Více

    ― Reklama ―

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Skladba Miu Miu není jen chytlavým trackem zářící hvězdy Tonyho Effe, ale také jeho manifestem slabosti pro značku, která se dlouhodobě pohybuje v žebříčku těch nejoblíbenějších. Podle fanoušků je jeden z nejžhavějších mužů letošního roku. Jeho styl je pomyslným průsečíkem streetwear a high fashion, který oslovuje mladší generaci i mileniály a často „konzervativní“ rapové fanoušky.

    Italský magazín GQ ho označil za Muže roku 2024. Je dle něj i nejvyhledávanějším umělcem

    Tony Effe se v uplynulém roce stal neodmyslitelnou součástí italské popkultury a hudební scény. Italský magazín GQ ho oficiálně označil za Muže roku 2024, čímž uznal jeho vliv a úspěchy na poli hudby i módy. Časopis jeho status zdůvodňuje především dosavadními hudebními úspěchy, ale i osobními zájmy a autenticitou, kterou přináší do každého svého projektu, nehledě na to, v jakém oboru.

    Rapper loni na jaře vydal své druhé sólové album Icon, které se stalo nejprodávanější deskou prvních šesti měsíců roku 2024 v celé Itálii. Následný singl Sex and Samba se stal hitem léta. Na posledním turné se k němu připojili i další italští rappeři, například Capo Plaza. Kromě toho byl magazínem GQ označen jako sexsymbol, o což se zasloužily i sociální sítě, na kterých je v uplynulých měsících velmi sexualizovaný.

    Nebyl by to rapper, kdyby neprovokoval. Virální videa z poslední tour mluví jasně

    Tony Effe pak přesně ví, jak na sebe upoutat pozornost a jeho poslední tour je toho opět důkazem. Jeden z nejsledovanějších momentů řady koncertů nastal, když přímo na pódiu shodil veškeré svršky a zůstal pouze ve spodním prádle, což publikum samozřejmě okamžitě přivítalo. Tato kontroverzní scéna se stala virálním hitem a vnesla tak rappera do horké diskuze sociálních sítí.

    Provokace je pro Tonyho Effe přirozeným prostředkem vyjádření, který mu přináší slávu a udržuje jeho jméno v centru pozornosti. Někteří fanoušci dokonce hovoří o termínu Tony Effe lifestyle, který propojuje „rebelství“ s ležérním, a přesto luxusním životním stylem. Navíc se dostal i do mediálního sporu s blízkým přítelem Donatelly Versace, umělcem Fedez. Kontroverze je tedy rapperovo druhé jméno.

    Zdroje: Dazed, GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    - Reklama -

    Skladba Miu Miu není jen chytlavým trackem zářící hvězdy Tonyho Effe, ale také jeho manifestem slabosti pro značku, která se dlouhodobě pohybuje v žebříčku těch nejoblíbenějších. Podle fanoušků je jeden z nejžhavějších mužů letošního roku. Jeho styl je pomyslným průsečíkem streetwear a high fashion, který oslovuje mladší generaci i mileniály a často „konzervativní“ rapové fanoušky.

    Italský magazín GQ ho označil za Muže roku 2024. Je dle něj i nejvyhledávanějším umělcem

    Tony Effe se v uplynulém roce stal neodmyslitelnou součástí italské popkultury a hudební scény. Italský magazín GQ ho oficiálně označil za Muže roku 2024, čímž uznal jeho vliv a úspěchy na poli hudby i módy. Časopis jeho status zdůvodňuje především dosavadními hudebními úspěchy, ale i osobními zájmy a autenticitou, kterou přináší do každého svého projektu, nehledě na to, v jakém oboru.

    Rapper loni na jaře vydal své druhé sólové album Icon, které se stalo nejprodávanější deskou prvních šesti měsíců roku 2024 v celé Itálii. Následný singl Sex and Samba se stal hitem léta. Na posledním turné se k němu připojili i další italští rappeři, například Capo Plaza. Kromě toho byl magazínem GQ označen jako sexsymbol, o což se zasloužily i sociální sítě, na kterých je v uplynulých měsících velmi sexualizovaný.

    - Reklama -

    Nebyl by to rapper, kdyby neprovokoval. Virální videa z poslední tour mluví jasně

    Tony Effe pak přesně ví, jak na sebe upoutat pozornost a jeho poslední tour je toho opět důkazem. Jeden z nejsledovanějších momentů řady koncertů nastal, když přímo na pódiu shodil veškeré svršky a zůstal pouze ve spodním prádle, což publikum samozřejmě okamžitě přivítalo. Tato kontroverzní scéna se stala virálním hitem a vnesla tak rappera do horké diskuze sociálních sítí.

    Provokace je pro Tonyho Effe přirozeným prostředkem vyjádření, který mu přináší slávu a udržuje jeho jméno v centru pozornosti. Někteří fanoušci dokonce hovoří o termínu Tony Effe lifestyle, který propojuje „rebelství“ s ležérním, a přesto luxusním životním stylem. Navíc se dostal i do mediálního sporu s blízkým přítelem Donatelly Versace, umělcem Fedez. Kontroverze je tedy rapperovo druhé jméno.

    Zdroje: Dazed, GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Módní dům Hermès odhalil své vrstvy. V Šanghaji oslovil moderní ženu

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    Trendy dorazily na pláž. Zaplaví ji puntíky i hravé doplňky

    Čím dál teplejší a sluncem prosycené dny mluví jasně. Léto je za rohem. Spolu s ním na módní scénu dorazily trendy kousky na pláž. Ať už na dovolenou balíte, nebo prozatím jen hledáte inspiraci pro nadcházející prázdniny, letošní výběr osloví každého z vás. Do popředí se vedraly háčkováné prvky, průhledné materiály, vintage puntíky i hravé doplňky.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―