Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zprávy z módního světa ovládla přehlídka z minulého týdne značky Balenciaga. Podobnou pozornost na sebe upoutala také show Louis Vuitton, která v Hong Kongu představila nejnovější pánskou kolekci Pharrella Williamse. Vedení Jacquemus odhalilo lokaci své nadcházející show a společnost DKNY Tech uveřejnila novou ski řadu. Beyoncé a Rihanna se zase staly celebritami s největším módním vlivem.

    Jacquemus zamíří na jih Francie. Koncem ledna v tamní vesnici odhalí svou nejnovější kolekci

    Nadace Maeght ve francouzské vesnici Saint-Paul-de-Vence přivítá koncem ledna módní společnost Jacquemus. Její vedení se tam totiž rozhodla uspořádat svou nadcházející přehlídku. Inspirovalo se především díly, které nadace na jihu Francie schovává. Jedná se o umění z dílen velikánů, jako je Georges Braque, Marc Chagall nebo Alberto Giacometti. Nejnovější řadu proto značka pojmenuje Les Sculptures, tedy sochy.

    Balenciaga vzdává hold Hollywoodu. Představuje obří Uggs, sametové teplákovky i výrazné róby

    Účastníci show Balenciaga pro podzim 2024 se tentokrát sešli na ulici Windsor v Los Angeles, která má jeden z nejhezčích výhledů na ikonický nápis Hollywood. Přesně jím se totiž nejnovější kolekce návrháře Demna Gvasalia inspirovala.

    Na přehlídce proto nechyběly ani celebrity jako Kim Kardashian, Kendall Jenner nebo nedávno jmenovaná ambasadorka značky Nicole Kidman. Součástí kolekce pak byly luxusní sametové teplákovky, nepřehlédnutelné róby i saka se širokými rameny, pro Balenciaga už tak typická.

    Zdroj: Balenciaga

    Značka DKNY Tech zveřejnila svou první ski řadu. Inspirovaná je polární září

    Třicet kousků první ski kolekce DKNY Tech kombinuje profesionální oblečení na lyžování, street style, ale i trendy zimní doplňky. Spojuje je především vzor zachycující futuristickou scénu hor, které jsou obklopené kouzelnou polární září. Objevuje se na zimní puffer bundě nebo legínách. Novou řadu vystihují také výrazné barvy jako neonově zelená, ultra fialová, růžová nebo zářivě modrá. V zimní nabídce DKNY Tech pak nechybí ani barevné sněhule nebo oversized lyžařské masky.

    Pharrell Williams naskočil na tropickou vlnu módy. Jeho show v Hong Kongu sklidila úspěch

    Také druhá módní přehlídka pánské módy od Pharrella Williamse pro Louis Vuitton získala velké ohlasy. Tentokrát se ji zpěvák a rapper rozhodl uspořádat v Hong Kongu. Show se odehrála na ulici umístěné v tamním přístavu, známé jako Avenue of Stars. Na její dlažbu nechal návrhář promítat abstraktní obrazy moře a pláže. Tropickou atmosféru proto odrážely také samotné návrhy. Časté byly námořnické čapky jako z 50. let minulého století, květinový potisk, bermudy nebo surfařské vesty.

    Zdroj: Reuters

    Módní trendy letos nejvíce ovlivnily Beyoncé a Rihanna. Poukázal na to průzkum firmy Lyst

    Nejnovější průzkum společnosti Lyst s názvem Rok módy odhalil dvě nejvlivnější celebrity módního světa. Podle něj se jím staly zpěvačky Beyoncé a Rihanna. „Královna B“ totiž letos zahájila své světové tour Renaissance. Kromě koncertů na nich ovšem v podstatě nabízí i jedinečné módní přehlídky. Její kostýmy totiž pochází z luxusních módních domů jako Balmain, Mugler nebo Jean Paul Gaultier. Zpěvačka Rihanna zase oslnila při svém koncertu na únorovém zápase Super Bowl.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, The Guardian, Reuters, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Balenciaga oslavuje Hollywood, Louis Vuitton oslnil Hong Kong a Jacquemus zná lokaci příští show

