Více

    ― Reklama ―

    Havajské košile i květinové vzory letos uložte hluboko do šatníku. Dejte přednost jednoduchým vestám nebo nesmrtelným klasickým vzorům. Letní móda tento rok kombinuje quiet luxury se streetovými prvky. Společně se dnes ponoříme do devadesátek a přeneseme několik trendů do současnosti. Do hry vstupují kožené pásky s velkou přezkou i trička z obchodů se suvenýry!

    Bez pletené vesty se neobejdete

    Ne každý letní den pokoří hranici třiceti stupňů, proto je nutné myslet i na chladnější dny či večery trávené venku. Pletené vesty kromě návratu do devadesátek a funkčnosti hlásají i hravost. Navíc se s nimi dá pracovat na několik způsobů. Vesty můžete vynést s tričkem i košilí. Nikdo vám ale nebrání vestu vynést samotnou. Bez spodní vrstvy vynikne nejvíce. Decentní a roztomilý design pořídíte u značky Ami Paris!

    Foto: Ami Paris

    Návrat ke klasickým vzorům

    Pruhy i kostky. Oba vzory hlásí návrat na scénu. S touto klasikou vytvoříte nenuceně elegantní looky. Pruhy navíc evokují pocit nesmrtelného „old money“ stylu, který můžete praktikovat i letos. V podstatě je to nejjednodušší cesta k neodolatelným letním outfitům. Šatníkové složky tohoto typu zkombinujete levou zadní. Pár ideálně pruhovaných kousků aktuálně nabízí Bottega Veneta.

    Foto: Bottega Veneta

    S druhou klasikou – kostkovaným vzorem si umí nejlépe vyhrát Burberry. Svůj typický potisk lehce přetvořilo a omladilo tak všechny své modely. Naším favoritem se staly minimalistické košile i šortky.

    Foto: Burberry

    Stereotyp rozbijete s růžovou

    I když se zdá, že po natáčení filmu Barbie všechna růžová barva na světě došla, není tomu tak. Valentino má ve své kolekci Sun Surf tučnou zásobu. Od triček, přes bomber až k pantoflím. Obohaťte svůj šatník o jakýkoliv kousek z celé kolekce a přispějte tak k růžovějšímu světu!

    Foto: Valentino

    Buďte sexy a poodhalte spodní prádlo

    Mysleli jste si, že trend odhalených boxerek je out? My také, ale vše nasvědčuje tomu, že jsme na omylu. Zapomeňte na Calvin Klein klasiku a pořiďte si spodní prádlo Tom Ford nebo Balenciaga. Super combo vytvoříte s volnými plátěnými kalhotami a jednoduchým trikem. Ve výsledku tak vytvoříte minimalistický doplněk, který outfit nečekaně osvěží. 

    Foto: Balenciaga

    Pásek s velkou přezkou v hlavní roli

    Stará klasika nás opět nenechává klidnými. Velký comeback zaznamenáváme například u Dieselu, který se velkého loga nikdy nebál. U tohoto trendu ale opatrně, pokud se rozhodnete takový kousek vynést, zbytek outfitu nechte jednoduchý a minimalistický. 

    Foto: Diesel

    Tričko s nápisem „I love Paris“ nosí i Glenn Martens

    Pokud se chcete obléknout jako opravdový trendsetter, pořiďte si v nejbližším obchodu se suvenýry triko s nápisem „I love Paris“. Jde samozřejmě jen o tip. Podle možností pořiďte nápis jaký chcete. Stylově vypadají názvy populárních destinací. Inspirovat se můžete u Glenna Martense!

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Pánové! Připravte si garderobu na léto. Vybírat můžete mezi devadesátkovými prvky i klasickými vzory

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Havajské košile i květinové vzory letos uložte hluboko do šatníku. Dejte přednost jednoduchým vestám nebo nesmrtelným klasickým vzorům. Letní móda tento rok kombinuje quiet luxury se streetovými prvky. Společně se dnes ponoříme do devadesátek a přeneseme několik trendů do současnosti. Do hry vstupují kožené pásky s velkou přezkou i trička z obchodů se suvenýry!

