Více
    Domů Blog Strana 151

    Nesmrtelná klasika i sběratelský kousek. Představujeme nejžádanější kolaborace Nike Air Jordan

    0
    Nike Air Jordan
    Nike Air Jordan

    Tento základ streetstylového botníku nosí Bella Hadid, Justin Bieber i český rapper Dollar Prync. Nike Air Jordan vidíme na ulicích běžně, existují ale takové, které jsou uložené ve výstavních vitrínách a stojí víc než průměrný roční plat. Mají za sebou několik fantastických kolaborací, které zahrnují hvězdná jména jako například Eminem, Travis Scott, Drake nebo módní velikáni Off-White či Christian Dior.

    Řadu Air Jordan značka Nike spustila do prodeje 1. dubna 1985. Pokud je tedy pořídíte, přinesete si domů i kus historie. Původně basketbalové boty vytvořili Peter Moore, Tinker Hatfield a Bruce Kilgore. Vyrobeny byly pro basketbalového hráče Michaela Jordana, v době působení u Chicago Bulls.

    Foto: Nike

    Nike Air Jordan X Off – White

    Jedna z nejžádanějších kolaborací. První spolupráci pod taktovkou designéra Virgila Abloha značka odstartovala v roce 2017. Ikonický vzhled Virgil okořenil typickými Off – White prvky a klenot je na světě. Původní modely z kolekce seženete v řádech desetitisíců, aktuálně můžete pořídit modrý v aukční síni Sotheby`s.

    Foto: Sotheby`s

    Nike Air Jordan X Christian Dior

    Exkluzivní sběratelský skvost z roku 2020 má na svém kontě kolaborace se značkou Dior. Propojení základního tvaru tenisek s Dior monogramem tvoří snovou kombinaci! A to na tolik, že se jejich cena pohybuje kolem půl milionu korun. Nejjednodušší cesta k pořízení opět vede přes aukční síň Sotheby`s, momentálně mají skladem i více velikostí.

    Foto: Sotheby`s

    Nike Air Jordan X Travis Scott

    Americký rapper a ex přítel Kylie Jenner Travis Scott se se značkou spojil v roce 2017. Jordany ozvláštnil Swoosh logem a doplňkovým materiálem se stal semiš. Aktuálně je má na svém skladě online store Farfetch, od každé velikosti ale pouze jeden pár.

    Foto: Farfetch

    Nike Air Jordan X Eminem

    Limitovaná edice tenisek sloužila pouze pro Eminemovu show a dostala se jen k několika málo lidem. Jde tedy o opravdový klenot. Na rozdíl od ostatních, již zmíněných, kolaborací si Eminem vybral model Air Jordan 4. Americkou velikost osm na Farfetch koupíte za jeden milion sedm set tisíc korun.

    Foto: Farfetch

    Nejdražší Nike Air Jordan na světě

    Ty už jen tak neseženete. Minulý měsíc se totiž vydražily za zhruba 2,2 miliony amerických dolarů. Nosil je sám Michael B. Jordan a měl je na sobě dokonce i v letech 1997-98 při poslední sezóně známé jako Last Dance. 

    Foto: Sotheby`s

    Zdroj: Nike, Sotheby`s, Wikipedie, High Snobiety, The Gurdian

    Timothée Chalamet si poprvé vyzkouší roli ambasadora. Ztvární esenci vůně Bleu de Chanel

    0
    Ambasadorem pánské vůně Bleu de Chanel se stal herec Timothée Chalamet.
    Ambasadorem pánské vůně Bleu de Chanel se stal herec Timothée Chalamet.

    Spekulace o tom, že Timothée Chalamet natáčí v New Yorku kampaň pro značku Chanel se potvrdily. Módní dům totiž v pondělí oznámil, že se herec stal ambasadorem pánské vůně Bleu de Chanel. Je to zároveň poprvé, co se hvězda filmu postaví do takové role.

    Společnost Chanel považuje herce francouzsko-amerického původu Timothée Chalamet za dokonalou tvář zastupující její vůni. Parfém Bleu de Chanel má být totiž určený „pro muže, který jen nezůstává u obyčejných hranic života, ale dívá se i za ně“. Roli slavného herce jako ambasadora pak značka oznámila v pondělí. Zveřejnila také několik doprovodných fotografií zachycených fotografem Mario Sorrenti.

