Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Není to jen kabelka, je to životní postoj. Trojrozměrná definice stylového vyjádření svého kočovného i městského já. Nová kabelka Panthère de Cartier kombinuje kůži s panterem, emblematickým zvířetem domu Cartier, a v dokonalé souhře propojuje kožedělnou práci se šperkařským savoir-faire značky za využití hry s kontrastními prvky legendární šelmy.

    KŘIVKY A OBJEM
    Je to především smyslnost a zakřivení, které dodávají kolekci kabelek velkorysý objem a připomínají pružnost pantera v pohybu. Žádné ostré hrany, žádné viditelné švy. Vše je vnímáno ve smyslu plynulosti, křivek a měkkosti. 

    SPONA V PODOBĚ PANTEŘÍ HLAVY 
    Divoká a nespoutaná, spona uzavírající kabelku je vyvedena ve výrazném designu hlavy pantera. Jasný podpis Cartier, rozpoznatelný na první pohled, panteří hlava byla vytvořena ve spolupráci s oddělením vysokého šperkařství domu. Architektonicky výjimečně navržený šperk zdobí na svých rovných plochách jedenáct kožených vsadek, které vytvářejí hloubku a perspektivu. Stažením klopy směrem dolů se spona uvolní a odhalí vnitřek kabelky s charakteristickou kapsou se zrcátkem.

    DRAHOCENNÉ DETAILY 
    Řetízek kabelky navazuje na estetiku šperku. Jeho jednotlivé články jsou broušené jako drahý kámen. Je univerzální a umožňuje dva způsoby nošení: přes tělo nebo přes rameno s dvojitým řetízkem. Pokovený zlatem ve žluté nebo palladiem v bílé variantě, řetízek je vybaven koženým ramenním popruhem, jehož šířka připomíná smyslné křivky kabelky, navržený tak, aby zajišťoval maximální pohodlí. Každý detail je pečlivě promyšlený, až po příjemný zvuk cinkání článků o sebe.

    ZRNITÁ KŮŽE A INTENZIVNÍ BARVY
    Nové kabelky Panthère de Cartier vznikly pod vedením umělecké ředitelky oddělení designu doplňků a koženého zboží Marlin Yuson, která pro kolekci vybrala zrnitou texturu a ty nejjemnější kůže. Kabelka je k dispozici v malé nebo mini verzi a barevná paleta je zářivá a pestrá: černá, tmavě modrá, červená, světle žlutá, krémově bílá, béžová nebo petrolejově modrá.

    „Je to právě šperkařská spona, ve které dochází ke střetu mezi divokým a vzácným. Propojuje kombinované odborné znalosti šperkařství a kožedělnictví a prostřednictvím dialogu řemeslníků nám umožňuje prohlubovat naše chápání kožených doplňků. Jako jakési prodloužení ženskosti, náročné a rafinované.“ dodává Marlin Yuson. 

    KOČKOVITÉ ŠELMY A KABELKY CARTIER 
    Panter je symbolickým zvířetem, které prostupuje všemi kreacemi domu Cartier – od hodinek, přes šperky, až po kožené doplňky. Poprvé se šelma v portfoliu značky objevila v roce 1914 v podobě skvrnitého motivu na dámských hodinkách a postupně se dostala i do světa koženého zboží, kde umocnila jeho půvab a styl. Ať už figurální, nebo abstraktní, panter se stal emblematickým námětem návrhů, které obsahovaly šperkařskou práci a kombinovaly, mimo jiné, diamanty, onyx a safíry.

    V roce 1925 Cartier představil elegantní kabelku se sponou se skvrnitým panteřím vzorem. Na jiném modelu z roku 1960 ze zlatého lamé je kočkovitá šelma znázorněna v podobě safírových a diamantových hlav pantera rozmístěných na koncích zlatého a platinového zapínacího systému.

    V následujícím roce Barbara Hutton pověřila Jeanne Toussaint, kreativní ředitelku společnosti Cartier, aby vytvořila kabelku zdobenou trojrozměrnou tygří sponou a diamantovým písmenem N, iniciálou její nové majitelky, princezny Niny Mdivani. Pozoruhodně elegantní dílo, které vyzdvihuje dlouholetou vášeň domu Cartier pro divoká zvířata.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Nová kolekce kabelek Panthère de Cartier kombinuje kůži s panterem

    Není to jen kabelka, je to životní postoj. Trojrozměrná definice stylového vyjádření svého kočovného i městského já. Nová kabelka Panthère de Cartier kombinuje kůži s panterem, emblematickým zvířetem domu Cartier, a v dokonalé souhře propojuje kožedělnou práci se šperkařským savoir-faire značky za využití hry s kontrastními prvky legendární šelmy.