    - Reklama -

    Bez pletené vesty se neobejdete

    Ne každý letní den pokoří hranici třiceti stupňů, proto je nutné myslet i na chladnější dny či večery trávené venku. Pletené vesty kromě návratu do devadesátek a funkčnosti hlásají i hravost. Navíc se s nimi dá pracovat na několik způsobů. Vesty můžete vynést s tričkem i košilí. Nikdo vám ale nebrání vestu vynést samotnou. Bez spodní vrstvy vynikne nejvíce. Decentní a roztomilý design pořídíte u značky Ami Paris!

    Foto: Ami Paris

    Návrat ke klasickým vzorům

    Pruhy i kostky. Oba vzory hlásí návrat na scénu. S touto klasikou vytvoříte nenuceně elegantní looky. Pruhy navíc evokují pocit nesmrtelného „old money“ stylu, který můžete praktikovat i letos. V podstatě je to nejjednodušší cesta k neodolatelným letním outfitům. Šatníkové složky tohoto typu zkombinujete levou zadní. Pár ideálně pruhovaných kousků aktuálně nabízí Bottega Veneta.

    - Reklama -

    Foto: Bottega Veneta

    S druhou klasikou – kostkovaným vzorem si umí nejlépe vyhrát Burberry. Svůj typický potisk lehce přetvořilo a omladilo tak všechny své modely. Naším favoritem se staly minimalistické košile i šortky.

    Foto: Burberry

    Stereotyp rozbijete s růžovou

    I když se zdá, že po natáčení filmu Barbie všechna růžová barva na světě došla, není tomu tak. Valentino má ve své kolekci Sun Surf tučnou zásobu. Od triček, přes bomber až k pantoflím. Obohaťte svůj šatník o jakýkoliv kousek z celé kolekce a přispějte tak k růžovějšímu světu!

    Foto: Valentino

    Buďte sexy a poodhalte spodní prádlo

    Mysleli jste si, že trend odhalených boxerek je out? My také, ale vše nasvědčuje tomu, že jsme na omylu. Zapomeňte na Calvin Klein klasiku a pořiďte si spodní prádlo Tom Ford nebo Balenciaga. Super combo vytvoříte s volnými plátěnými kalhotami a jednoduchým trikem. Ve výsledku tak vytvoříte minimalistický doplněk, který outfit nečekaně osvěží. 

    Foto: Balenciaga

    Pásek s velkou přezkou v hlavní roli

    Stará klasika nás opět nenechává klidnými. Velký comeback zaznamenáváme například u Dieselu, který se velkého loga nikdy nebál. U tohoto trendu ale opatrně, pokud se rozhodnete takový kousek vynést, zbytek outfitu nechte jednoduchý a minimalistický. 

    Foto: Diesel

    Tričko s nápisem „I love Paris“ nosí i Glenn Martens

    Pokud se chcete obléknout jako opravdový trendsetter, pořiďte si v nejbližším obchodu se suvenýry triko s nápisem „I love Paris“. Jde samozřejmě jen o tip. Podle možností pořiďte nápis jaký chcete. Stylově vypadají názvy populárních destinací. Inspirovat se můžete u Glenna Martense!

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Kdo vynesl na týdnech módy nejlepší looky? Fotografům nedala spát Cardi B a Nara Smith

    S uplynulými týdny módy se odvážnými a inspirativními looky snažili upoutat nejen módní návrháři, ale i celebrity. Módní dění ale absolutně ovládla rapová ikona Cardi B a nastupující hvězda módního světa Nara Smith. Zatímco Cardi tradičně sázela na extravaganci, Nara si získala pozornost svým minimalistickým, ale vyladěným stylem.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    Z domácího vězení na Newyorský fashion week. Anna Delvey usiluje o druhou šanci

    Někteří ji znají jen z titulků, jiní s ní prožili několik večerů při sledování seriálu Inventing Anna na Netflixu. Anna Delvey se totiž proslavila svým pokusem oklamat newyorskou smetánku a stát se její součástí za pomocí krádeží a podvodů. Její trvající domácí vězení jí však nebrání v úsilí vrátit se zpět na scénu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―