Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pařížský haute couture týden módy přinesl další novinky. Své kolekce totiž odhalily značky jako Jean Paul Gaultier nebo Valentino. Obě pak na svou tvorbu získaly skvělé ohlasy. Nové události se však odehrávají i mimo Paříž. Společnosti Schwarzkopf a Pandora odhalily nejnovější ambasadory. Firma Laurel Road pak zveřejnila čerstvé statistiky týkající se nakupovacích návyků generace Z a mileniálů.

    Schwarzkopf odstartoval rok 2024 s novou ambasadorkou. Stala se jí Sofía Vergara

    Společnost Schwarzkopf rozšířila své portfolio globálních ambasadorů. Odhalila totiž, že do jejich řad přijala herečku a producentku Sofíu Vergara. Jedná se zároveň o součást jejího plánu učinit z roku 2024 „rok blondýn“. Herečka proto získá hlavní roli v nové kampani, jejíž spuštění je naplánováno na březen. Krok známé značky pak souzní se současným trendem, který letos do popředí staví medové blond odstíny.

    Nové ambasadorky přivítala také Pandora. Využila je pro kampaň Be Love

    Značka šperků Pandora už se chystá na blížící se Valentýn. Odhalila proto kampaň s názvem Be Love. Příležitost využila také pro zveřejnění svých nejnovějších ambasadorek. Staly se jimi sestry a umělkyně Chloe a Halle Bailey, ale také spisovatelka Selma Blair. „Naše šperky jsou nástrojem pro sdílení společných momentů, zájmů a snů, které milujeme,“ okomentovala kampaň šéfka marketingu Pandora Mary Carmen Gasco-Buisson.

    Zákazníci generace Z i mileniálové chtějí žít současností. Odráží to i jejich nakupovací návyky

    Firma Laurel Road odhalila nejnovější report týkající se nakupovacích zvyků generace Z i mileniálů. Vyplývá z nich, že navzdory negativní ekonomické i politické situaci chtějí jejich zástupci stále nakupovat. Takzvaný doom spending má odrážet fakt, že si zákazníci přejí nemyslet na špatné vyhlídky a místo toho žít současností. Utrácejí proto nyní a méně šetří na budoucí výdaje. Popsala to šéfka marketingu u Laurel Road Kaitlin Walsh-Epstein.

    Valentino se vrací ke kořenům haute couture. Vzdal hold módě 50. a 60. let

    Podobně jako Dior, také Valentino se ve své nejnovější haute couture kolekci rozhodl vrátit do minulosti. Jedná se pravděpodobně o vliv nejnovějších seriálů The New Look nebo Cristóbal Balenciaga, které vypráví začátky nejznámějších módních domů. Siluety 50. a 60. let minulého století jsou tak čím dál populárnější. „Lidé už v současnosti nerozumí rozdílu mezi ready-to-wear a haute couture,“ vysvětlil pak myšlenku za svými návrhy návrhář Pierpaolo Picciolo.

    Zdroj: Valentino

    Simone Rocha uchopila DNA Jean Paul Gaultier s precizností a originalitou. Vložila do něj svůj romantismus

    Velký úspěch sklidila také nejnovější haute couture kolekce módního domu Jean Paul Gaultier. Tentokrát se jí chopila irská návrhářka Simone Rocha. V posledních letech se totiž v čele známé značky střídají hostující návrháři, například Haider Ackermann, Julien Dossena nebo Glenn Martens. Simone Rocha se pak podařilo perfektně propojit DNA společnosti se svým vlastním stylem, tedy smyslem pro romantismus i nostalgii.

    Zdroje: The Tease, The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Pandora i Schwarzkopf slaví nové ambasadory a Valentino a Jean Paul Gaultier sklízí úspěch

    ― Reklama ―

    Pařížský haute couture týden módy přinesl další novinky. Své kolekce totiž odhalily značky jako Jean Paul Gaultier nebo Valentino. Obě pak na svou tvorbu získaly skvělé ohlasy. Nové události se však odehrávají i mimo Paříž. Společnosti Schwarzkopf a Pandora odhalily nejnovější ambasadory. Firma Laurel Road pak zveřejnila čerstvé statistiky týkající se nakupovacích návyků generace Z a mileniálů.

    Schwarzkopf odstartoval rok 2024 s novou ambasadorkou. Stala se jí Sofía Vergara

    Společnost Schwarzkopf rozšířila své portfolio globálních ambasadorů. Odhalila totiž, že do jejich řad přijala herečku a producentku Sofíu Vergara. Jedná se zároveň o součást jejího plánu učinit z roku 2024 „rok blondýn“. Herečka proto získá hlavní roli v nové kampani, jejíž spuštění je naplánováno na březen. Krok známé značky pak souzní se současným trendem, který letos do popředí staví medové blond odstíny.

    Nové ambasadorky přivítala také Pandora. Využila je pro kampaň Be Love

    Značka šperků Pandora už se chystá na blížící se Valentýn. Odhalila proto kampaň s názvem Be Love. Příležitost využila také pro zveřejnění svých nejnovějších ambasadorek. Staly se jimi sestry a umělkyně Chloe a Halle Bailey, ale také spisovatelka Selma Blair. „Naše šperky jsou nástrojem pro sdílení společných momentů, zájmů a snů, které milujeme,“ okomentovala kampaň šéfka marketingu Pandora Mary Carmen Gasco-Buisson.

    Zákazníci generace Z i mileniálové chtějí žít současností. Odráží to i jejich nakupovací návyky

    Firma Laurel Road odhalila nejnovější report týkající se nakupovacích zvyků generace Z i mileniálů. Vyplývá z nich, že navzdory negativní ekonomické i politické situaci chtějí jejich zástupci stále nakupovat. Takzvaný doom spending má odrážet fakt, že si zákazníci přejí nemyslet na špatné vyhlídky a místo toho žít současností. Utrácejí proto nyní a méně šetří na budoucí výdaje. Popsala to šéfka marketingu u Laurel Road Kaitlin Walsh-Epstein.

    Valentino se vrací ke kořenům haute couture. Vzdal hold módě 50. a 60. let

    Podobně jako Dior, také Valentino se ve své nejnovější haute couture kolekci rozhodl vrátit do minulosti. Jedná se pravděpodobně o vliv nejnovějších seriálů The New Look nebo Cristóbal Balenciaga, které vypráví začátky nejznámějších módních domů. Siluety 50. a 60. let minulého století jsou tak čím dál populárnější. „Lidé už v současnosti nerozumí rozdílu mezi ready-to-wear a haute couture,“ vysvětlil pak myšlenku za svými návrhy návrhář Pierpaolo Picciolo.

    Zdroj: Valentino

    Simone Rocha uchopila DNA Jean Paul Gaultier s precizností a originalitou. Vložila do něj svůj romantismus

    Velký úspěch sklidila také nejnovější haute couture kolekce módního domu Jean Paul Gaultier. Tentokrát se jí chopila irská návrhářka Simone Rocha. V posledních letech se totiž v čele známé značky střídají hostující návrháři, například Haider Ackermann, Julien Dossena nebo Glenn Martens. Simone Rocha se pak podařilo perfektně propojit DNA společnosti se svým vlastním stylem, tedy smyslem pro romantismus i nostalgii.

    Zdroje: The Tease, The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―