Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.