More

    Vždy jsme si mysleli, že kousky Bottega Veneta jsou investicí na celý život, ale nyní módní dům dokazuje, že je to 100 procentní jistota.

    „Naším záměrem je udržet produkty v provozu déle a snížit potřebu výměny,“ uvedla značka.

    Bottega Veneta, která je nominována na cenu The Fashion Award Designer of the Year pod vedením Matthieu Blazyho, oznámila nový záruční program pro své kabelky.

    Nejnovější iniciativa módního domu nazvaná „Certificate of Craft“ nabízí doživotní záruku těm, kteří vlastní kabelku Bottega Veneta. S tímto uvedením na trh přicházejí peněženky značky s bezplatnou pečovatelskou službou s neomezeným obnovováním a opravami každého designu.

    Foto: Bottega Veneta

    Generální ředitel značky Leo Rongone v tiskové zprávě uvedl: „Bottega Veneta je mimořádné řemeslo s vynikajícím designem a kreativitou. Certifikát řemesla se rodí z touhy nabídnout našim klientům nadstandardní službu dlouhodobého uchování jejich produktů.“ Pokračoval: „Zaměřujeme se na zodpovědný růst. Naším záměrem je udržet produkty v provozu déle, snížit potřebu výměny… Naše vize zůstává v souladu s jednou z našich zakladatelů. Chtěli, aby Bottega Veneta představovala nejvyšší a nejvytříbenější formu luxusu. Při výrobě našich produktů počítáme dny, ne hodiny. Jsou navrženy tak, aby vydržely navždy.”

    Od listopadu dostanou zákazníci Bottega Veneta fyzickou kartu s jedinečným sériovým číslem pro každý produkt, kterou lze opravit po neomezenou dobu. Služba bude zahájena klasickými styly kabelek značky, po kterých budou následovat její novější designy.

    Na kabelky Bottega Veneta je nyní doživotní záruka

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.