitton oživil streetwear. Klasickým prvkům dodal čerstvý nádech

    Mezi klíčové prvky nejnovější pánské Louis Vuitton kolekce patřily například klasické maskáče, tentokrát ovšem propletené s leopardím vzorem. Pro oba návrháře typické univerzitní bundy zase ožily pomocí neobvyklých materiálů. Na mole se tak neobjevily žádné zcela nové nebo šokující kousky, všechny z nich však nesly čerstvý nádech, odkazující na japonské textilie i klasický workwear.

    „Kolekce je hodně podobná našemu přátelství. Nesnaží se být nutně výrazná, jen aby získala pozornost. Pozornost totiž leží v detailech,“ popsal dále dle serveru WWD Williams. Doplnil rovněž, že se designéři při tvorbě společné kolekce soustředili na jemné detaily, jako jsou knoflíky, stehy nebo drobné perly. Slavným návrhářům se tak podařilo vytvořit více „dospělou“ verzi streetwear.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―