Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec Pařížského týdne módy neznamená, že se ve světě módy neděje nic nového. Právě naopak. Módní domy Michael Kors i Maison Margiela oznámily zapojení do „vesmíru“ metaverse. Značky Lacoste a Louis Vuitton pak přivítaly nové ambasadory. Ta první spolupracuje s hercem Wang Yibo, zatímco ta druhá s hráčem rugby Antoine Dupont. Herec Dwayne „The Rock“ Johnson zase uvedl vlastní kosmetickou řadu.

    Louis Vuitton se chystá na letní olympijské hry. Do svých řad přivítal Antoine Dupont

    Francouzská značka Louis Vuitton oznámila nového ambasadora. Zastupovat ji bude slavný hráč rugby Antoine Dupont. Zároveň se jedná už o šestého sportovce, kterého bude módní dům sponzorovat na nadcházejících letních olympijských hrách. „Žene se za excelencí a má ambiciózní cíle. Neustále tak překračuje své hranice, aby tak dosáhl svého snu získat olympijské zlato,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Maison Margiela proniká do digitálního světa. Představí Tabi v jejich metaverse verzi

    Mnohé luxusní značky postupně objevují taje nejnovějších technologií. Nově k nim patří také módní dům Maison Margiela. Ve středu totiž prohlásil, že do světa metaverse uvede své ikonické boty Tabi. K zakoupení tak budou nově i ve formě NFT, a to v bílé a limitované černé edici. „V současné době se technologie čím dál více propojuje s fyzickým světem. Je pro nás tedy fundamentální objevovat a experimentovat s digitální sférou,“ vysvětlila značka.

    Zdroj: Maison Margiela

    Nového ambasadora vítá i Lacoste. Stal se jím čínský herec Wang Yibo

    Módní značky se v poslední době snaží zaměřit na čínský trh, jehož potenciálu chtějí využít. Dává tedy smysl, že si společnost Lacoste vybrala nejnovějšího ambasadora z řady čínských hvězd. Stal se jím totiž herec Wang Yibo. I když v Evropě jeho jméno ještě příliš neprorazilo, na čínské sociální síti Weibo má přes 40 milionů sledujících. „Je vždy ochotný vystoupit ze své komfortní zóny,“ vyzdvihli zástupci Lacoste.

    Metaverse se nebojí ani Michael Kors. Oznámil spolupráci s FashionVerse

    Uživatelé známé hry FashionVerse se mohou radovat. Až do 10. března budou mít totiž možnost vyzkoušet nové scény i kousky od společnosti Michael Kors. K dispozici dostanou různé „scény“ ze života typické Michael Kors ženy. Zároveň si vyzkouší stylizaci značkového oblečení, jako jsou šaty, overaly, ale i kabelky nebo sluneční brýle. Pokud uživatelé splní všechny požadované výzvy, získají speciální digitální kabelku známé značky.

    Dwayne „The Rock“ Johnson vstupuje do beauty průmyslu. Uvede značku Papatui

    Herec Dwayne „The Rock“ Johnson už si dávno zvykl na to, že k němu vzhlíží nejeden muž. Sám totiž popsal, že se na něj neustále někdo obrací pro radu ohledně posilování, zdravé stravy nebo duševní hygieny. Dalším tématem, které jeho fanoušky zajímá, je ale i jeho skin care rutina. Rozhodl se proto, že je na čase, aby jim daroval vlastní beauty řadu pro muže s názvem Papatui. V neděli ji odhalí americký řetězec Target.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Margiela i Michael Kors objevují metaverse a Louis Vuitton víta Antoine Dupont

    Konec Pařížského týdne módy neznamená, že se ve světě módy neděje nic nového. Právě naopak. Módní domy Michael Kors i Maison Margiela oznámily zapojení do „vesmíru“ metaverse. Značky Lacoste a Louis Vuitton pak přivítaly nové ambasadory. Ta první spolupracuje s hercem Wang Yibo, zatímco ta druhá s hráčem rugby Antoine Dupont. Herec Dwayne „The Rock“ Johnson zase uvedl vlastní kosmetickou řadu.

    Louis Vuitton se chystá na letní olympijské hry. Do svých řad přivítal Antoine Dupont

    Francouzská značka Louis Vuitton oznámila nového ambasadora. Zastupovat ji bude slavný hráč rugby Antoine Dupont. Zároveň se jedná už o šestého sportovce, kterého bude módní dům sponzorovat na nadcházejících letních olympijských hrách. „Žene se za excelencí a má ambiciózní cíle. Neustále tak překračuje své hranice, aby tak dosáhl svého snu získat olympijské zlato,“ okomentovali událost zástupci společnosti.

    Maison Margiela proniká do digitálního světa. Představí Tabi v jejich metaverse verzi

    Mnohé luxusní značky postupně objevují taje nejnovějších technologií. Nově k nim patří také módní dům Maison Margiela. Ve středu totiž prohlásil, že do světa metaverse uvede své ikonické boty Tabi. K zakoupení tak budou nově i ve formě NFT, a to v bílé a limitované černé edici. „V současné době se technologie čím dál více propojuje s fyzickým světem. Je pro nás tedy fundamentální objevovat a experimentovat s digitální sférou,“ vysvětlila značka.

    Zdroj: Maison Margiela

    Nového ambasadora vítá i Lacoste. Stal se jím čínský herec Wang Yibo

    Módní značky se v poslední době snaží zaměřit na čínský trh, jehož potenciálu chtějí využít. Dává tedy smysl, že si společnost Lacoste vybrala nejnovějšího ambasadora z řady čínských hvězd. Stal se jím totiž herec Wang Yibo. I když v Evropě jeho jméno ještě příliš neprorazilo, na čínské sociální síti Weibo má přes 40 milionů sledujících. „Je vždy ochotný vystoupit ze své komfortní zóny,“ vyzdvihli zástupci Lacoste.

    Metaverse se nebojí ani Michael Kors. Oznámil spolupráci s FashionVerse

    Uživatelé známé hry FashionVerse se mohou radovat. Až do 10. března budou mít totiž možnost vyzkoušet nové scény i kousky od společnosti Michael Kors. K dispozici dostanou různé „scény“ ze života typické Michael Kors ženy. Zároveň si vyzkouší stylizaci značkového oblečení, jako jsou šaty, overaly, ale i kabelky nebo sluneční brýle. Pokud uživatelé splní všechny požadované výzvy, získají speciální digitální kabelku známé značky.

    Dwayne „The Rock“ Johnson vstupuje do beauty průmyslu. Uvede značku Papatui

    Herec Dwayne „The Rock“ Johnson už si dávno zvykl na to, že k němu vzhlíží nejeden muž. Sám totiž popsal, že se na něj neustále někdo obrací pro radu ohledně posilování, zdravé stravy nebo duševní hygieny. Dalším tématem, které jeho fanoušky zajímá, je ale i jeho skin care rutina. Rozhodl se proto, že je na čase, aby jim daroval vlastní beauty řadu pro muže s názvem Papatui. V neděli ji odhalí americký řetězec Target.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X

    ― Reklama ―

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―