    Na podzim má ovšem vyjít také kampaň natočená v New Yorku. Chalamet na krátkém filmu spolupracoval se slavným režisérem Martinem Scorsese. Herec se ke kampani prozatím nevyjádřil. Jedná se ovšem o jeho první zkušenost s podobně oficiálním zastupováním módní firmy. A to i přes to, že je dlouhodobým oblíbencem mnoha luxusních značek. Známý je totiž svým odvážným stylem bourajícím hranice mezi pánskou a dámskou módou.

    I z toho důvodu se hodí k vůni určené pro muže, kteří „se odmítají podřídit zavedeným pravidlům“. Zástupci značky také prohlásili, že si herce vybrali kvůli jeho „odvážnému stylu a neomluvitelnému šarmu“. Kromě toho má vůně podle Chanel „představovat ducha muže, který si vybírá vlastní osud s nezávislostí a odhodlaností“. Tedy přesně tak, jak to podle společnosti dělá i Chalamet.

    Chanel se ve svém beauty oddělení zaměřuje čím dál více na mladistvou energii

    Také doprovodná kampaň má proto „vzdorovat předpokladům klasické pánské vůně“. Parfém Bleu de Chanel totiž zachycuje aromatickou dřevěnou vůni. Prolíná se také s citrusovým aroma citronové kůry a bergamotu. To zase dokreslují bohaté tóny cedru a santalového dřeva. Jedná se tedy o perfektní kombinaci svěžesti a smyslnosti. Vůně pak už jednou ambasadora měla. Byl jím herec Gaspard Ulliel, který loni tragicky zemřel při nehodě na lyžích.

    Volba Timothée Chalamet jako ambasadora pak značí také snahu Chanel zaměřit se ve svém beauty oddělení na více mladistvou energii. V únoru totiž rovněž oznámila novou tvář dámské vůně Coco Mademoiselle. Stala se jí herečka Whitney Peak. Chalamet se pak proslavil především svou rolí ve filmu režiséra Luca Guadagnino s názvem Call Me by Your Name. Známý je také výkonem ve filmech Dune, Interstellar nebo The French Dispatch.

    Zdroj: Fashion Network, Wallpaper, Fashion United, Instagram, YouTube

    Fav Falone: Vycházející hvězda přehlídkových mol! Jeho videa mají na TikToku miliony zhlédnutí

    0

    Model a influencer, který odvážně usiluje o splnění svých snů! Videa, v nichž se po veřejnosti prochází jako runway model, jsou na sociálních sítích obrovským hitem. Některá z nich dokonce překonala hranici osm milionů zhlédnutí! Po roce působení na TikToku se dostal na berlínský fashion week, kde se prošel pro značku VORN. Fav sní o tom, že se jednoho dne objeví na nejprestižnějších přehlídkových molech. A zdá se, že se mu to brzy povede!

    Fav nejenže vypadá perfektně, ale také slouží jako skvělá inspirace. Ukazuje nám, že každý může dosáhnout svých snů! Jeho videa se stávají stále populárnějšími a na nedávném berlínském fashion weeku měl dokonce možnost předvést se na jedné z runwayí. Vybrala si ho značka VORN – The Berlin Fashion Hub. Jde o organizaci, která podporuje lokální designéry všech odvětví. Koncept labelu je založený na fúzi několika designérských studií a jednotlivých kreativců. Fav se neúnavně snaží uskutečnit své sny a my mu přejeme, aby se mu to podařilo!

    Nejčastěji ho spatříte na ulicích nebo v supermarketech. Největším rozeznávacím prvkem je ale samozřejmě jeho nezaměnitelná chůze. Netrvalo dlouho a s podobným trendem se na TikToku strhla doslova lavina. Potom, co se Fav více zviditelnil, už ho napodobují davy lidí. I vy tedy můžete zkusit své štěstí!

    Fav do svého tiktokového bia přidal i svůj nový nickname – Runway King! Tedy král přehlídkových mol. A co nás kromě jeho dokonalé chůze baví ještě víc? Pohledy kolemjdoucích! Ty jsou zkrátka k nezaplacení.

