Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 2

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    0
    Onitsuka Tiger perfume
    Onitsuka Tiger perfume

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Přemýšleli jste někdy nad tím, jak by vaše oblíbené tenisky vypadaly v podobě luxusního parfému? Pokud ne, nevadí. Odpověď totiž nabízí první řada parfémů z dílny Onitsuka Tiger. Legendární japonská značka v prosinci odhalila kolekci čtyř vůní s názvem Wearing Quiet Radiance. Jejich cílem je nositele přenést do pocitu naprostého klidu, který mu umožní propojit se s vlastní esencí a jedinečnou osobností.

    Jednotlivé flakony navíc propojují vše, za čím proslulá značka stojí, tedy japonskou tradici, kvalitní řemeslo a současný design. Esenci Onitsuka Tiger však tentokrát rozšiřuje francouzská elegance. Parfémy totiž vznikly v městečku Grasse v srdci Provence, jenž je považováno za hlavní město vůní. O jejich tvorbu se navíc postaral úspěšný parfumér Mark Buxton, jenž stojí mimo jiné za Le Labo Vetiver 46.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Kromě toho má Mark Buxton na kontě rovněž mnohé výrazné vůně z dílny Come des Garcons. Známý je svým umem vytvořit hlasitou jednoduchost, jiskřivou eleganci a tedy parfémy, jež mluví šeptem, ale přesto hlasitě. To stejné můžete očekávat i od čtyř variant parfémů Onitsuka Tiger, které nesou jednoduché názvy One, Two, Three a Four. Všechny je spojuje zlatavě žlutá barva, pro značku tak typická.

    Zdroj: Onitsuka Tiger

    Onitsuka Tiger šeptá silným hlasem. Japonské vůně nenarušují osobní prostor

    První vůně ukrývá svěží tóny máty a citronu, zjemněné stopou květin a prohloubené kůží, dřevem a pačuli. O něco lehčím jazykem mluví druhá varianta zlatavého parfému. Nabízí jemný hlas citronu, bergamotu a pelargónie. To vše podtrhuje pižmo a santalové dřevo, jež vůni dodávají stabilní povahu. Každý z parfémů vychází ze stejné myšlenky kontrastů, každý však nabízí jinou tvář tepla a osvěžující jasnosti.

    @onitsukatigerofficial

    Onitsuka Tiger’s First Fragrances Debut on 28th November This eau de parfum, themed "Wearing Quiet Radiance", symbolizes the beauty of contrast.  Will be launched globally on 28th November in limited Onitsuka Tiger stores.

    ♬ オリジナル楽曲 – Onitsuka Tiger

    Ve třetím z parfémů totiž naleznete hřejivý pomeranč propojený s fialkami a matným mořským vánkem. Čtvrtá varianta rozzáří všední dny za pomocí máty, bergamotu, muškátového oříšku a sladké vanilky. Všechny vůně jsou unisex a osloví vás nenápadným, ovšem stále silným hlasem. Japonští zákazníci totiž upřednostňují jemnější profily, které nenarušují osobní prostor ostatních, ale přesto o sobě dají vědět.

    Zdroje: Hypebae, L’Officiel, Fashion Network, Instagram, TikTok

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    0
    Yves Saint Laurent
    Yves Saint Laurent

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Limitovaná edice z dílny Saint Laurent představuje elegantně minimalistické outfity, technické lyžařské doplňky i designové sportovní objekty, díky nimž se luxus přenáší z městských ulic na divoké, zasněžené svahy hor. Oblečení a doplňky propojují atmosféru horských retreatů s high-fashion a slibují dechberoucí lifestyle zážitky plné zimních radovánek. Výsledkem je série nadčasových kousků pro ty, kteří chtějí prožít „saintlaurentskou“ zimu. 

