Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Tod’s a Jo Malone slaví nové kampaně a Ami Paris vítá letní pop-up

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―