Více

    ― Reklama ―

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.

    Paris Hilton chce dostat Cosmo zpět na výsluní. Uzavřela spolupráci s Absolut

    Stejně jako v módě, i do světa koktejlů se vrací trendy z 90. let minulého století i začátku toho současného. Pochopila to také Paris Hilton, která uzavřela spolupráci se známým výrobcem vodky Absolut. Společně tak budou usilovat o návrat ikonického drinku Cosmopolitan.

    Představili proto set na jeho přípravu s názvem Cosmo Collection, obsahující skleničky na martini s krátkou stopkou, shaker a jigger. Paris Hilton zároveň odhalila speciální recept na své moderní Sliving Cosmo, ukrývající brusinkový džus, limetku a citronový Absolut.

    Služba Heat přichystala novinku. Nabízí speciální nákupní platformu Mile

    Londýnská firma Heat proslavila své jméno módní službou, díky které si její zákazníci mohou zakoupit různé „krabice tajemství“. Ty pak ukrývají předem neznámé kousky luxusního oblečení. Nyní ovšem společnost odhalila novou platformu, nesoucí název Mile.

    Jednat se má o předplatné, které odběratelům zaručí přístup k nadčasové módě za výhodné ceny. Získat tak mohou návrhy například od Brunello Cucinelli, Comme des Garçons, Kenzo nebo Missoni, a to i se slevou až 90 procent. V nabídce mají být jak aktuální, tak historické kousky.

    Calvin Klein vítá novou éru. Úspěch má značce zaručit nová kreativní ředitelka Veronica Leoni

    Společnost Calvin Klein vstupuje do nové a potencionálně velice úspěšné kapitoly. Nedávno totiž obnovila svůj byznys Collection, zahrnující dámskou i pánskou módu, spodní prádlo nebo doplňky. Nově ho vede kreativní ředitelka Veronica Leoni, dříve působící u The Row, Jil Sander, Celine nebo Moncler.

    Dovést by známou značku měla opět také na runway, a to příští rok. Vytvoří totiž pro značku první kolekci vysoké módy od roku 2019. Calvin Klein se zároveň snaží novými kampaněmi odrážet čím dál více digitální a uspěchaný svět. Také proto spolupracuje s velkými jmény, jako je například herec Jeremy Allen White.

    Humanrace chystá speciální edici. Vytvoří ji s Dover Street Parfums Market

    Návrháře a hudebníka Pharrella Williams čeká kromě blížícího se týdne pánské módy další novinka. Jeho značka Humanrace totiž vydá speciální verzi oblíbených produktů, a to ve spolupráci s Dover Street Parfums. Místo ikonické zelené barvy budou zahalené do stylového černého odstínu, odrážejícího estetiku známého prodejce luxusní kosmetiky.

    Zdroj: Dover Street Parfums Market

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Calvin Klein vstupuje do nové éry a Paris Hilton spolupracuje s Absolut

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.

    - Reklama -

    Paris Hilton chce dostat Cosmo zpět na výsluní. Uzavřela spolupráci s Absolut

    Stejně jako v módě, i do světa koktejlů se vrací trendy z 90. let minulého století i začátku toho současného. Pochopila to také Paris Hilton, která uzavřela spolupráci se známým výrobcem vodky Absolut. Společně tak budou usilovat o návrat ikonického drinku Cosmopolitan.

    Představili proto set na jeho přípravu s názvem Cosmo Collection, obsahující skleničky na martini s krátkou stopkou, shaker a jigger. Paris Hilton zároveň odhalila speciální recept na své moderní Sliving Cosmo, ukrývající brusinkový džus, limetku a citronový Absolut.

    Služba Heat přichystala novinku. Nabízí speciální nákupní platformu Mile

    Londýnská firma Heat proslavila své jméno módní službou, díky které si její zákazníci mohou zakoupit různé „krabice tajemství“. Ty pak ukrývají předem neznámé kousky luxusního oblečení. Nyní ovšem společnost odhalila novou platformu, nesoucí název Mile.

    - Reklama -

    Jednat se má o předplatné, které odběratelům zaručí přístup k nadčasové módě za výhodné ceny. Získat tak mohou návrhy například od Brunello Cucinelli, Comme des Garçons, Kenzo nebo Missoni, a to i se slevou až 90 procent. V nabídce mají být jak aktuální, tak historické kousky.

    Calvin Klein vítá novou éru. Úspěch má značce zaručit nová kreativní ředitelka Veronica Leoni

    Společnost Calvin Klein vstupuje do nové a potencionálně velice úspěšné kapitoly. Nedávno totiž obnovila svůj byznys Collection, zahrnující dámskou i pánskou módu, spodní prádlo nebo doplňky. Nově ho vede kreativní ředitelka Veronica Leoni, dříve působící u The Row, Jil Sander, Celine nebo Moncler.

    Dovést by známou značku měla opět také na runway, a to příští rok. Vytvoří totiž pro značku první kolekci vysoké módy od roku 2019. Calvin Klein se zároveň snaží novými kampaněmi odrážet čím dál více digitální a uspěchaný svět. Také proto spolupracuje s velkými jmény, jako je například herec Jeremy Allen White.

    Humanrace chystá speciální edici. Vytvoří ji s Dover Street Parfums Market

    Návrháře a hudebníka Pharrella Williams čeká kromě blížícího se týdne pánské módy další novinka. Jeho značka Humanrace totiž vydá speciální verzi oblíbených produktů, a to ve spolupráci s Dover Street Parfums. Místo ikonické zelené barvy budou zahalené do stylového černého odstínu, odrážejícího estetiku známého prodejce luxusní kosmetiky.

    Zdroj: Dover Street Parfums Market

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―