Je hnědá novou červenou? Může se minimalismus stát maximalismem? Takové a další podobné otázky klade v současnosti Prada svým zákazníkům. Se svými novými řadami skin care a makeupu totiž hodlá bořit zažité představy o kráse.
Svou poslední beauty kolekci zveřejnila módní společnost Prada roku 2000. Tenkrát s ní ovšem nesklidila velký úspěch. O stejný krok se proto nyní snaží znovu. Dne 1. srpna tak zveřejnila dvě luxusní kolekce, tedy Prada Skin a Prada Color. Obě pak mají představovat téma s názvem Rethinking Beauty, tedy přetváření krásy.
Naznačuje tomu i série příspěvků na Instagramu značky. „Chceme kreativně experimentovat a hravě zkoumat to, co ještě není konvenční,“ vysvětlila společnost. Vytvoří proto „univerzální, ale personalizovaný zážitek“. Její produkty pak vyvinula francouzská firma L’Oréal, která odkoupila licenci na vůně společnosti Prada v roce 2019.
I saw this morning Prada Puts Its Best Face Forward With New Line Of Makeup & Skincare: Image via Prada
— alasdair lennox (@isawthismorning) August 1, 2023
Prada is venturing into the beauty world with a new skincare and makeup collection set to debut on August 1 on its official… 👁 🪚 👉🏻 🌄 https://t.co/HhV5nfnnh3
Na nové makeup řadě pracovala také vizážistka Lynsey Alexander a nová globální kreativní e-makeup umělkyně Prada Ines Marzat. Produkty pak spojuje podobný design. Znázorňuje totiž ikonické trojúhelníkové logo, tolik typické pro Prada. Italská módní společnost se tak s tvorbou vlastní beauty kolekce zařadila mezi další společnosti s podobnými řadami jako Chanel, Dior, Gucci nebo Hermès.
Nejnovější beauty produkty Prada jsou také udržitelné. Po vyprázdnění se dají doplnit
Součástí skin care řady je krém, sérum a cleanser. Krém přitom značka popisuje jako „gel až balzám“. Díky svým speciálním vlastnostem se má snadno přizpůsobit typu pokožky svého majitele. Produkty se mají také soustředit na „pružnou pevnost“ a „rozzáření“. Mezi makeup produkty pak patří paletka očních stínů, makeup a 26 odstínů matných rtěnek.
Půlka z nových rtěnek je více jemná, zatímco druhá je „hyper matná“. Součástí makeupu jsou také vitamíny C a E, které mají pokožku zároveň vyživovat. Paletka stínů pak nabízí béžovou, hnědou a zářivě fialovou barvu. Výjimečná je skin care a makeup řada i tím, že se všechny její produkty dají po vyprázdnění snadno doplnit. Jedná se proto zároveň o revoluci v oblasti udržitelné krásy. V Evropě budou kolekce dostupné od 18. srpna.
Zdroje: Business of Fashion, BeautyCrew, NewBeauty, Twitter, YouTube