Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Týden módy v New Yorku sice končí až za dva dny, přesto už je z uplynulých přehlídek poměrně jasné, jaké trendy mu dominují. Jedná se především o pokračování už dříve oblíbených módních prvků. Populární tak nadále zůstává například balletcore, transparentnost nebo styl reflektující quiet luxury.

    Módní svět už několik dní napjatě sleduje Newyorský týden módy ve snaze zachytit, na jaké trendy se může nadcházející jaro těšit. I když populární událost končí až za dva dny, začíná být jasné, jaké prvky mu dominují. Nejedná se o příliš velké překvapení, spíše pokračování už existujících trendů. Návrháři se ovšem nebojí si s nimi pohrát a podívat se na ně z nových úhlů pohledu.

    Přehlídkovým molů vévodila ženskost v podobě volánů, korzetů i lehkých látek

    Podobně pak návrháři přistoupili například k trendu coquette estetiky. Jedná se o styl, který se zaměřuje především na vyjádření ženskosti, a to například za pomocí „vintage“ kousků. Spadá pod něj například také balletcore, tedy oblečení inspirované baletem. Takové návrhy pak představil návrhář Christian Siriano nebo Mirror Palais. Na mole tak nechyběly volány, korzety nebo náhrdelníky typu choker. Vybalancovaly tak trvající trend quite luxury.

    Trend transparentních kousků nekončí. Z newyorské nabídky si vybere každý

    Dalším pokračujícím stylem, který návštěvníci newyorských přehlídek okamžitě zahlédli, se stala transparentnost. I když už je „v módě“ několik měsíců, návrháři se trendu ještě nenasytili. Pokračují tak v navrhování kousků, ze kterých si vybere každý. Značky jako Coach, Prabal Gurung, Bronx and Banco nebo Mirror Palais nabízí jak zcela průhledné šaty, tak návrhy s méně nápadnými průhlednými detaily.

    Prabal Gurung, foto: Reuters

    Kreativitě se meze nekladou. Návrháři experimentují s materiálem, tvarem i velikostí

    Dalším do očí bijícím trendem Newyorského týdne módy jsou hry se strukturou. Návrháři se na plno ponořili do hry s různými materiály, velikostmi i styly krejčovství. Například přehlídka Prabal Gurung byla plná nadýchaných kalhot a avantgardních pasů. Coach zase předvedl řadu oversized blazerů a značka Bronx and Banco se pustila do experimentů s korzety i různě střiženými volány.

    Son Jung Wan, foto: Reuters

    Ralph Lauren zkombinoval svůj klasický preppy styl s barevnými bohémskými motivy

    Snad nejvíce očekávaným bodem týdne módy v New Yorku byl návrat Ralpha Laurena. Jeho přehlídka pak odpovídala vysokým očekáváním. Návrhář překvapil kombinací svých ikonických preppy kousků s více hravými a bohémskými motivy. Návštěvníky ohromily například dlouhé zlaté šaty spadající na jedno rameno, zlaté transparentní topy nebo blazery a kalhoty v křiklavě barevných kombinacích.

    Zdroje: Byrdie, Woman and Home, TimeOut, Instagram, Reuters

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    New York pohltil týden módy. Jeho trendy pro jaro 2024 tvoří transparentnost, výrazné barvy i balletcore

    Týden módy v New Yorku sice končí až za dva dny, přesto už je z uplynulých přehlídek poměrně jasné, jaké trendy mu dominují. Jedná se především o pokračování už dříve oblíbených módních prvků. Populární tak nadále zůstává například balletcore, transparentnost nebo styl reflektující quiet luxury.

    - Reklama -

    Módní svět už několik dní napjatě sleduje Newyorský týden módy ve snaze zachytit, na jaké trendy se může nadcházející jaro těšit. I když populární událost končí až za dva dny, začíná být jasné, jaké prvky mu dominují. Nejedná se o příliš velké překvapení, spíše pokračování už existujících trendů. Návrháři se ovšem nebojí si s nimi pohrát a podívat se na ně z nových úhlů pohledu.

    Přehlídkovým molů vévodila ženskost v podobě volánů, korzetů i lehkých látek

    Podobně pak návrháři přistoupili například k trendu coquette estetiky. Jedná se o styl, který se zaměřuje především na vyjádření ženskosti, a to například za pomocí „vintage“ kousků. Spadá pod něj například také balletcore, tedy oblečení inspirované baletem. Takové návrhy pak představil návrhář Christian Siriano nebo Mirror Palais. Na mole tak nechyběly volány, korzety nebo náhrdelníky typu choker. Vybalancovaly tak trvající trend quite luxury.

    Trend transparentních kousků nekončí. Z newyorské nabídky si vybere každý

    Dalším pokračujícím stylem, který návštěvníci newyorských přehlídek okamžitě zahlédli, se stala transparentnost. I když už je „v módě“ několik měsíců, návrháři se trendu ještě nenasytili. Pokračují tak v navrhování kousků, ze kterých si vybere každý. Značky jako Coach, Prabal Gurung, Bronx and Banco nebo Mirror Palais nabízí jak zcela průhledné šaty, tak návrhy s méně nápadnými průhlednými detaily.

    - Reklama -

    Prabal Gurung, foto: Reuters

    Kreativitě se meze nekladou. Návrháři experimentují s materiálem, tvarem i velikostí

    Dalším do očí bijícím trendem Newyorského týdne módy jsou hry se strukturou. Návrháři se na plno ponořili do hry s různými materiály, velikostmi i styly krejčovství. Například přehlídka Prabal Gurung byla plná nadýchaných kalhot a avantgardních pasů. Coach zase předvedl řadu oversized blazerů a značka Bronx and Banco se pustila do experimentů s korzety i různě střiženými volány.

    Son Jung Wan, foto: Reuters

    Ralph Lauren zkombinoval svůj klasický preppy styl s barevnými bohémskými motivy

    Snad nejvíce očekávaným bodem týdne módy v New Yorku byl návrat Ralpha Laurena. Jeho přehlídka pak odpovídala vysokým očekáváním. Návrhář překvapil kombinací svých ikonických preppy kousků s více hravými a bohémskými motivy. Návštěvníky ohromily například dlouhé zlaté šaty spadající na jedno rameno, zlaté transparentní topy nebo blazery a kalhoty v křiklavě barevných kombinacích.

    Zdroje: Byrdie, Woman and Home, TimeOut, Instagram, Reuters

    ― Reklama ―

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―