Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Končící týden umožňuje reflektovat uplynulé shows Pařížského týdne módy. Své kreace totiž postupně představily luxusní značky jako Yohji Yamamoto, Rick Owens, Dries Van Noten nebo Lemaire. Jejich tvorbu nelze jednoduše zobecnit jen na pár témat. Prolínajícím se tématem nejnovějších módních přehlídek pro podzim a zimu 2024 je ovšem jednoznačně vrstvení a opět objevená láska pro objem.

    Králem vrstvení je jako vždy Yohji Yamamoto. Do šedých odstínů vetkal nápisy i květinové motivy

    Pokud se ve světě módy někdo ve vrstvení vyzná, pak je to jednoznačně návrhář Yohji Yamamoto. Tentokrát se soustředil především na šedivé odstíny, vyvolávající dojem sychravých podzimních dnů. Ladně je ovšem protkal také kousky v červených a bílých odstínech. Perfektně tak rozbily většinu návrhů tmavších barev.

    Japonský návrhář své kreace rovněž ozvláštnil abstraktními květinovými motivy nebo nápisy jako „Entertaining People“ a „Yoyo Sale“. Tmavé kabáty pak doplňovaly také ručně namalované ilustrace modelek nebo gejš. „Myslím, že muži by měli být muži, ženy ženami a gayové gayi,“ okomentoval pak svou nejnovější tvorbu Yamamoto.

    Zdroj: Yohji Yamamoto

    Široké kalhoty, oversized svetry a obří tote bags. Dries Van Noten si pohrál s objemem ve všech směrech

    Dokonalé propojení elegantních střihů i uvolněného street stylu pak nabídl návrhář Dries Van Noten. Stejně jako ostatní tvůrci, i on si ve své kolekci pohrál s objemem. Vytvořil proto řadu širokých kalhot, doplněných o oversized svetry nebo kabáty, sahající po pas i po kotníky. Nechyběly ani podobně objemné obleky nebo tote bags.

    Návrhář si ovšem s objemem pohrál ve všech směrech. Oversized looky tak proložil také užšími siluetami, které pomohly vytvořit například dlouhé, v pasu převázané trenčkoty. „Snažili jsme se zahrnout úzké i super široké kalhoty, hráli jsme si s objemem, protože víme, že každý muž je jiný,“ vysvětlil pak důvod své variace Dries Van Noten.

    Spodní a vrchní vrstvy umně propojil Lemaire. Značka se ponořila do palety podzimních barev

    Čím dál více kolekcí luxusních módních značek se dá pokládat za unisex. Z velké části to platí také pro nejnovější tvorbu značky Lemaire. Až na výjimky ji totiž tvořily široké kalhoty pánského střihu, volně střižená saka, kabáty a kožené bundy. Jednotlivé kousky pak návrhářské duo, stojící za Lemaire, rovněž kreativně navrstvilo.

    Pod dlouhými kabáty se tak objevovala saténová pyžama nebo košilky. Velké, ostře střižené límce zase vykukovaly zpoza jednoduchých sak. Svetry pak někteří modelové nosili omotané kolem těla, jakoby místo šály. Volné nařasené šaty zase překrývaly teplé svetry. Pro podzimní sychravé počasí se tedy jedná o zcela ideální kreace.

    Zdroj: Lemaire

    Rick Owens vyjádřil své zklamání z lidstva. Poukázal na nedostatek tolerance i chamtivost

    Jednoznačně nejvíce abstraktní přehlídku pak tradičně představil návrhář Rick Owens. Jeho kolekci tentokrát vystihovala opravdu nezvyklá silueta. Obličej modelů, zahalený do pletených balaclav, vykukoval zpoza oversized puffer jackets nebo obřích měkkých zauzlovaných svetrů. Následovaly úzké kožené kalhoty, zvýrazněné jakoby nafouknutými návleky.

    Siluety slavného návrháře měly být totiž na první pohled groteskní a nelidské. „Jedná se o přímou reakci na jedno z nejvíce nelidských chování naší doby,“ vysvětlil návrhář. Odkázat chtěl především na současné dění na Ukrajině a v Gáze. Jeho klasicky znepokojivé looky tak nabyly ještě temnějších rozměrů.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Lemaire

    Pařížskému týdnu módy vévodí vrstvení i objem. Za své je přijal Lemaire, Yohji Yamamoto, Rick Owens i Dries Van Noten

    Najděte o prázdninách své nové já. Vyberte si z trendy letních estetik

    Letošní letní trendy nabízejí jedinečnou příležitost. Dělí se totiž do rozdílných specifických stylů, nabízejících možnost najít o prázdninách své nové já. Jen díky pár kouskům se z vás může stát preppy sportovec, postava z Westernu, boho víla nebo business casual girl boss.

    Missoni prostupuje hlouběji do světa pánské módy. Značí to jeho návrat na Pitti Uomo

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    Vyměňte moře za jezera. Vychutnejte si utajený luxus i ničím nerušenou přírodu

    Uzměte si pro sebe letos v létě kousek luxusního ráje. Vyměňte přeplněné pláže u moře za poklidné břehy dech beroucích jezer. Čekat na vás budou romantické loďky, prvotřídní kuchyně i poklidná příroda s jedinečnými výhledy. Vyberte si, u jakého vodního zrcadla si o prázdninách konečně vydechnete.

    Módní novinky v kostce: Calvin Klein vstupuje do nové éry a Paris Hilton spolupracuje s Absolut

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.