Více

    ― Reklama ―

    Módní svět je opět plný novinek. Společnost LVMH se stala oficiálním partnerem Olympijských her konaných roku 2024 v Paříži. Značku Valentino pak opouští její hlavní brand manažer Alessio Vannetti. Londýn se zase chystá na světovou výstavu Gucci Cosmos. Firma H&M žaluje Shein a značka Dior odhalila kampaň k podzimní pánské kolekci.

    Společnost LVMH podporuje sport. Stala se oficiálním partnerem Olympijských her 2024

    Olympijské hry 2024 konané v Paříži mají nového partnera. Stala se jím společnost LVMH, pod kterou spadají luxusní módní značky jako Louis Vuitton a Christian Dior nebo například Sephora. Francouzská sportovní delegace bude proto oblečená do návrhů jednoho z módních domů, které pod ni patří. Zároveň firma plánuje zorganizovat několik souvisejících iniciativ. „Sport je obrovským zdrojem inspirace pro naše značky,“ prohlásil navíc šéf LVMH Bernard Arnault.

    Londýn se připravuje na speciálního hosta. Do města míří výstava Gucci Cosmos

    Po svém zahájení v Šanghaji se světová výstava Gucci Cosmos přesouvá do Londýna, kde ji bude možné navštívit od 11. října do konce prosince. Konat se bude v prostorách s názvem 180 Studios. Spatřit na ní mohou milovníci módy nejvíce ikonické návrhy značky, vytvořené napříč její 102 let starou historií. Britská umělkyně Es Devlin, starající se o design výstavy, pak pro Londýn vytvořila speciální elementy. Vzdát mají poctu městu, který inspiroval práci samotného Guccio Gucci.

    Valentino opouští brand manažer Alessio Vannetti. Na jeho místo přicházejí tři nové osobnosti

    Nyní už bývalý hlavní brand manažer značky Valentino Alessio Vannetti pracoval hned na několika jejích aspektech. Na starosti měl totiž komunikaci, sociální média, grafický design, pořádání událostí, archiv, i digitální marketing. Před příchodem do módního domu Valentino pracoval pro značku Gucci. Nyní si však jeho náplň práce rozdělí tři osobnosti, které mají za úkol ho nahradit. Patří mezi ně Laurent Bergamo, Andrea Cappi a Yigit Turhan.

    Značka H&M zažalovala společnost Shein. Viní ji z krádeže jejích originálních návrhů

    Zástupci H&M se nejspíše potkají u soudu se svými protějšky ze společnosti Shein. Podle nich totiž známý módní řetězec okopíroval její návrhy oblečení. „Důvodem je obrovské množství neautorizovaných reprodukcí našich autorských děl,“ napsala švédská firma do žaloby. Vedení Shein se k situaci ovšem prozatím odmítlo vyjádřit. Nedávno přitom značku ze stejného důvodu zažalovali také tři nezávislí umělci z Kalifornie.

    Pánskou podzimní kolekci ponořil Dior do šedé. Barva má připomínat řeku Temži a Seinu

    Luxusní francouzská značka Dior zveřejnila novou kampaň pro podzimní pánskou kolekci. Vystihují ji především různé odstíny šedé. Ty mají odkázat na londýnskou řeku Temži a pařížskou Seinu. Představovat mají zároveň i práci návrháře Yves Saint Laurent, kterou za sebou v módním domě Dior kdysi zanechal. „Soustředil jsem se rovněž na pohyb a prolínání kontextu ženskosti a maskulinity,“ vysvětlil svoji představu kreativní ředitel Kim Jones.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Retail Gazette, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Londýn přivítá Gucci Cosmos, LVMH podpoří Olympijské hry a H&M žaluje Shein

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět je opět plný novinek. Společnost LVMH se stala oficiálním partnerem Olympijských her konaných roku 2024 v Paříži. Značku Valentino pak opouští její hlavní brand manažer Alessio Vannetti. Londýn se zase chystá na světovou výstavu Gucci Cosmos. Firma H&M žaluje Shein a značka Dior odhalila kampaň k podzimní pánské kolekci.