    Britney Manson

    První ale bohužel není. Na podobném obsahu založila svou kariéru i polská influencerka Britney Manson, která se díky své popularitě již v minulosti dostala na lokální mola a nedávno se stala polskou ambassadorkou pro všemi opěvovanou kolekci H&M x Mugler. Její dosud největší spolupráce byla se značkou Givenchy, pro kterou propagovala beauty produkty. Svůj obsah ale okořenila o trochu více. Dokáže totiž napodobit chůzi světových supermodelek. Dokonce umí rozlišit i chůze, které jsou typické pro jednotlivé módní domy! Například Versace má rychlejší a svěžejší chůzi než Chanel, který je pomalejší a ladnější.

    Své sny si tedy dokáže splnit každý. Proč to tedy nezkusit?! Stejnou možnost máte i vy!

    Zdroj: TikTok, Instagram

    Módnímu indexu Kearney vévodí Patagonia, Levi’s a North Face. Daří se jim prodloužit životnost svých kousků

    0
    Značky Patagonia, Levi's a North Face se umístily na špičce módního žebříčku firmy Kearney.
    Značky Patagonia, Levi's a North Face se umístily na špičce módního žebříčku firmy Kearney.

    Už druhý rok za sebou se na špičce módního žebříčku společnosti Kearney umístily značky Patagonia, Levi’s a North Face. Index každý rok hodnotí snahu módních firem o prodloužení životnosti produktů, včetně používání recyklovaných materiálů nebo propagace nákupu použitých kousků.

    Poradenská firma pro marketing Kearney zveřejnila svůj žebříček pro rok 2022 známý jako Circular Fashion Index (CFX). Zhodnotila na 200 módních společností napříč 20 státy a šesti kategoriemi. Jedná se tedy o 50 prozkoumaných firem více než v roce 2022. Firma ve svém indexu značky hodnotí na základě jejich snah o prodloužení životnosti svých produktů. Rozřadí je vždy do kategorií, jako je luxus, cenově dostupný luxus, masový trh, fast fashion, sport a outdoor nebo spodní prádlo.

    Kearney hodnotí módní společnosti na základě sedmi aspektů rozdělených do dvou zastřešujících faktorů. Ty označuje jako primární a sekundární trh. Ten první zahrnuje to, jak firmy zacházejí s novými produkty. Druhý zase, jak se chovají k už použitým kouskům. Žebříček tak může hodnotit procento recyklovaných materiálů v nových návrzích nebo například propagaci udržitelnosti v komunikaci jednotlivých společností.

    I když máme některé zářící hvězdy, myslíme si, že módní průmysl jako takový má před sebou ještě spoustu prostoru na zlepšení, okomentoval pak index pracovník Kearney z USA Brian Ehrig. Na vrcholku žebříčku se totiž už podruhé umístily stejné značky, tedy Patagonia, Levi’s a North Face. Průměrný výsledek všech ohodnocených společností se ovšem oproti předchozímu roku nezvedl. Nadále tedy dosahuje necelých tří bodů z možných deseti.

    Módní společnosti musí své zákazníky o udržitelnosti lépe vzdělávat, míní Kearney

    První index Kearney z roku 2020 přitom zaznamenal průměrný výsledek 1,6 bodů. V letošním žebříčku pak na číslo vyšší než pět bodů dosáhlo jenom 19 společností. Pouze první tři pak přesáhly sedm bodů.Podle nejnovějších výzkumů nejsou navíc zákazníci dostatečně informovaní o možnostech prodloužení životnosti jednotlivých kousků,vysvětlil dále ředitel Kearney Dario Minutella. O jejich edukaci by se pak měly postarat právě i samotné značky.

    Nejlepší tři zmíněné módní společnosti pak v nejnovějším žebříčku následovala firma OVS. Hned za ní se umístil Gucci, Madewell, Coach, Esprit, Lululemon Athletica a Lindex. Pokud jde o jednotlivé kategorie, vévodila té „luxusní“ firma Gucci. Kromě toho se ale mezi deset nejlepších dostal také Coach, Burberry, Moncler nebo Louis Vuitton. V kategorii sportu se kromě těch již zmíněných předvedly především firmy Adidas, Columbia, Nike nebo Puma.

    Zdroj: WWD, Headtopics, Just Style, Instagram, YouTube

    Jednoduchý, romantický i nespoutaný. Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta

    0
    Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta
    Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta

    Léto je každoročně ve znamení beach waves“. Vlnky provoněné solí a teplými večery u moře. Vlastně to není jen účes, ale stav mysli. Ovšem nakolik je tento look nesmrtelný, ne každému musí slušet, anebo s ním nesouzní typ vašich vlasů. Přesto nemusíte volit mezi jednoduchostí, trendy a praktickou stránkou věci. Letní šik účesy ze sítí v sobě mají všechno a jsou zároveň dostatečně romantické na to, aby měla letní láska dveře dokořán.

