More

    Pomalu končící pracovní týden neznamená, že se v módním světě neděje nic zajímavého. Ve čtvrtek začal v New Yorku očekávaný týden módy. Společnost Fila oznámila, že se Hailey Bieber stala novou ambasadorkou. Firma Fabletics zase zveřejnila novou kolekci ve spolupráci s Khloé Kardashian. Pantone zveřejnilo nové barvy pro nadcházející jaro a L’Oreal ohromuje nečekanou reklamou.

    Společnost Fabletics spolupracuje s Khloé Kardashian. Vydají kolekci inspirovanou pouští

    Nová kolekce s názvem Fabletics x Khloé má odrážet především osobní styl a estetiku Khloé Kardashian. Obsahuje například sportovní kousky jako legíny nebo podprsenky vytvořené v barvách inspirovaných tématem pouště. Módní fanoušci se proto budou moct těšit na teplé odstíny, jako je korálová, světle zelená nebo terakotová. „Být aktivní, posilovat a starat se o moje zdraví, to jsou moje priority a to, co mě udržuje silnou a vytrvalou,“ popsala Kardashian.

    Značka Fila má novou globální ambasadorku. Stala se jí modelka Hailey Bieber

    Známá modelka Hailey Bieber spolupracovala se společností Fila už v minulosti. Nyní se ovšem stala její globální ambasadorkou. Zároveň se hodlá podílet na sportovní kolekci, kterou značka zveřejní na podzim následujícího roku. „Oceňuji italské dědictví firmy a všechny éry módy Fila, které mě i nadále inspirují,“ vyjádřila se k nové roli modelka. Stala se také součástí nejnovější kampaně, ve které se objevila spolu s tenistou Reilly Opelka.

    New York přivítal další sezónu týdne módy. Objeví se na něm Ralph Lauren, Helmut Lang i Victoria’s Secret

    Očekávaná sezóna týdne módy v New Yorku začala. Její součástí je tentokrát na 71 přehlídek a prezentací. „Každou hodinu máme jednu show,“ okomentoval událost ředitel Rady amerických módních návrhářů Steven Kolb. Šestidenní akce se zúčastní také Ralph Lauren, Phillip Lim nebo Helmut Lang. Mezi vysoce očekávanou přehlídku patří také ta od Victoria’s Secret, která se na týden módy vrací po předchozí pauze.

    Značka L’Oreal Paris zveřejnila nečekanou reklamu. Pro její tvorbu využila umělou inteligenci

    Fanoušci kosmetické značky L’Oreal Paris jsou nadšení z její nejnovější kampaně. Pro propagaci své matné odolné rtěnky totiž vytvořila za pomocí umělé inteligence nečekanou reklamu. Objevilo se v ní vintage auto značky Citroën, na jehož střeše je umístěna obří rtěnka. Při průjezdu pařížskou ulicí Avenue de l’Opéra pak za sebou zanechává červenou stopu. „Zapásejte se a připravte se na jízdu,“ okomentovala kampaň prezidentka L’Oreal Délphine Viguier-Hovasse.

    Pantone vydal seznam barev pro Newyorský týden módy na jaro 2024. Připomínají přírodu i balanc

    Nejnovější popis trendů společnosti Pantone obsahuje deset vedoucích barev a pět základních. Odrážet mají Newyorský týden módy pro jaro 2024. Uklidňující odstíny vystihují především balanc, přírodu, sebevyjádření a potřebu utéci z města do přírody. „Představené barvy budou rozhodně inspirující i pro průmyslový design,“ prohlásila ředitelka Pantone Leatrice Eiseman. Mezi trendy odstíny patří červeno-hnědá, jemně oranžová, olivově zelená nebo meruňková.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Footwear News, YouTube, X

    Módní novinky v kostce: V New Yorku začal týden módy, tváří Fila se stala Hailey Bieber a L’Oreal ohromuje novou reklamou

    Zaposlouchejte se! Výběr nejlepších módních podcastů

    Nastala doba podcastová, kdy si za mikrofony usedají různorodé osobnosti ve snaze přiblížit své příběhy komukoli a kdekoli na světě. Platformy se hemží každodenně přibývajícími epizodami a najít si ten správný podcast v obrovském audio moři může být náročné. Módní podcasty sice možná nejsou tolik populární jako třeba ty z kategorie true crime, ovšem mnohé z nich se vyplatí sledovat kvůli kvantu užitečných informací, načerpání inspirace nebo relaxaci u nenáročných konverzací. Přinášíme vám přehled těch, které splňují ty nejvyšší standardy pro všechny módní posluchače.

    Módní ikony, modelky a trendsetteři kdysi a dnes: Kdo stojí na vrcholu módy?

    Svérázná Miranda Priestly ve filmu Ďábel nosí Pradu během svého minutového monologu o blankytně modré dokonale vystihla řetězec módních trendů. Tento jednoduchý vzorec však již nelze tak snadno aplikovat. Mezi návrháře, celebrity, modelky a it-girls, kteří donedávna určovali chod módy, se do rovnice zamotaly sociální sítě, influenceři a generace Z. Jak moc kontrastní a relevantní je vliv módních ikon a známých osobností na to, co je aktuálně v kurzu, ve srovnání s předchozími dekádami?

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak "poklidných" barevných palet vnesla společnost Etro.

    Právo ženy na boty! Investujte do těch nejnadčasovějších modelů

    "Každá žena má právo na boty." Alespoň tak zní český název jednoho z ikonických dílů seriálu Sex ve městě. Dnes vám představíme obuv, jejíž šarm bude zářit nejen dnes, ale i za deset let. Od nádherných lodiček až po pohodlné tenisky. Co je spojuje, je nadčasový design, který nezávisí na sezóně, ale září v každém okamžiku. Navíc budete mile překvapeni, jak snadno a rychle dokážete zkombinovat tuto obuv s vaším celkovým outfitem.