    - Reklama -

    Společnost LVMH podporuje sport. Stala se oficiálním partnerem Olympijských her 2024

    Olympijské hry 2024 konané v Paříži mají nového partnera. Stala se jím společnost LVMH, pod kterou spadají luxusní módní značky jako Louis Vuitton a Christian Dior nebo například Sephora. Francouzská sportovní delegace bude proto oblečená do návrhů jednoho z módních domů, které pod ni patří. Zároveň firma plánuje zorganizovat několik souvisejících iniciativ. „Sport je obrovským zdrojem inspirace pro naše značky,“ prohlásil navíc šéf LVMH Bernard Arnault.

    Londýn se připravuje na speciálního hosta. Do města míří výstava Gucci Cosmos

    Po svém zahájení v Šanghaji se světová výstava Gucci Cosmos přesouvá do Londýna, kde ji bude možné navštívit od 11. října do konce prosince. Konat se bude v prostorách s názvem 180 Studios. Spatřit na ní mohou milovníci módy nejvíce ikonické návrhy značky, vytvořené napříč její 102 let starou historií. Britská umělkyně Es Devlin, starající se o design výstavy, pak pro Londýn vytvořila speciální elementy. Vzdát mají poctu městu, který inspiroval práci samotného Guccio Gucci.

    Valentino opouští brand manažer Alessio Vannetti. Na jeho místo přicházejí tři nové osobnosti

    Nyní už bývalý hlavní brand manažer značky Valentino Alessio Vannetti pracoval hned na několika jejích aspektech. Na starosti měl totiž komunikaci, sociální média, grafický design, pořádání událostí, archiv, i digitální marketing. Před příchodem do módního domu Valentino pracoval pro značku Gucci. Nyní si však jeho náplň práce rozdělí tři osobnosti, které mají za úkol ho nahradit. Patří mezi ně Laurent Bergamo, Andrea Cappi a Yigit Turhan.

    - Reklama -

    Značka H&M zažalovala společnost Shein. Viní ji z krádeže jejích originálních návrhů

    Zástupci H&M se nejspíše potkají u soudu se svými protějšky ze společnosti Shein. Podle nich totiž známý módní řetězec okopíroval její návrhy oblečení. „Důvodem je obrovské množství neautorizovaných reprodukcí našich autorských děl,“ napsala švédská firma do žaloby. Vedení Shein se k situaci ovšem prozatím odmítlo vyjádřit. Nedávno přitom značku ze stejného důvodu zažalovali také tři nezávislí umělci z Kalifornie.

    Pánskou podzimní kolekci ponořil Dior do šedé. Barva má připomínat řeku Temži a Seinu

    Luxusní francouzská značka Dior zveřejnila novou kampaň pro podzimní pánskou kolekci. Vystihují ji především různé odstíny šedé. Ty mají odkázat na londýnskou řeku Temži a pařížskou Seinu. Představovat mají zároveň i práci návrháře Yves Saint Laurent, kterou za sebou v módním domě Dior kdysi zanechal. „Soustředil jsem se rovněž na pohyb a prolínání kontextu ženskosti a maskulinity,“ vysvětlil svoji představu kreativní ředitel Kim Jones.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Retail Gazette, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Filmová plátna vyhlížejí nové hity. Pět očekávaných snímků roku 2025

    Trvající filmový festival v Cannes slouží jako připomínka toho, že letošní rok čeká ještě spousta úspěšných snímků. Zatímco některé z očekávaných filmů budou usilovat o prestižní ceny kritiků, jiné hodlají aspirovat spíše na přilákání co největšího počtu diváků. Objevte pět z nich, o kterých v následujících měsících zcela jistě ještě hodně uslyšíte.

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―