    #voluminous blowout

    Devadesátky se vrací. Takže vyhrabejte staré časáky s modelkami Cindy Crawford, Claudií Schiffer nebo Lindou Evangelistou, které měly vždy dokonale vyfoukané, objemné a pružné vlasy zároveň. Jako z reklamy na roztřepené konečky. Velké nadýchané vlny, které přirozeně padají kolem vaší tváře jsou zpátky a s nimi i natáčky, díky nimž tvar umocníte. Snad je vaše máma ještě nevyhodila.

    #bubble braids

    Záchrana pro všechny, které nejsou natolik zručné, aby si dokázaly uplést francouzské copy. I když vám někdo může tvrdit, že na nich nic není, chce to cvik a trpělivost, hlavně když jste perfekcionistka a vaše vlasy se rády chovají po svém. Přesto už se díky bubble braids nemusíte sexy a zároveň sporty looku vzdávat. Stačí vám k tomu jen hřeben, hodně gumiček a jestli je to nutné, tak trocha uhlazujícího přípravku na vlasy. Je to účes okouzlující a nenáročný, dá se obměňovat podle nálady a potřeby. Takže můžete udělat dva, ale klidně i jenom jeden obyč ohon.

    Foto: Unsplash

    #curtain bangs

    Záclonová ofina zní zvláštně, ale když řekneme Jenna Ortega, jistě vám to brzy sepne. Tento druh ofiny svým způsobem nikdy nevyšel z módy, ale jestli někdy byla její éra, pak právě teď. Nespornou výhodou je, že pramínky vlasů rámují obličej, uprostřed se rozevírají a končí kolem lícních kostí, jedná se tedy o účes lichotivý prakticky každému. Hodí se pro krátké i delší vlasy.

    Jediný problém je, že bez pravidelné údržby se neobejdete. Záclonová ofina sice možná působí ledabyle, ale péče o ni vyžaduje alespoň pár minut vašeho času. Videa vám napoví a pokud jste si trend curtain bangs zamilovala, najdete na TikToku i návody, jak ji v domácích podmínkách ostříhat.

    #sleek bun

    Tento elegantní drdůlek se zapsal do našich životů rovněž jako ”modelka mimo službu”. Získal si dokonce tolik popularity, že vyšachoval rozcuchané drdoly. Milujeme ho pro jeho půvab a prostý upravený vzhled, který se hodí na společenskou akci i víkendový nákup potravin. Ani jedno není špatně. Správně uhlazeného vzhledu dosáhnete s malým množstvím stylingového krému, který zkrotí neposedné vlásky a dodá jim hedvábný lesk.

    #heatless curls

    Od krepovaček co nám pálily vlasy, přes šetrné stylingové pomůcky jsme dospěli k vlnám, které nepotřebují žádný zdroj tepla. Přesto se s nimi dá experimentovat a výsledek je překvapivě fantastický, a to vše za předpokladu, že své kadeře tímto stylingem neničíte.

    Hacků a triků na heatless lokny je mnoho a můžete si k nim zakoupit i speciální pomůcky. Bohatě vám však postačí i pásek od županu, pár podkolenek či jemný šátek. Vlasy stačí kolem předmětu denní potřeby pečlivě omotat a říct dobrou noc. V noci se všechna práce udělá za vás a ráno se probudíte s už hotovým účesem. A věřte mi, vážně to funguje. Návod najdete třeba zde.

    Zdroj: TikTok, Instagram, YouTube

    I recyklace může ztělesňovat luxus. Značky Hublot a Nespresso spojily síly při výrobě „zelených“ hodinek

    0
    Společnost Hublot vytvořila hodinky z hliníku recyklovaného z kávových kapslí Nespresso.
    Společnost Hublot vytvořila hodinky z hliníku recyklovaného z kávových kapslí Nespresso.

