Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Faktem je, že Bottega Veneta se stává čím dál oblíbenější. Okouzluje nás svým minimalismem, prémiovými materiály i nadčasovou vizí. A právě teď si na konto připisuje další trend, kabelku Sardine Top Handle Bag. Na svědomí ji má nový kreativní ředitel Bottegy Matthieu Blazy, který v létě nahradil Daniela Leeho. Blazy má působivou historii designu ve spolupráci s legendami jako Balenciaga, Céline nebo Calvin Klein. A je už víc než jasné, že si Bottega vybrala správně. „Sardinka“ vzala sociální sítě útokem a brzy se stane must-have kouskem každého fashion influencera.

    Video: Bottega Veneta

    Skrývá mnohem víc

    Elegance a nadčasovost, tak lze kabelku jednoduše popsat. Skrývá se za ní ale mnohem víc. První, co nás potěší, je pečlivě vybraný materiál. Sardinka je vyrobena z kůže Nappa v charakteristické vazbě „Intrecciato“. Je známa svou měkkostí a pružností. Díky tomu jsou kabelky praktické a vhodné na každodenní nošení.

    Jméno si tahle kráska vysloužila díky zlaté rukojeti, je totiž ve tvaru sardinky. Proč? To nevíme. Možná i proto začala být na sociálních sítích tak populární. Jako jedna z prvních se s ní pochlubila na Instagramu třeba Ramya Giangola, zakladatelka Gogolux, módního a maloobchodního poradenství pro luxusní značky. A tahle paní vážně ví, co se bude nosit.

    Sardinku z kolekce podzim/zima 2022 najdeme ve třech barevných provedeních – Bitter Chocolate, Barolo a Chalk. Všechny tři barvy seženeme v pražském butiku Bottega Veneta, každou za 3 200 EUR. Pohybujeme se tedy v podobné cenové relaci jako u Céline nebo Salvatore Ferragamo. 

    Ale pozor! Ideální bude moc neotálet a vyběhnout pro ni co nejdříve. Kabelka z regálů rychle mizí, obzvlášť teď před Vánoci. Pod stromečkem bude totiž Sardinka jen těžko hledat konkurenci. Například v Itálii je na ni už waiting list. Pokud opravdu nebudete mít štěstí, můžete počkat na jarní kolekci, jež bude doplněna o černou, taupe (šedohnědá) a citronově žlutou.

    Foto: Bottega Veneta

    Tipy na outfity

    Oproti jiným italským labelům jako Fendi nebo Versace působí Sardine Top Handle Bag velmi nadčasově a hodí se téměř ke všemu. Ideální match má ale kabelka hlavně s jednobarevnými komplety nebo kostýmy. Například k šatům a průhledné sukni od Laurenta je prostě jak dělaná. Můžete se ale i trochu uvolnit a vytáhnout k Sardince i džíny.

    Foto: Bottega Veneta, Saint Laurent, Balmain, Balenciaga, Maison Margiela, Cartier

    Nová „It bag“ je na světě. Kabelka, pro kterou se musíte zapsat na čekací listinu

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.