More

    Mezi módní novinky letošního týdne patří především odhalení nového modelu kabelky Louis Vuitton GO-14. Její design je inspirovaný tvorbou luxusních kufrů. Yohji Yamamoto zase vydá kolekci ve spolupráci s anime Hell’s Paradise. Diesel nafotil kampaň nejen s modelkami, ale i svými zaměstnanci. Marni se poprvé objeví na Pařížském týdnu módy a firma Tapestry odkoupila Capri.

    Nejnovější kampaň Diesel zapojila nejen modelky, ale i zaměstnance společnosti

    Módní značka Diesel známá svými hravými kampaněmi se tentokrát rozhodla zahrnout i své zaměstnance. Nafotila totiž reklamu, která je její verzí známé britské knižní série Kde je Valda? V ní mají čtenáři za úkol ve změti postaviček a objektů najít postavičku Valda. Kampaň s názvem Najděte D zorganizovala společnost v italském městě Breganze, kde sídlí její ředitelství. Focení se zúčastnil také zakladatel Diesel Renzo Rosso.

    Design nejnovější kabelky Louis Vuitton se inspiroval historií. Připomínat má luxusní kufry

    Nový model kabelky Louis Vuitton GO-14 vzdává hold historii značky. Její design je inspirovaný jedním z prvních návrhů bývalého kreativního ředitele Nicolas Ghesquière z října roku 2014. Od této události je odvozen také její název. Kromě toho ale kabelky připomínají také známé luxusní kufry značky. Jejich překřížený vzor se totiž nacházel uvnitř zavazadel. Čalounění mělo za úkol udržet dokumenty při cestování na jednom místě. Dostupné jsou kabelky jak v černé a bílé, tak v mnoha dalších odstínech.

    Yohji Yamamoto se ponořil do světa anime. Vydá kolekci ve spolupráci s Hell’s Paradise

    Japonský módní návrhář Yohji Yamamoto se rozhodl spolupracovat s anime seriálem Hell’s Paradise. V pátek proto zveřejní limitovanou kolekci 13 nových kousků. Zahrnuje například topy s motivy květin a motýlů, které jsou v seriálu klíčové. Na jiných návrzích jsou zase zobrazené obličeje hlavních postav. Anime je inspirované sérií manga vytvořenou Yuji Kaku. Kolekce bude dostupná online a v kamenných obchodech v Japonsku.

    Firma Tapestry přebírá Capri Holdings. Čeká ale na schválení antimonopolních úřadů

    Ze společnosti Tapestry se brzy stane korporace v hodnotě 12 miliard dolarů. Odkoupila totiž firmu Capri Holdings, pod kterou spadají značky jako Michael Kors, Versace nebo Jimmy Choo. Tapestry zase v současnosti vlastní Coach nebo Kate Spade. Obchod za 8,5 miliardy dolarů ovšem musí ještě schválit antimonopolní úřady. Prezidentka Tapestry Joanne Crevoiserat se ovšem takového kroku neobává. „Věříme tomu, že převzetí dokončíme,“ prohlásila.

    Módní svět zná provizorní kalendář Pařížského týdne módy. Poprvé se na něm objeví značka Marni

    Zástupci Fédération de la Haute Couture et de la Mode v pondělí zveřejnili provizorní rozvrh podzimního Pařížského týdne módy. Představení jarních kolekcí pro rok 2024 se má konat od 25. září do 3. října. Zahrnovat bude 67 přehlídek a 41 prezentací. Mezi nejvíce očekávané shows patří také ta od značky Marni, která se do Paříže podívá poprvé. Na pařížské runway se rovněž navrátí Mugler, Maison Margiela a Carven.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Who What Wear, YouTube, X

    Módní novinky v kostce: Louis Vuitton odhalil kabelky GO-14, Marni se vydá do Paříže a Tapestry přebírá Capri

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.