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    Vítejte zpět v devadesátkách! Nečekaným trendem tohoto léta se stávají minimalistické černé šaty

    0
    Bottega Veneta
    Bottega Veneta

    Pro někoho pasé a pro dalšího nedílná součást šatníku. Nečekaným trendem pro léto 2023 se stávají klasické Little Black Dress! Minimalistické černé šaty spojují eleganci, nadčasovost a trendy vzhled. Pokud je tedy v šatníku stále nemáte, rozhodně zvažte jejich pořízení. Černá barva krásně podtrhne všechny siluety postav. Dokáže zeštíhlit i zvýraznit. Podívejte se s námi, kdo nás o staronovém trendu přesvědčil!

    Na jednoduché černé šaty se letos zaměřili velikáni jako například Prada, Versace nebo Victoria Beckham. Většina značek své kousky ozvláštnila tenkými ramínky, asymetrickými prvky, rozšířeným lemem nebo volánky. Nejvíce modelů jsme spatřili v délce „midi“, které vyzařují větší ležérností než dlouhé šaty. Nejdůležitější je lichotivý a slušivý střih, délka je tedy velmi individuální. V zásadě však vítězí jednoduchost až strohost. O zbytek se postarají doplňky!

    Šaty můžete kombinovat hned na několik způsobů. Victoria Beckham k nim zvolila krajkové punčocháče a Prada malou vlečku. Saint Laurent šaty zpestřil kapucí a Valentino si pohrává s výstřihy a různými délkami. V podstatě je dovoleno vše, jen musíte splnit pomyslný dress code – little black dress. Budete tak vždy vypadat perfektně!

    Foto: Victoria Beckham

    Návrat do devadesátek

    Karl Lagerfeld jednou řekl: “S Little Black Dress není člověk nikdy příliš ani nedostatečně oblečený.” O nadčasovosti tedy nelze pochybovat. V minulosti Karl „malé černé“ zakomponoval snad do každé své přehlídky. Ať už pro Chanel, Fendi nebo svou stejnojmennou značku. Sice v různých kombinacích a stylech, ale téměř pokaždé.

    S naším největším favoritem tento rok přispěchalo Salvatore Ferragamo. V aktuální kolekci, kterou debutoval Maximillian Davis naleznete hned několik střídmých a decentních modelů. Šaty neodhalují v podstatě nic, ale přesto jsou stále sexy a chic. Davis tak zachoval základní ideologii značky a zároveň ji vdechnul nového, mladistvého ducha. Všechny modely jsou běžně nositelné a využijete je ke všem příležitostem.

    Foto: Salvatore Ferragamo

    Mimo jiné nás zaujaly i mini šaty od značky Valentino. Pierpaolo Piccioli zvolil velmi jednoduché a přesto zajímavé střihy. Vyhrál si se základními geometrickými tvary a přetvořil je na úžasně sexy střižené little black dresses.

    Foto: Valentino

    Zdroj: YouTube, Instagram

    Londýnské ulice vyměnil Daniel Lee za pláže. Představil letní kolekci pro Burberry

    0
    Daniel Lee zveřejnil novou kolekci plavek pro Burberry.
    Daniel Lee zveřejnil novou kolekci plavek pro Burberry.

    Slavný kostkovaný vzor nechal tentokrát návrhář Daniel Lee vyniknout na pozadí moře a písčitých pláží. Letní kolekci pro Burberry odhalil za pomocí fotek i videa zachycujících modelky a modely užívajících si slunečných dní v nejnovějších kouscích luxusní značky.

    Fotografie k nejnovější letní kolekci módní společnosti Burberry nafotil fotograf Tyrone Lebon. Jedná se o stejného umělce, který pomohl vytvořit první fotky zveřejněné na Instagramu značky po převzetí pozice kreativního ředitele Danielem Lee. Odrážejí proto podobnou atmosféru. Tentokrát ale zachycují modely a modelky, jak si nejnovější kousky Burberry užívají na pláži, nikoli ulicích Londýna. Někteří z nich se válí na písku, další se sluní na lodi nebo plavou v průzračné vodě.

    Všechny ale spojuje ústřední motiv, tedy ikonický kostkovaný vzor. Letošní letní kolekci totiž jednoznačně vévodí. Objevil se na bikinách, pánských plavkách, šortkách, županech, ručnících, kloboucích i plážových taškách. Výjimkou je set černých dámských plavek, na nichž kostkovaná látka vykukuje pouze na jejich okrajích. „Jedná se o ódu na útěk,“ popsala pak značka vlastní kampaň, kterou nazvala Burberry Summer.