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Horský chic podle Saint Laurent. Snow Edition spojuje styl a výkon

    Saint Laurent Rive Droite se inspiruje elegantním pohodlím horského života. Svým promo videem navozuje atmosféru svěžího horského rána, čerstvého prašanu a hřejivých vrstev oblečení, které si hned zamilujete. Řada Snow Edition zahrnuje pánské i dámské oděvy, najdete v ní ale i unisex kousky. Obsahuje roláky, péřové bundy, lyžařské kalhoty nebo kompletní snowsuits, ve kterých budete na svahu vypadat jako bohové a bohyně. V zimní kolekci nemůžou chybět ani teplé chlupaté lyžařské boty v černé nebo béžové barvě.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Doplňky posouvají exkluzivní řadu na další úroveň, jsou totiž plně funkční a výkonnostní. Značka Saint Laurent již potřetí spolupracuje s výrobcem lyží ZAI, aby nabídla jak esteticky krásné, tak technicky zdatné vybavení. ZAI propůjčuje Snow Edition znalost tvaru a designu lyží a snowboardů a pozici vázaní tak, aby bylo co nejjednodušší lyže udržet pod kontrolou. Mimo ně si můžete pořídit také dřevěné sáňky, helmy nebo snowscoots. 

    Abyste se ovšem k této jedinečné kolekci dostali, budete muset vyvinout trochu úsilí. Řadu Snow Edition totiž najdete pouze v pobočkách v Paříži, Los Angeles, Torontu, Miami, Londýně, Miláně, St. Moritz, Vídni, Pekingu a hongkongském Landmarku. Vybrané lokality ztělesňují chic a hravou duši Saint Laurent. 

    Od Rive Gauche k Rive Droite. Saint Laurent rozšiřuje módní i kulturní horizonty

    Snímky pro Saint Laurent Rive Droite pod taktovkou Anthonyho Vaccarello promující zasněženou řadu zachytil fotograf Henrik Purrienne. Chtěl v divákovi vzbudit dojem starého francouzského filmu, čímž splnil charakteristiku Rive Droite. Pro ty, kteří o tomto projektu slyší poprvé, název Rive Droite skládá poctu původní kolekci Rive Gauche z 60. let, která proslule zpřístupnila módu širšímu publiku. 

    Kampaň Rive Droite chtěla tento odkaz rozšířit a nabízí proto maloobchodní prostor, v němž zákazníkům představuje pečlivý výběr limitovaných edic, knih, vintage nálezů, hudby, fotografie, umění, performancí, výstav nebo různorodých kulturních událostí. Saint Laurent se tak ubírá nejen módním, ale i kulturním směrem a my mu za to dáváme jedničku s hvězdičkou. 

    Zdroje: Hype Bae, Hero, Yves Saint Laurent, Design Scene, Instagram, Youtube

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    0
    Jean Paul Gaultier
    Jean Paul Gaultier

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Jean Paul Gaultier zachytil v roce 1999 podobu zimy, která dnes získává nevídanou aktualitu. Městskou, sebevědomou, orientovanou na vztah dvou těl i dvou linií. Novináři z The New York Times tehdy popsali jeho show jako poctu síle lásky a společnému kroku. Párové kabáty, synchronní styling či práce s materiálovými kontrasty vytvořily estetiku, jež se přenáší do roku 2025 bez jediného zaváhání. Kolekce nezískává relevanci díky nostalgii, ale schopnosti aktivně ovlivňovat současnou zimní vizuální identitu. To, co mělo odrážet příchod nového milénia, dokonale zapadá do naladění současné sezóny. A to nemůžeme nechat bez povšimnutí.

    Páry jako hlavní linie přehlídky. Siluety roku 1999 plynule vstupují do současnosti

    Když Jean Paul Gaultier uvedl svou kolekci FW 1999, publikum sledovalo odpočet k novému miléniu. Digitální časomíra na konci runway fungovala jako rám budoucnosti, do které návrhář umístil sérii párů kráčejících v dokonalé synchronii. Noviny The New York Times tehdy poznamenaly, že právě tento koncept vytvářel na mole zvláštní napětí mezi technologií a lidskostí. Dnes působí téměř prorocky. Do zimy roku 2025 vstupuje módní scéna s podobným důrazem na siluety, sdílený prostor a vizuální soudržnost jednotlivých kusů oblečení.

    První výstupy dvojic, přirovnané k Noemově arše, vytvořily atmosféru stabilního systému. Eskymácké siluety z umělého kožešinového materiálu představily zimní ochranu, jež se propojuje s dnešním důrazem na robustní, ale vizuálně kultivované vrstvy. Párové pletené sety zase posilují téma zrcadlení, kterému se současné značky věnují v rámci uniformních outfitů nebo čím dál více gender-fluid stylingu. Návrhář Jean Paul Gaultier tehdy pracoval s harmonií dvou forem, jež působí jako estetické řešení i v dnešním kontextu.