    KŘIVKY A OBJEM
    Je to především smyslnost a zakřivení, které dodávají kolekci kabelek velkorysý objem a připomínají pružnost pantera v pohybu. Žádné ostré hrany, žádné viditelné švy. Vše je vnímáno ve smyslu plynulosti, křivek a měkkosti. 

    SPONA V PODOBĚ PANTEŘÍ HLAVY 
    Divoká a nespoutaná, spona uzavírající kabelku je vyvedena ve výrazném designu hlavy pantera. Jasný podpis Cartier, rozpoznatelný na první pohled, panteří hlava byla vytvořena ve spolupráci s oddělením vysokého šperkařství domu. Architektonicky výjimečně navržený šperk zdobí na svých rovných plochách jedenáct kožených vsadek, které vytvářejí hloubku a perspektivu. Stažením klopy směrem dolů se spona uvolní a odhalí vnitřek kabelky s charakteristickou kapsou se zrcátkem.

    DRAHOCENNÉ DETAILY 
    Řetízek kabelky navazuje na estetiku šperku. Jeho jednotlivé články jsou broušené jako drahý kámen. Je univerzální a umožňuje dva způsoby nošení: přes tělo nebo přes rameno s dvojitým řetízkem. Pokovený zlatem ve žluté nebo palladiem v bílé variantě, řetízek je vybaven koženým ramenním popruhem, jehož šířka připomíná smyslné křivky kabelky, navržený tak, aby zajišťoval maximální pohodlí. Každý detail je pečlivě promyšlený, až po příjemný zvuk cinkání článků o sebe.

    ZRNITÁ KŮŽE A INTENZIVNÍ BARVY
    Nové kabelky Panthère de Cartier vznikly pod vedením umělecké ředitelky oddělení designu doplňků a koženého zboží Marlin Yuson, která pro kolekci vybrala zrnitou texturu a ty nejjemnější kůže. Kabelka je k dispozici v malé nebo mini verzi a barevná paleta je zářivá a pestrá: černá, tmavě modrá, červená, světle žlutá, krémově bílá, béžová nebo petrolejově modrá.

    „Je to právě šperkařská spona, ve které dochází ke střetu mezi divokým a vzácným. Propojuje kombinované odborné znalosti šperkařství a kožedělnictví a prostřednictvím dialogu řemeslníků nám umožňuje prohlubovat naše chápání kožených doplňků. Jako jakési prodloužení ženskosti, náročné a rafinované.“ dodává Marlin Yuson. 

    KOČKOVITÉ ŠELMY A KABELKY CARTIER 
    Panter je symbolickým zvířetem, které prostupuje všemi kreacemi domu Cartier – od hodinek, přes šperky, až po kožené doplňky. Poprvé se šelma v portfoliu značky objevila v roce 1914 v podobě skvrnitého motivu na dámských hodinkách a postupně se dostala i do světa koženého zboží, kde umocnila jeho půvab a styl. Ať už figurální, nebo abstraktní, panter se stal emblematickým námětem návrhů, které obsahovaly šperkařskou práci a kombinovaly, mimo jiné, diamanty, onyx a safíry.

    V roce 1925 Cartier představil elegantní kabelku se sponou se skvrnitým panteřím vzorem. Na jiném modelu z roku 1960 ze zlatého lamé je kočkovitá šelma znázorněna v podobě safírových a diamantových hlav pantera rozmístěných na koncích zlatého a platinového zapínacího systému.

    V následujícím roce Barbara Hutton pověřila Jeanne Toussaint, kreativní ředitelku společnosti Cartier, aby vytvořila kabelku zdobenou trojrozměrnou tygří sponou a diamantovým písmenem N, iniciálou její nové majitelky, princezny Niny Mdivani. Pozoruhodně elegantní dílo, které vyzdvihuje dlouholetou vášeň domu Cartier pro divoká zvířata.

    ― Reklama ―

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―