Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní svět je opět plný novinek. Společnost LVMH se stala oficiálním partnerem Olympijských her konaných roku 2024 v Paříži. Značku Valentino pak opouští její hlavní brand manažer Alessio Vannetti. Londýn se zase chystá na světovou výstavu Gucci Cosmos. Firma H&M žaluje Shein a značka Dior odhalila kampaň k podzimní pánské kolekci.

    Společnost LVMH podporuje sport. Stala se oficiálním partnerem Olympijských her 2024

    Olympijské hry 2024 konané v Paříži mají nového partnera. Stala se jím společnost LVMH, pod kterou spadají luxusní módní značky jako Louis Vuitton a Christian Dior nebo například Sephora. Francouzská sportovní delegace bude proto oblečená do návrhů jednoho z módních domů, které pod ni patří. Zároveň firma plánuje zorganizovat několik souvisejících iniciativ. „Sport je obrovským zdrojem inspirace pro naše značky,“ prohlásil navíc šéf LVMH Bernard Arnault.

    Londýn se připravuje na speciálního hosta. Do města míří výstava Gucci Cosmos

    Po svém zahájení v Šanghaji se světová výstava Gucci Cosmos přesouvá do Londýna, kde ji bude možné navštívit od 11. října do konce prosince. Konat se bude v prostorách s názvem 180 Studios. Spatřit na ní mohou milovníci módy nejvíce ikonické návrhy značky, vytvořené napříč její 102 let starou historií. Britská umělkyně Es Devlin, starající se o design výstavy, pak pro Londýn vytvořila speciální elementy. Vzdát mají poctu městu, který inspiroval práci samotného Guccio Gucci.

    Valentino opouští brand manažer Alessio Vannetti. Na jeho místo přicházejí tři nové osobnosti

    Nyní už bývalý hlavní brand manažer značky Valentino Alessio Vannetti pracoval hned na několika jejích aspektech. Na starosti měl totiž komunikaci, sociální média, grafický design, pořádání událostí, archiv, i digitální marketing. Před příchodem do módního domu Valentino pracoval pro značku Gucci. Nyní si však jeho náplň práce rozdělí tři osobnosti, které mají za úkol ho nahradit. Patří mezi ně Laurent Bergamo, Andrea Cappi a Yigit Turhan.

    Značka H&M zažalovala společnost Shein. Viní ji z krádeže jejích originálních návrhů

    Zástupci H&M se nejspíše potkají u soudu se svými protějšky ze společnosti Shein. Podle nich totiž známý módní řetězec okopíroval její návrhy oblečení. „Důvodem je obrovské množství neautorizovaných reprodukcí našich autorských děl,“ napsala švédská firma do žaloby. Vedení Shein se k situaci ovšem prozatím odmítlo vyjádřit. Nedávno přitom značku ze stejného důvodu zažalovali také tři nezávislí umělci z Kalifornie.

    Pánskou podzimní kolekci ponořil Dior do šedé. Barva má připomínat řeku Temži a Seinu

    Luxusní francouzská značka Dior zveřejnila novou kampaň pro podzimní pánskou kolekci. Vystihují ji především různé odstíny šedé. Ty mají odkázat na londýnskou řeku Temži a pařížskou Seinu. Představovat mají zároveň i práci návrháře Yves Saint Laurent, kterou za sebou v módním domě Dior kdysi zanechal. „Soustředil jsem se rovněž na pohyb a prolínání kontextu ženskosti a maskulinity,“ vysvětlil svoji představu kreativní ředitel Kim Jones.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Retail Gazette, Twitter, YouTube

    Módní novinky v kostce: Londýn přivítá Gucci Cosmos, LVMH podpoří Olympijské hry a H&M žaluje Shein

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.