    Zdroj: Jean Paul Gaultier

    Tartanové kilty otevřely prostor pro novou interpretaci tradice. Jean Paul Gaultier tím vytvořil vizuální gesto rovnosti. Jak model, tak modelka nesli stejný kus oděvu, aniž by brali v potaz hranice pánského či dámského stylu. Tento motiv tak v současném kontextu působí jako jeden z nejaktuálnějších. Tartan samotný rovněž slaví oblibu, stačí se podívat na brandy jako Vivienne Westwood nebo Burberry. Nádherný souhrn Gaultierovy tvorby najdete i v jeho knize, poslouží také jako perfektní dárek.

    Kolekci uzavřel svatební pár. Pojednával Jean Paul Gaultier o dlouhodobosti?

    Motocross kožené looky pak v řadě FW 1999 přinášely kontrast k měkčím úpletům. Jejich dramatické proporce dnes působí jako přímá inspirace pro návrat technických materiálů do městského zimního stylu. Vysoké boty, tvrdé linie a čitelné zipy tvoří návod pro moderní kombinaci funkčního designu a vizuálního dopadu. Gaultier tak předložil podobu zimy, která působí současně i po čtvrt století.

    @p4wnsh0pblues jean paul gaultier f/w 1999 rtw ✩ #jeanpaulgaultier #gaultier #fw99 #couples #runway #models #fashioninspo #fallinspo #giselebundchen #devonaoki #nataliasemanova ♬ original sound – Morgan

    Závěrečný svatební pár, tedy dva staří milenci, uzavřel přehlídku v obrazu, který tehdy vzbudil velkou pozornost. Novináři z The New York Times ho interpretovali jako připomenutí toho, že krása módy nevychází pouze z mládí nebo novosti, ale ze vztahu, jenž obstojí v čase. Tento moment v roce 2025 získává novou váhu, a to jako symbol dlouhodobosti v době rychlých trendů a sezónních rotací. Gaultierova kolekce tak přechází do současnosti nikoliv jako retro materiál, ale jako plán zimní estetiky, jež si uchovala sílu i relevanci.

    Zdroje: New York Times, Instagram, TikTok

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    0
    Shein pop-up
    Shein pop-up

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Ministři financí členských států Evropské unie (EU) reagují na požadavky lokálních podniků. V pátek proto oznámili nový krok bojující proti přílivu levného zboží pocházejícího ze států mimo hranice Evropy. Od července příštího roku začne platit nové clo na malé balíky v hodnotě pod 150 eur. Cílem je především potlačení extrémně levných importů z e-commerce platforem, mezi něž patří Shein, Temu či Aliexpress.

    Rozhodnutí přednesla Rada EU několik týdnů poté, co blok zrušil celní výjimku, která stála za rapidním nárůstem importů levného oblečení a dalšího zboží. Nové clo platí na všechny balíky putující ze států za hranicemi EU, terčem jsou ovšem především čínské společnosti. Ministři financí pak za důvody nového opatření označili ochranu férové konkurence, snížení bezpečnostních rizik nebo ochranu životního prostředí.

    Zdroj: Reuters

    Clo ve výši tří eur je ovšem pouze dočasným opatřením. Evropská unie ho opět zváží a přeformuluje v roce 2028, kdy plánuje širší reformu současné celní unie. V roce 2024 pak podle Evropské komise do unie dorazilo na 4,6 miliardy balíků v hodnotě pod 150 eur. Každou sekundu tak za hranice EU dorazilo na 145 objednávek. Množství podobně velkých zásilek se tedy od roku 2022 více než ztrojnásobilo.

    Další poplatky přijdou v listopadu. Pokrýt mají vyšší výdaje za celní kontroly

    Nový systém pak cílí na různé kategorie zboží. Pokud tedy v drobné zásilce dorazí několik identických produktů, bude clo platit pouze jednou. V případě, že se v něm ovšem budou nacházet různé kategorie zboží, bude clo platit na každou z nich. Například balík obsahující tři páry ponožek z bavlny a dva páry ponožek z vlny stejné značky by si vysloužil clo ve výši šesti eur. Další poplatky začnou platit od listopadu.