    Dalším spojovacím prvek nově zveřejněných fotografií je logo Burberry. Znázorňuje rytíře jedoucího na koni buď v bílé nebo elektricky modré barvě. Původní design loga vyhrál v otevřené soutěži konané roku 1901. Patří k němu také latinský nápis prorsum, který v překladu znamená kupředu. Vystihovat má závazek značky k inovaci a pokroku. V minulosti ho hodně využíval také bývalý kreativní ředitel Burberry Christopher Bailey. K životu ho opět přivedl právě Daniel Lee.

    Letní kolekce je dalším krokem Daniela Lee v postupné renovaci značky Burberry

    Sérii fotografií pak doplňuje také video vytvořené za pomocí britského producenta Vegyn. Ten je známý mimo jiné prací na filmech umělce Frank Ocean s názvy Blonde a Endless. Mezi slavné modely a modelky pózující na fotkách i ve videu pak patří například Alex Schlab, Angelina Kendall, Sophie Alice, Tess Carter nebo Tianna St. Louis. Kolekce je pak dalším krokem v renovaci módního domu, kterou Lee zahájil na únorovém Londýnském týdnu módy.

    Jednalo se totiž o jeho první kolekci pro známou britskou značku. V ní nechal vyniknout především výrazné barvy. Mělo se jednat o jeho odkaz na archiv Burberry plný „dobrodružství“, stejně jako o poklonu pestrosti města Londýn. „Jdete po ulici a jste obklopeni lidmi s tolika odlišnými příběhy, žijícími pospolu,“ okomentoval svoji myšlenku návrhář. Britská módní společnost má pak také nového ředitele, Jonathana Akeroyda.

    Zdroj: WWD, Fashionotography, Wallpaper, Instagram, YouTube

    Walter Albini se vrací na scénu. K životu by mohl značku přivést Alessandro Michele

    0
    Alessandro Michele možná převezme vedení brzy opět uvedené značky Albini.
    Alessandro Michele možná převezme vedení brzy opět uvedené značky Albini.

    Švýcarská investiční firma Bidayat hodlá obnovit po 40 let zapomenutou italskou módní společnost Walter Albini. Činnost ukončila v 80. letech 20. století, krátce po úmrtí svého zakladatele. Módní svět spekuluje o tom, že značku na scénu navrátí Alessandro Michele.

    Ve své době byl italský návrhář Walter Albini přirovnáván k takovým hvězdám, jako je Yves Saint Laurent nebo Karl Lagerfeld. Jiní ho označovali za „skrytý poklad italské vysoké módy“. Svou módní společnost proslavil především poválečnými návrhy inspirovanými „starým“ hollywoodským půvabem a sportovními looky 20. let minulého století. Zároveň jim ale uměl dodat modernost, pohodlnost a flexibilitu.

    Návrhář měl proto úspěšně nakročeno k tomu, stát se jedním z nejlepších designérů historie. Roku 1983 ho ovšem značka ztratila, když ve věku 42 let zemřel na AIDS. Po jeho úmrtí už otěže firmy nikdo nepřevzal. To ovšem nyní hodlá změnit bývalý egyptský ministr obchodu Rachid Mohamend Rachid. Jím vlastněná švýcarská investiční společnost Bidayat má totiž v plánu značku opět uvést na scénu.

    Spekuluje se o tom, že by k životu mohl značku přivést návrhář Alessandro Michele. Nedávno totiž opustil svou pozici kreativního ředitele u módního domu Gucci. Média přitom dosud nereferovala o tom, že by si za svou minulou práci našel náhradu. Zároveň by se Michele do podobné role perfektně hodil. Podobně totiž pomohl „ze dna“ pozvednout i společnost Gucci. Kromě toho jeho návrhy odrážejí estetiku Albiniho. Návrhář rovněž v minulosti italského návrháře obdivoval.

    Albini si zaslouží stát po boku těch nejluxusnějších módních značek, míní Rachid

    Podezření médií, jako jsou například servery Panorama nebo Miss Tweed, ovšem prozatím jak návrhář, tak zástupci investiční firmy odmítli komentovat. Novináři serveru Business of Fashion rovněž poukazují na to, že by mohl být Michele stále vázaný dohodou o zákazu konkurence u předchozího zaměstnavatele. Návrat italské značky ovšem ještě nějakou dobu potrvá. V současnosti se jí investiční fond snaží propagovat skrze muzea nebo různé vydavatele. Až poté by přistoupil k znovu založení samotného byznysu.

