Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S blížícím se ochlazením přichází také šance obměnit váš letní make-up. Trendy letošního podzimu diktují především přehlídky největších módních domů. Na molech se modelky objevily například s 90s grunge linkami, červenými rty nebo extra lesklou tváří. Nechyběly ani záblesky růžové, a to v podobě zářivých stínů nebo cranberry girl looku.

    Halloween můžete letos slavit celý podzim. V módě je opět typický grunge look

    Také beauty a make-up trendy na sebe navzájem reagují. Dává tedy smysl, že po populární minimalistické „clean girl“ musel na scénu nastoupit o něco tvrdší look. Slavné módní domy nezklamaly a na přehlídky pro podzim a zimu vypustily modelky s výraznými černými linkami a rozmazanými tmavými očními stíny. Daly tak prostor tomu, aby se klasický grunge make-up z 90. let opět vyšplhal na vrchní beauty příčky.

    Zdroj: Gucci, Chanel

    Nestárnoucí klasika si vždy vybojuje své místo. Zbarvěte rty do podzimních tónů

    Dalším ikonickým make-up prvkem, který povládne letošnímu podzimu, jsou rudé rty. Je ovšem pouze na vás, jaký odstín zvolíte za vhodný, vybrat si totiž můžete z celé palety červených variant. Pokud si nevíte rady, řiďte se svou pletí. K chladnějším tónům se hodí spíše na modré barvě založená rudá. Lidé s tepleji podbarvenou pokožkou pak ocení modely, blížící se spíše oranžové.

    Pink is the new black. Oživte sychravé podzimní dny zábleskem růžové

    Důkazem, že minimalistický make-up ustupuje, je i následující trend. Módní značky si totiž oblíbily zářivě růžovou. Například Dior oslnil lookem, ve kterém modelkám růžovými stíny zvýraznil vnitřní koutky očí. Bezpochyby se jedná o odkaz na klasická 60. léta. Oproti nim má ovšem současný look o trochu výraznější podobu. Spojit ho proto můžete se zmíněnými grunge linkami nebo očními stíny.

    Zdroj: Dior

    Nebojte se zazářit. Glowy pleť povládne beauty světu i na podzim

    Ukázalo se, že virální lesklý make-up Pat McGrath pro přehlídku Maison Margiela nebyl jen povrchním trendem. Ovlivnil totiž i podzimní beauty looky. Zářivá a dewy pleť se zkrátka zařadila mezi nadčasové klasiky. Vytvořit ji můžete především za pomocí kvalitní skin care. Kromě toho lze ale využít i řadu highlighterů nebo lesklých sér. Dejte si ovšem pozor, abyste přesto zachovali některé části obličeje matné.

    Zdroj: Maison Margiela, Glossier

    Letní strawberry girl střídá brusinka. Seznamte se s cranberry girl

    Oblíbený TikTok zvyk pojmenovávat různé make-up looky podle potravin neminul ani letošní podzim. Jeho královnou se tak stane cranberry girl make-up. Jedná se v podstatě o „starší sestru“ takzvané strawberry girl. Klíčovým prvkem jsou tmavě rudé rty, doplněné o podobný odstín zdobící oční víčka i tváře. Propojit je můžete i se zmíněnou grunge linkou, čímž look pozvednete ještě na více trendy úroveň.

    Zdroje: Who What Wear, The Every Girl, Allure, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Připravte se na nadcházející sezónu. Podzim zbarví i váš make-up

    ― Reklama ―

    S blížícím se ochlazením přichází také šance obměnit váš letní make-up. Trendy letošního podzimu diktují především přehlídky největších módních domů. Na molech se modelky objevily například s 90s grunge linkami, červenými rty nebo extra lesklou tváří. Nechyběly ani záblesky růžové, a to v podobě zářivých stínů nebo cranberry girl looku.

    Halloween můžete letos slavit celý podzim. V módě je opět typický grunge look

    Také beauty a make-up trendy na sebe navzájem reagují. Dává tedy smysl, že po populární minimalistické „clean girl“ musel na scénu nastoupit o něco tvrdší look. Slavné módní domy nezklamaly a na přehlídky pro podzim a zimu vypustily modelky s výraznými černými linkami a rozmazanými tmavými očními stíny. Daly tak prostor tomu, aby se klasický grunge make-up z 90. let opět vyšplhal na vrchní beauty příčky.

    Zdroj: Gucci, Chanel

    Nestárnoucí klasika si vždy vybojuje své místo. Zbarvěte rty do podzimních tónů

    Dalším ikonickým make-up prvkem, který povládne letošnímu podzimu, jsou rudé rty. Je ovšem pouze na vás, jaký odstín zvolíte za vhodný, vybrat si totiž můžete z celé palety červených variant. Pokud si nevíte rady, řiďte se svou pletí. K chladnějším tónům se hodí spíše na modré barvě založená rudá. Lidé s tepleji podbarvenou pokožkou pak ocení modely, blížící se spíše oranžové.

    Pink is the new black. Oživte sychravé podzimní dny zábleskem růžové

    Důkazem, že minimalistický make-up ustupuje, je i následující trend. Módní značky si totiž oblíbily zářivě růžovou. Například Dior oslnil lookem, ve kterém modelkám růžovými stíny zvýraznil vnitřní koutky očí. Bezpochyby se jedná o odkaz na klasická 60. léta. Oproti nim má ovšem současný look o trochu výraznější podobu. Spojit ho proto můžete se zmíněnými grunge linkami nebo očními stíny.

    Zdroj: Dior

    Nebojte se zazářit. Glowy pleť povládne beauty světu i na podzim

    Ukázalo se, že virální lesklý make-up Pat McGrath pro přehlídku Maison Margiela nebyl jen povrchním trendem. Ovlivnil totiž i podzimní beauty looky. Zářivá a dewy pleť se zkrátka zařadila mezi nadčasové klasiky. Vytvořit ji můžete především za pomocí kvalitní skin care. Kromě toho lze ale využít i řadu highlighterů nebo lesklých sér. Dejte si ovšem pozor, abyste přesto zachovali některé části obličeje matné.

    Zdroj: Maison Margiela, Glossier

    Letní strawberry girl střídá brusinka. Seznamte se s cranberry girl

    Oblíbený TikTok zvyk pojmenovávat různé make-up looky podle potravin neminul ani letošní podzim. Jeho královnou se tak stane cranberry girl make-up. Jedná se v podstatě o „starší sestru“ takzvané strawberry girl. Klíčovým prvkem jsou tmavě rudé rty, doplněné o podobný odstín zdobící oční víčka i tváře. Propojit je můžete i se zmíněnou grunge linkou, čímž look pozvednete ještě na více trendy úroveň.

    Zdroje: Who What Wear, The Every Girl, Allure, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―