    Případné navýšení cel má totiž pomoci s výdaji za rozšířené celní kontroly. „Zavedení paušálního poplatku za malé balíky je velkým vítězstvím pro Evropskou unii,“ popsal dle serveru WWD francouzský ministr hospodářství Roland Lescure. Právě Francie stojí v čele skupiny států, které za nová cla bojovala. Nedávno se musela potýkat také s kontroverzemi kolem otevření první kamenné pobočky Shein v Paříži.

    Zdroje: WWD, Reuters, Euronews, Instagram, YouTube

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    0
    Rhode
    Rhode

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Luxusní pleťová péče, ikonické vůně, elegantní make-up v designových flakonech, to všechno jsou dárky, které nepůsobí jen jako kosmetika, ale jako malý rituál sebevědomí a radosti. Beauty svět je totiž jako cukrárna pro dospělé plná třpytivých krabiček, roztomilých drobností a překvapení, jež nezklamou svou kvalitou. Přinášíme výběr těch nejlepších kousků, které pomůžou dopřát si chvilku opravdové sebelásky. 

    Rozzařte obdarovaným pleť. Krása začíná v kvalitní sebepéči

    Zcela zásadní je beauty podklad a péče o pleť. Zlatou medaili si zaslouží Lancôme Advanced Génifique Serum, které pomáhá pleti najít pružnost, zlepšuje její strukturu a dodává jí v mrazivých dnech tolik potřebnou svěžest. Pokud hledáte vhodný beauty dárek pro maminky nebo babičky, který by pomohl vyhladit vrásky a nebojíte se cenovek, neuděláte chybu ani s La Prairie Skin Caviar Luxe Cream. 

    Zdroj: Lancôme, La Prairie

    Sexy rty, dramatické řasy. Nejlepší rtěnky a řasenky, co stojí za to

    Dior Addict Lip Glow Butter nebo Lip Glow balzámem nepohrdne žádná pravá milovnice kosmetiky. Produkty krásně vyživí rty a dodají jim hebkost pro sladké vánoční polibky pod jmelím. Pokud chcete něco odvážnějšího, sáhněte po jedné z rtěnek od Yves Saint Laurent nebo dechberoucí kolekci hrající matnými barvami Rouge Pur Couture. Nezklame ani Chanel Rouge Allure Luminous Intense Lip Colour. 

    Zdroj: Chantecaille, Dior

    Pokud hledáte řasenku, která je šetrná k citlivým očím a je také vhodná pro nositelky kontaktních čoček, nejlepší volba bude Faux Cils Mascara od Chantecaille. Ikonická řasenka pro husté, kouzelně natočené řasy je zase Dior Diorshow Iconic Overcurl Waterproof Mascara, která přežije i proud slz po zhlédnutí Pelíšků. Elegantní, sofistikovaný look s hlubokou barvou zajistí Inimitable Extrême Mascara od Chanel. 

    Výrazné oční stíny na (nejen) vánoční večírek. Tvářenka dodá chybějící šmrnc

    Luxusní oční stíny od Dior, Chanel či Charlotte Tilbury nabízí bohaté pigmenty, jemnou texturu a finiš, který se hladce spojí s pletí. Od jemných, saténových tónů po dramatické, výrazné barvy. S těmito paletkami proměníte oči v umělecké plátno. A co tvářenky? Vybírat dárek můžete mezi Dior Backstage Rosy Glow a Tom Ford Shade & Illuminate Duo. Dodají nádech svěžesti, jemného lesku i intenzivního efektu. 

    Zdroj: Chanel, Tom Ford

    Jaké vůně donutí k ohlédnutí na ulici? Kupte parfém, jenž definuje vašeho blízkého

    A na závěr nemůžou chybět vůně. Yves Saint Laurent představil letos parfém Libre L’Eau Nue Parfum de Peau. Jedná se o lehkou, osvěžující a alkohol‑free vůni s citrusovo‑květinovými tóny, která vábí citlivou pokožku. Dalšími novinkami mezi parfémy, jež si nemůžete nechat ujít, je Prada Beauty Paradigme Eau de Parfum (dřevité, teplé tóny) a Byredo Alto Astral Eau de Parfum (elegantní vůně s jemnou smyslností). 