    Minulý rok totiž firma Bidayat odkoupila Albiniho archivy a intelektuální vlastnictví. „Albini si zaslouží zaujmout místo po boku těch nejluxusnějších světových módních společností,“ okomentoval své plány její majitel Rachid Mohamed Rachid. Spolupracovat hodlá také se sběratelkou Barbarou Curti, která společnosti prodala kolekci návrhů, šperků, fotografií a kreseb z archivů Albiniho. Jeho „dědictví“ rovněž obsahuje řadu vzorů, návrhů nebo látkových doplňků.

    Zdroj: Business of Fashion, NSS Mag, Hypebeast, Twitter, Instagram

    Léto 2023 ve znamení odvahy! Prolomte ledy a pořiďte si stylovou pánskou kabelku

    0
    Loewe
    Loewe

    Fendi, Prada, Bottega Veneta i Loewe. Výběr módních domů, které mají ve svých aktuálních kolekcích pestrou škálu pánských kabelek podle všech trendových požadavků. Od nylonu v neonových odstínech, až po elegantní, černou kůži Interrciato. Překvapí vás ale i zvířecí motiv. V kolekcích se často objevuje denim nebo recyklovaný plast. Největším hitem letošní sezóny se ale stal jiný materiál – Raffia od Prady. Tašky jsou takzvaně unisex a zahlcují americký TikTok.

    Fendi

    Italský brand letos přispěchal s řadou novinek. Kromě ikonické Baguette z nylonu nám Fendi představuje i jemné zvířecí potisky nebo denim. Trendem se pomalu, ale jistě stává i kabela Basket Forty8 z recyklovaného plastu. Na letní dovolenou přímo geniální. Pořídíte ji v královsky modré nebo velmi svěží oranžové barvě. Naší oblíbenkyní se ale nestala jiná kráska než Baguette s denimovými třásněmi. Oceníte ji hlavně při blížící se festivalové sezóně. Strhnete s ní na sebe pozornost i s bílým trikem a černými kraťasy.

    Foto: Fendi

    Prada

    U Prady zmíníme pouze Raffia bag. Vzdušný vzhled z tašky tvoří letní nezbytnost. Budete s ní trendy takřka všude. Na pláži, u bazénu i ve městě. Vložíte do ní vše co potřebujete, dokonce i květiny pro přítelkyni. Kromě úsměvu na tváři vyčarujete i super fotku na Instagram. Nejlépe totiž taška vypadá s čerstvými tulipány.

    Foto: Prada

    Bottega Veneta

    Zvlášť příjemné barevné kombinace přináší Bottega Veneta se svými Padded Tech Cassette. Zajímavé barevné propojení ale není jediné plus. Další výhodou je měkký materiál, který je u kabelek na každodenní nošení lepší. Neodřete totiž rohy jako u jiných kožených krásek. 

    Foto: Bottega Veneta

    Loewe

    Pokud se vám dosud vše zdá jako nuda, můžete vsadit na Loewe Anagram Ibiza bag. Jde o velmi zajímavé propojení plátna a klasické calfskin. Přestože je povrch kabelky tvořen emblémem značky, je stále decentní a nekřičí z ní touha po ukázání velkého loga. Doporučujeme pořídit příjemnou olivovou barvu!

    Foto: Loewe

    Maison Margiela

    Hledáte-li tašku do práce, na schůzky nebo na různé formální akce, poohlédněte se po své budoucí krásce Glam Slam od módního domu Maison Margiela. Trendy vzhled i barvy zvládnete zkombinovat na výbornou. 

    Foto: Maison Margiela

    Rimowa

    Nechali jste se letos ovlivnit vlnou futurismu? Jestli ano, přijde vhod Rimowa s Polycarbonate bags. Typický materiál i design pro zavazadla značka převedla i na klasické crossbody bags. Působí ryze pánsky, takže jde i o vhodný dárek.

    Foto: Rimowa

    Alexander McQueen

    Poněkud „drsnější“ design nabízí Alexander McQueen. Kovové prvky na The Grip Tote bag nebo The Knuckle Clutch vyzařují velmi ostře. Hodí se k formálnějším lookům. Clutch bude perfektně ladit s oblekem.

    Foto: Alexander McQueen