Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S blížícím se ochlazením přichází také šance obměnit váš letní make-up. Trendy letošního podzimu diktují především přehlídky největších módních domů. Na molech se modelky objevily například s 90s grunge linkami, červenými rty nebo extra lesklou tváří. Nechyběly ani záblesky růžové, a to v podobě zářivých stínů nebo cranberry girl looku.

    Halloween můžete letos slavit celý podzim. V módě je opět typický grunge look

    Také beauty a make-up trendy na sebe navzájem reagují. Dává tedy smysl, že po populární minimalistické „clean girl“ musel na scénu nastoupit o něco tvrdší look. Slavné módní domy nezklamaly a na přehlídky pro podzim a zimu vypustily modelky s výraznými černými linkami a rozmazanými tmavými očními stíny. Daly tak prostor tomu, aby se klasický grunge make-up z 90. let opět vyšplhal na vrchní beauty příčky.

    Zdroj: Gucci, Chanel

    Nestárnoucí klasika si vždy vybojuje své místo. Zbarvěte rty do podzimních tónů

    Dalším ikonickým make-up prvkem, který povládne letošnímu podzimu, jsou rudé rty. Je ovšem pouze na vás, jaký odstín zvolíte za vhodný, vybrat si totiž můžete z celé palety červených variant. Pokud si nevíte rady, řiďte se svou pletí. K chladnějším tónům se hodí spíše na modré barvě založená rudá. Lidé s tepleji podbarvenou pokožkou pak ocení modely, blížící se spíše oranžové.

    Pink is the new black. Oživte sychravé podzimní dny zábleskem růžové

    Důkazem, že minimalistický make-up ustupuje, je i následující trend. Módní značky si totiž oblíbily zářivě růžovou. Například Dior oslnil lookem, ve kterém modelkám růžovými stíny zvýraznil vnitřní koutky očí. Bezpochyby se jedná o odkaz na klasická 60. léta. Oproti nim má ovšem současný look o trochu výraznější podobu. Spojit ho proto můžete se zmíněnými grunge linkami nebo očními stíny.

    Zdroj: Dior

    Nebojte se zazářit. Glowy pleť povládne beauty světu i na podzim

    Ukázalo se, že virální lesklý make-up Pat McGrath pro přehlídku Maison Margiela nebyl jen povrchním trendem. Ovlivnil totiž i podzimní beauty looky. Zářivá a dewy pleť se zkrátka zařadila mezi nadčasové klasiky. Vytvořit ji můžete především za pomocí kvalitní skin care. Kromě toho lze ale využít i řadu highlighterů nebo lesklých sér. Dejte si ovšem pozor, abyste přesto zachovali některé části obličeje matné.

    Zdroj: Maison Margiela, Glossier

    Letní strawberry girl střídá brusinka. Seznamte se s cranberry girl

    Oblíbený TikTok zvyk pojmenovávat různé make-up looky podle potravin neminul ani letošní podzim. Jeho královnou se tak stane cranberry girl make-up. Jedná se v podstatě o „starší sestru“ takzvané strawberry girl. Klíčovým prvkem jsou tmavě rudé rty, doplněné o podobný odstín zdobící oční víčka i tváře. Propojit je můžete i se zmíněnou grunge linkou, čímž look pozvednete ještě na více trendy úroveň.

    Zdroje: Who What Wear, The Every Girl, Allure, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Připravte se na nadcházející sezónu. Podzim zbarví i váš make-up

    S blížícím se ochlazením přichází také šance obměnit váš letní make-up. Trendy letošního podzimu diktují především přehlídky největších módních domů. Na molech se modelky objevily například s 90s grunge linkami, červenými rty nebo extra lesklou tváří. Nechyběly ani záblesky růžové, a to v podobě zářivých stínů nebo cranberry girl looku.

    - Reklama -

    Halloween můžete letos slavit celý podzim. V módě je opět typický grunge look

    Také beauty a make-up trendy na sebe navzájem reagují. Dává tedy smysl, že po populární minimalistické „clean girl“ musel na scénu nastoupit o něco tvrdší look. Slavné módní domy nezklamaly a na přehlídky pro podzim a zimu vypustily modelky s výraznými černými linkami a rozmazanými tmavými očními stíny. Daly tak prostor tomu, aby se klasický grunge make-up z 90. let opět vyšplhal na vrchní beauty příčky.

    Zdroj: Gucci, Chanel

    Nestárnoucí klasika si vždy vybojuje své místo. Zbarvěte rty do podzimních tónů

    Dalším ikonickým make-up prvkem, který povládne letošnímu podzimu, jsou rudé rty. Je ovšem pouze na vás, jaký odstín zvolíte za vhodný, vybrat si totiž můžete z celé palety červených variant. Pokud si nevíte rady, řiďte se svou pletí. K chladnějším tónům se hodí spíše na modré barvě založená rudá. Lidé s tepleji podbarvenou pokožkou pak ocení modely, blížící se spíše oranžové.

    - Reklama -

    Pink is the new black. Oživte sychravé podzimní dny zábleskem růžové

    Důkazem, že minimalistický make-up ustupuje, je i následující trend. Módní značky si totiž oblíbily zářivě růžovou. Například Dior oslnil lookem, ve kterém modelkám růžovými stíny zvýraznil vnitřní koutky očí. Bezpochyby se jedná o odkaz na klasická 60. léta. Oproti nim má ovšem současný look o trochu výraznější podobu. Spojit ho proto můžete se zmíněnými grunge linkami nebo očními stíny.

    Zdroj: Dior

    Nebojte se zazářit. Glowy pleť povládne beauty světu i na podzim

    Ukázalo se, že virální lesklý make-up Pat McGrath pro přehlídku Maison Margiela nebyl jen povrchním trendem. Ovlivnil totiž i podzimní beauty looky. Zářivá a dewy pleť se zkrátka zařadila mezi nadčasové klasiky. Vytvořit ji můžete především za pomocí kvalitní skin care. Kromě toho lze ale využít i řadu highlighterů nebo lesklých sér. Dejte si ovšem pozor, abyste přesto zachovali některé části obličeje matné.

    Zdroj: Maison Margiela, Glossier

    Letní strawberry girl střídá brusinka. Seznamte se s cranberry girl

    Oblíbený TikTok zvyk pojmenovávat různé make-up looky podle potravin neminul ani letošní podzim. Jeho královnou se tak stane cranberry girl make-up. Jedná se v podstatě o „starší sestru“ takzvané strawberry girl. Klíčovým prvkem jsou tmavě rudé rty, doplněné o podobný odstín zdobící oční víčka i tváře. Propojit je můžete i se zmíněnou grunge linkou, čímž look pozvednete ještě na více trendy úroveň.

    Zdroje: Who What Wear, The Every Girl, Allure, Instagram

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―