    Zdroje: W Magazine, French Girl Beauty, YouTube, Instagram

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    0

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Hvězdou Vánoc Thoma Browne je Hector. Ikonický jezevčík slaví narozeniny

    Záplavu zvířecích svátečních reklam tentokrát vede jezevčík, ale ne jen tak ledajaký. Návrhář Thom Browne obsadil do letošní sváteční kampaně s názvem A Very Hector Holiday svého milovaného jezevčíka Hectora. Vzdal mu tak hold u příležitosti jeho desátých narozenin.

    Zdroj: Thom Browne

    Hector si zjevně užívá sněhovou i dárkovou nadílku. Kolekce zahrnuje také limitovanou edici ikonické kabelky ve tvaru jezevčíka, inspirovanou domácím mazlíčkem slavného návrháře. První psí model se pak vyznačuje mini elegantním oblekem, zatímco druhý obléká Hectora do roztomilého hedvábného pyžama, doplněného ladící maskou na spaní.

    Manolo Blahnik vypráví příběh bot i psů. Reklama staví do popředí dvojí vášeň zakladatele

    Carrie Bradshaw by se pro změnu usmála nad kampaní své oblíbené značky Manolo Blahnik. V reklamě s názvem Merry Manolos se kromě vybraných nadčasových klasik a sezónních trendů v obuvi objevují také dalmatinka Luna, francouzský buldoček Milo nebo knírač Poppins. Vánoční příběh spojuje dvě největší lásky života designéra Manola Blahnik, tedy luxusní boty a psy.

    Cartier zve do říše panterů. Legendární motiv se mění v hravé vánoční vyprávění

    Značka Cartier letos servíruje sváteční kampaň, která staví do popředí nejikoničtější symbol značky, a to bájného pantera. Tentokrát ale v jeho mini podobě. V pařížském butiku na rue de la Paix se zjeví skupina baby panterů, kteří v symbolickém vánočním příběhu oživují prostor a během jediné noci ho proměňují v hravou scénu věnovanou umění obdarovávání.

    Zdroj: Cartier

    Ralph Lauren staví vánoční svět plný tepla a chlupáčů. Dřevěný interiér a štěňata dotvářejí sváteční atmosféru

    Spojení estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlupáčů všeho druhu. Značka Ralph Lauren tentokrát vsadila na jistotu, která o Vánocích zaručeně funguje. Série vizuálů představuje štěňátka pózující s modelkami v rustikálním domě. Do vánočního univerza se přidal také ikonický Ralph Lauren medvídek, kterého mohou kolemjdoucí vidět ve výlohách butiků například v New Yorku nebo Tokiu.

    @ralphlauren

    Italian-spun #RLCableKnit styles create moments of joy as treasured RLGifts. #RalphLauren #RLCollection #RLHoliday

    ♬ original sound – Ralph Lauren

    Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    0
    Rick Owens
    Rick Owens

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    Set ústní péče přichází jako objekt, který si žádá prostor a pozornost, podobně jako boty, kabáty či ikonické siluety Ricka Owens. Vůně se inspirují Owensovou posedlostí zemí, světlem, kovem a temnou energií. Kartáček z přírodních materiálů pracuje jako designový předmět, pasta a sprej zase fungují jako brutalisticky éterické doplňky. Jde o koupelnový arzenál pro perfekcionisty, kteří přemýšlejí o těle i stylu jako o celistvém systému. Kolekce ve spolupráci se značkou Selahatin přináší nečekanou formu luxusu, jež se dotýká rutinních detailů života.

    Luxusní péče dostává nový rozměr. Rick Owens servíruje set pro ústní hygienu

    Rick Owens vždy tvořil svět, v němž se životní styl mění ve scénu. Jeho návrhy mají schopnost učinit i z obyčejného pohybu těla teatrální inscenaci. Nový set pro ústní hygienu filozofii rozšiřuje do sféry osobní péče, která získává architekturu, vůni a estetiku stejně promyšlenou jako návrhářovi ikonické modely. Čtyři prvky, tedy pasta, ústní voda, sprej a ručně vyrobený kartáček vytvářejí soubor, jenž funguje jako designový fetiš i praktická výbava.

    Zdroj: Selahatin

    Každá vůně pracuje s intenzivními ingrediencemi, které bychom u podobného produktu očekávali. Pepř, jalovec, citrus s temnou linkou, byliny s ostrým profilem. Owensův svět společně se značkou Selahatin proniká až na hranici jazyka a smyslů. Člověk, jenž ráno sáhne po těchto produktech, získává okamžitě specifickou energii. Rituál „temné čistoty“, ale zároveň dravé připravenosti. Jde navíc o perfektní dekoraci podtrhující designově syrové koupelny.

