Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní svět hned na začátku týdne zahltilo několik novinek. Například návrhář Ralph Lauren oznámil, že se na podzim vrátí na týden módy New Yorku, a to poprvé od roku 2019. Dior zahájil pop-up spolupráci v Londýně, Gucci oslavuje novou certifikaci týkající se genderové rovnosti a Louis Vuitton hodlá více šetřit vodou. Puma zase odhalila nejnovější podzimní kampaň.

    Začátkem září pohltí New York návrhy Ralpha Laurena

    Slavný americký návrhář naposledy uspořádal dámskou módní přehlídku při příležitosti týdne módy v New Yorku dne 7. září 2019. Letos se ovšem rozhodl na runway nečekaně vrátit, a to dne 8. září. Není ovšem zatím jisté, kde by se měla tolik očekávaná show odehrát. Je rovněž stále možné, že při této příležitosti Lauren představí také pánské návrhy. Od roku 2019 známý návrhář organizoval přehlídky pouze v Los Angeles nebo v New Yorku, ovšem mimo ruch týdne módy.

    Gucci je prvním italským módním domem s certifikací pro genderovou rovnost

    Mezinárodní nezávislá inspekce a experti z Bureau Veritas rozhodli, že značka Gucci dodržuje veškeré požadavky pro rovnost mezi ženami a muži. Ocenila ji proto certifikací značící rovnost pohlaví. Luxusní firma se tak stala prvním italským módním domem s podobným oceněním. „Tenhle úspěch silně potvrzuje náš závazek ke kultuře, která si váží rovnosti, inkluze a respektu,“ okomentoval událost ředitel Gucci Marco Bizzarri.

    Louis Vuitton hodlá do roku 2030 snížit spotřebu vody o 30 procent

    Francouzská luxusní značka Louis Vuitton přidala ke svým globálním environmentálním cílům s názvem Life 360 nový plán. Do roku 2030 totiž hodlá svou spotřebu vody napříč všemi svými aktivitami omezit o 30 procent. „Vzhledem k urgentní situaci týkající se sucha ve Francii, ale i v dalších regionech světa, hodláme navýšit naše ambice,“ vysvětlila firma. Nejnovějším krokem tak reflektuje rovněž cíle strategie, kterou francouzský prezident Emmanuel Macron zveřejnil koncem března.

    Puma oznámila druhou verzi kampaně Forever.Classic. Zveřejní ji na podzim

    Spolupráci se společností Puma opět zahájily celebrity jako Caleb McLaughlin, Zaya Wade, Iris Apatow nebo Angus Cloud. Už podruhé s ní vytvoří kampaň Forever.Classic, kterou značka odhalí na podzim. Její klíčovou součástí jsou klasické modely tenisek jako Puma Suede, Mayze, CA Pro nebo Cali Dream. „Nosily je ikony každé generace, a i proto vytvářejí dopad také v současnosti,“ okomentoval chystanou kampaň McLaughlin.

    Dior Tears vyráží na tour. Do čtvrtka je pop-up k vidění v Londýně

    Anglický návrhář Kim Jones odstartoval tour speciální pánské kolekce Dior ve spolupráci se značkou Denim Tears. Jedinečný pop-up můžou fanoušci obou módních společností navštívit v londýnském obchodě Phonica Records, specializujícím se na gramofonové desky. Čeká je jedinečný prostor ozdobený především ikonickou transparentní „bublinou“ s nápisem Dior Tears. Kolekce se následně přesune do Tokia, Soulu a Šanghaje, kde bude dostupná po zbytek července.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Fashion United, Instagram, Twitter

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren se vrací na týden módy v New Yorku, Gucci dosáhl rovnosti pohlaví a Lous Vuitton chce šetřit vodou

    Tichý luxus zůstává v minulé sezóně. MBPFW proměnil Tyršův dům na avantgardní runway

    Na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Week nás příjemně překvapil výběr perfektní lokace, která zaujala osobitým designovým prostředím. Potěšila nás také přehlídka návrháře Tomáše Němce, při jejíž tvorbě se inspiroval Sicílií. V soutěži VAN GRAAF Junior Talent zase zazářila studentka Hana Valtová. A co víc, značka Tobias Equipment poprvé upustila od své obvyklé stylizace s elfíma ušima.

    Ne všechny trendy si jsou rovné. Hity, které letos na jaře raději vynecháme

    Kromě dlouhodobě oblíbených stylů se svět módy tradičně plní také různými bleskovými mikro trendy. Některé z nich dokáží pozvednout outfit na vyšší úroveň a snadno zapadnou do téměř každého looku. Jiné jsou ovšem pouze povrchní, nepraktické, zbytečné a ne příliš estetické. Vybrali jsme proto pět jarních "anti-trendů".

    Módní novinky v kostce: Zegna převzal Piazza Duomo, Karl Lagerfeld proniká do sportu a Tod’s láká na výstavu

    Nový týden přinesl čerstvé módní novinky. Šperkařský dům Swarovski otevřel vlajkovou prodejnu v Miláně. Ve stejném městě na Piazza Duomo pak Zegna odstartoval speciální projekt. Značka Tod's mezitím zahájila výstavu věnovanou benátským umělcům. Karl Lagerfeld zase propojuje módu se sportem a Paris Hilton vydala spolu s Tan-Luxe nový samoopalovací produkt.

    Darujte domovu jarní proměnu. Vylepšete ho o top biohacking doplňky

    Principy takzvaného biohackingu narůstají na oblíbenosti a začínají proto pronikat také do světa domácností. Způsoby, jak zlepšit imunitu, spánek nebo třeba duševní zdraví je totiž užitečné aplikovat i z pohodlí našich domovů. Při jarní proměně interiéru se proto můžete odměnit top doplňky, zlepšujícími kvalitu vašeho života.