    Zdroj: Selahatin

    Z Owensovy koupelny do vaší. Kartáček je vyroben ručně z přírodního rohu

    Zvláštní pozornost strhává kartáček. Jde o objekt, který by bez potíží zapadl mezi Owensovy módní doplňky. Přírodní roh, ruční výroba, štětiny s přesným odporem. Dotek kartáčku působí jako spojení starého řemesla a současné estetiky. Přesně tímto způsobem Rick Owens přenáší svou tvorbu i do oblasti oděvních prvků. Oral set pracuje se stejnou vážností jako jeho monumentální bundy nebo boty Geobasket.

    Zdroj: Rick Owens

    Nová kolekce navazuje na trend, v němž se lifestylové doplňky stávají nedílnou součástí estetiky módních domů. Současný high-end zákazník sleduje texturu, vůni, materiál i běžné rituály. Rick Owens kráčí do moderního prostoru se svou typickou sochařskou energií a nabízí produkt, který přináší až asketickou eleganci. Pod jeho taktovkou se luxusní péče posouvá blíž k avantgardě než ke kosmetice.

    Všechny produkty z kolekce existují jako samostatné položky také jako kompletní set. Pasta, ústní voda, sprej a kartáček tvoří logickou sestavu, přesto každý prvek funguje autonomně a umožňuje vlastní skladbu péče. Nabídka je dostupná jak online na oficiálním webu Ricka Owens, tak na českém Footshopu, který zařadil celou řadu i jednotlivé produkty do své prémiové selekce.

    Zdroje: 10 Magazine, Highsnobiety, Instagram

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    0
    St. Moritz
    St. Moritz

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    St. Moritz funguje jako kulturní kód. Na internetu se lokace stala filtrem, skrz který lidé znovuobjevují noblesu zimních horských rituálů. Od šampaňského na zamrzlém jezeře po vlněné svetry, které vypadají, jako by přežily tři generace. Vintage estetika se po sociálních sítích šíří rychle, protože nabízí něco, co mnoho zimních trendů postrádá. Autenticitu a atmosféru, která působí jako únik do časů, kdy se móda držela blíž k přírodě, ale i k luxusnímu aristokratickému požitku.

    Zimní estetika jako žádná jiná. St. Moritz mísí noblesu se sportovní elegancí

    St. Moritz patří k místům, která dokáží spojit eleganci, sport a kulturu v jediném záběru. Současná renesance lokace na sociálních sítích nevzniká náhodou. Kombinace vintage estetiky a zimního luxusu má magnetický účinek na generaci, jež vyhledává vizuální atraktivitu, příběhy míst a atmosféru působící jako dokonalý film o tradiční kráse. Na našich feedech se objevují zrnité fotografie z 80. let, staré reklamy značek jako Bogner nebo Chanel a ikonické snímky, na nichž švýcarská zima působí jako kulisa vysoké společnosti.

    Zdroj: St. Moritz

    Vintage St. Moritz estetika pracuje se zvláštní směsí kontrastů. Tvrdý horský terén, ostré světlo, sníh s kovovým odleskem a vedle toho měkké textury pletenin, hutné kožešiny, vlněné šály a klasické lyžařské brýle. Právě duel drsnosti a noblesy činí styl přitažlivým pro dnešní publikum. Estetika se dá přenést i mimo svahy. Do měst, kanceláří, na společenské akce. Její jádro totiž tvoří kvalita materiálů, jednoduchost siluet a promyšlené vrstvení, které působí přirozeně, lehce sportovně a kultivovaně.

    Inspirujte se. Zakomponovat St. Moritz estetiku do „zimního já“ není náročné

    Důvod, proč se St. Moritz každou zimu vrací do popředí, souvisí s touhou po zmíněné tradiční zimní kráse. Měkké světlo odrážející se od sněhu, delikátní drink na terase s výhledem na jezero, klid po sjezdu dlouhé sjezdovky. Fotografie, které kolují sociálními sítěmi, působí jako brána do světa, kde čas plyne pomaleji, luxus se projevuje pouze honosně a život získává (ne)okoukanou intenzitu.

    Implementace stylu do běžného života nevyžaduje švýcarský pas ani rezervaci v ikonickém hotelu Kulm. Stačí pochopit princip. Kvalitní materiály, vlna, pravá kožešina, brýle s vintage tvarem, barvy inspirované přírodou. A především schopnost vytvořit outfit, jenž působí skutečně. Ve výsledku je tedy St. Moritz nejen městečko, ale i kulturní stopa, jež se prolíná jak do módy, tak do životního stylu. Je to nálada, která dokáže proměnit i obyčejnou zimu v sezónu s atmosférou velkého filmu.

    Sídlo zimního glamour má i své alternativy. Výhodné jsou v sousedním Rakousku

    Mnoho lidí spojuje legendární estetiku výhradně se St. Moritz, přesto se její atmosféra objevuje i v řadě alpských rakouských středisek. Také tato země nabízí desítky míst, kde se zimní slunce odráží od sněhu stejným způsobem, kde horské bary servírují horký punč se stejným šarmem a kde se staré okázalé hotely stávají pozadím pro dokonale klidnou zimní scénu. Kitzbühel, Lech, Zürs nebo Sölden pracují s kombinací elegance a horské drsnosti ve stejné tonalitě, jakou vídáme na ikonických vintage fotografiích ze švýcarských archivů.

    Zdroj: St. Moritz

    St. Moritz přináší velká jména a ikonické pop-up butiky, což vytváří specifický svět. Rakouská střediska umožňují vytvořit estetikou stejně silný zážitek, ovšem s větší mírou autenticity. Stačí pletený rolák, Gucci brýle, uvolněná elegance vrstvení a schopnost vytvořit horský look. Vůně dřeva, ticho po čerstvém sněžení, ranní káva s výhledem na hory. Tyto momenty fungují jako základ estetického obrazu stejně jako luxusní švýcarská jména. Alpská zima nabízí dostatek prostoru pro styl, jenž působí světově, aniž by se vázal na jedinou destinaci.

    @noeneter Kitz 2025 is calling #ski #kitzbühel #winter #aesthetic ♬ Ghost Town – Adam Lambert

    Zdroje: Autorský text

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    0
    Acne Studios
    Acne Studios

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Každý rok společnost Pantone vybírá barvu, která dle ní nejlépe vystihuje ducha doby a trendy, jež budou v nadcházejícím roce dominovat. Proces výběru je přitom velmi pečlivý. Experti sledují aktuální kulturní, politické a módní události, od designu až po umění. Důležitá je také samotná volba názvu, jenž má vyvolat určité emoce a asociace. Rok 2026 dle Pantone definuje Cloud Dancer, tedy jemný, vyvážený odstín bílé, který má představovat klid, harmonii a prostor pro nový začátek.

    Cloud Dancer a sporty kolekce. Minimalismus, který nás baví

    Značka Alo je skvělým příkladem, jak pracovat s různými odstíny bílé, aniž by působily nudně. Její kolekce dokážou propojit pohodlí a styl tak, aby se ženy cítily sebevědomě a zároveň přitažlivě. A právě takové vlastnosti přináší i barva roku 2026. Od sportovních kousků pro cvičení přes moderní outdoor outfity až po streetwear, Alo ukazuje, že bílé odstíny mohou být hravé, elegantní a praktické zároveň.

    Zdroj: ALO

    Jemný odstín, velký efekt. Laura Harrier ukazuje, jak na to

    Letošní Met Gala bylo krásným příkladem toho, jak se dá bílý odstín kombinovat jednoduše, a přitom tak, aby opravdu vynikl. Jeden z nejikoničtějších looků večera předvedla herečka Laura Harrier. Outfit byl doplněn šperky, které podtrhly sofistikovanost monochromatického stylingu. Jemnému odstínu nejlépe sluší teplé kovové tóny, a právě na nich look stavěl. Kombinace zlatých akcentů a bílého denimu vytvořila luxusní, ale přirozený kontrast.

    Pohodlí a smyslnost v jednom. Sexy spodní prádlo v odstínu roku

    Victoria’s Secret je pro ženu značka, u které se nikdy nebude cítit jinak než přitažlivě. A přesně o to u sexy spodního prádla jde, spojit smyslnost s pohodlím tak, aby se žena cítila sebevědomě ve svém vlastním těle. I když odstín roku 2026 působí na první pohled klidně a jemně, dokáže krásně podtrhnout ženské křivky a přirozenou smyslnost. Bílá, krémová a vanilková v lingerie nepůsobí nudně, ale luxusně a velmi intimně. Sexy nemusí být vždy červená či černá, někdy stačí ta nejjemnější barva, jež dodá ženě pocit, že je něžná i silná zároveň.

    Zdroj: Victoria Secret

    Světlé barvy nemusí vždy evokovat nevinnost nebo opatrnost, právě naopak. Správně zvolený odstín, jako je například Cloud Dancer, dokáže dodat outfitu i spodnímu prádlu smyslnost, eleganci a sebevědomí. Je to barva, která v sobě spojuje klid, jemnost a harmonii, a přitom dokáže zvýraznit ženské křivky a osobnost nositelky. Monochromatický look v tomto tónu nepůsobí jednoduše. Díky práci s texturami, materiály a detaily se stává sofistikovaným, přitažlivým a nadčasovým.

    Zdroje: Autorský článek

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    0
    Chase Infiniti Louis Vuitton
    Chase Infiniti Louis Vuitton

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Valentino vrací na scénu módní ikonu. Rockstud zažívá comeback

    Kreativní ředitel Valentino Alessandro Michele využívá záplavy nostalgie, která letos hýbe módním světem. Jeho pre-fall kolekce pro rok 2026 staví do světla reflektorů starou ikonu. Na scénu vrací detail Rockstud, jenž na svět přivedli návrháři Pierpaolo Piccioli a Maria Grazia Chiuri. Nový šéf Valentino pak pro server WWD přiznal, že si chtěl dopřát po nástupu do nové role čas, než detail opět probudil k životu.

    Met Gala 2026 zaštítí legendy. Spolupředsedou bude Beyoncé i Nicole Kidman

    Zástupci Metropolitan Museum of Art (Met) v New Yorku odhalili další kousek skládačky nadcházejícího Met Gala. V roce 2026 se jeho spolupředsedy stane zpěvačka Beyoncé, herečka Nicole Kidman a tenisová legenda Venus Williams. Společně tak dne 4. května zaštítí jednu z nejprestižnějších akcí světa. Gala tentokrát patří tématu s názvem Costume Art, tedy výstavě sledující oblečené tělo ve světě umění.

    Zdroj: Diesel, Reuters

    Louis Vuitton prohlubuje vztah s Formulí 1. Stane se partnerem Monaco Grand Prix

    Francouzská módní značka Louis Vuitton proniká hlouběji do světa sportu. Tentokrát rozšiřuje své dlouholeté partnerství s Formulí 1, v roce 2026 se totiž stane oficiálním partnerem závodu Monaco Grand Prix. Od roku 2021 pro něj přitom navrhuje speciální luxusní kufr ukrývající věhlasnou trofej. Mateřská společnost Louis Vuitton, tedy luxusní koncern LVMH, pak s Formulí 1 loni uzavřela 10 let dlouhé partnerství.

    Zdroj: Formula 1

    Sabato De Sarno odkrývá taje Neapole. Návrhář uvádí knihu Napoli Infinita

    Designér Sabato De Sarno odhaluje další část své vášně pro kulturu a umění. Představil totiž knihu Napoli Infinita, jejímž cílem je oslavit více než 2 500 let staré italské město. „Chtěl jsem odkrýt různé vrstvy Neapole, mimo tradiční klišé a stereotypy, jež jsou s městem často spojovány,“ prohlásil v rozhovoru pro server WWD. Na knize spolupracoval s lokálními umělci, hudebníky, fotografy nebo básníky.

    Zdroj: Profimedia

    Chase Infiniti má novou roli. Stala se další hvězdnou tváří Louis Vuitton

    Talentovaná herečka Chase Infiniti letos vstoupila do podvědomí nejen filmové scény. Pozornost na sebe přitáhla rolí ve snímku One Battle After Another, kde si zahrála po boku ikon, jako je Leonardo DiCaprio, Sean Penn nebo Teyana Taylor. Nyní proto získala novou roli, tentokrát ale ve světě módy. Stala se totiž oficiální ambasadorkou francouzské značky Louis Vuitton, s níž spolupracovala již od roku 2024.

    @complex

    'ONE BATTLE AFTER ANOTHER' star Chase Infiniti is the moment ⭐️

    ♬ original sound – COMPLEX

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Instagram, TikTok