    Zprávy z módního světa ovládla přehlídka z minulého týdne značky Balenciaga. Podobnou pozornost na sebe upoutala také show Louis Vuitton, která v Hong Kongu představila nejnovější pánskou kolekci Pharrella Williamse. Vedení Jacquemus odhalilo lokaci své nadcházející show a společnost DKNY Tech uveřejnila novou ski řadu. Beyoncé a Rihanna se zase staly celebritami s největším módním vlivem.

    Jacquemus zamíří na jih Francie. Koncem ledna v tamní vesnici odhalí svou nejnovější kolekci

    Nadace Maeght ve francouzské vesnici Saint-Paul-de-Vence přivítá koncem ledna módní společnost Jacquemus. Její vedení se tam totiž rozhodla uspořádat svou nadcházející přehlídku. Inspirovalo se především díly, které nadace na jihu Francie schovává. Jedná se o umění z dílen velikánů, jako je Georges Braque, Marc Chagall nebo Alberto Giacometti. Nejnovější řadu proto značka pojmenuje Les Sculptures, tedy sochy.

    Balenciaga vzdává hold Hollywoodu. Představuje obří Uggs, sametové teplákovky i výrazné róby

    Účastníci show Balenciaga pro podzim 2024 se tentokrát sešli na ulici Windsor v Los Angeles, která má jeden z nejhezčích výhledů na ikonický nápis Hollywood. Přesně jím se totiž nejnovější kolekce návrháře Demna Gvasalia inspirovala.

    Na přehlídce proto nechyběly ani celebrity jako Kim Kardashian, Kendall Jenner nebo nedávno jmenovaná ambasadorka značky Nicole Kidman. Součástí kolekce pak byly luxusní sametové teplákovky, nepřehlédnutelné róby i saka se širokými rameny, pro Balenciaga už tak typická.

    Zdroj: Balenciaga

    Značka DKNY Tech zveřejnila svou první ski řadu. Inspirovaná je polární září

    Třicet kousků první ski kolekce DKNY Tech kombinuje profesionální oblečení na lyžování, street style, ale i trendy zimní doplňky. Spojuje je především vzor zachycující futuristickou scénu hor, které jsou obklopené kouzelnou polární září. Objevuje se na zimní puffer bundě nebo legínách. Novou řadu vystihují také výrazné barvy jako neonově zelená, ultra fialová, růžová nebo zářivě modrá. V zimní nabídce DKNY Tech pak nechybí ani barevné sněhule nebo oversized lyžařské masky.

    Pharrell Williams naskočil na tropickou vlnu módy. Jeho show v Hong Kongu sklidila úspěch

    Také druhá módní přehlídka pánské módy od Pharrella Williamse pro Louis Vuitton získala velké ohlasy. Tentokrát se ji zpěvák a rapper rozhodl uspořádat v Hong Kongu. Show se odehrála na ulici umístěné v tamním přístavu, známé jako Avenue of Stars. Na její dlažbu nechal návrhář promítat abstraktní obrazy moře a pláže. Tropickou atmosféru proto odrážely také samotné návrhy. Časté byly námořnické čapky jako z 50. let minulého století, květinový potisk, bermudy nebo surfařské vesty.

    Zdroj: Reuters

    Módní trendy letos nejvíce ovlivnily Beyoncé a Rihanna. Poukázal na to průzkum firmy Lyst

    Nejnovější průzkum společnosti Lyst s názvem Rok módy odhalil dvě nejvlivnější celebrity módního světa. Podle něj se jím staly zpěvačky Beyoncé a Rihanna. „Královna B“ totiž letos zahájila své světové tour Renaissance. Kromě koncertů na nich ovšem v podstatě nabízí i jedinečné módní přehlídky. Její kostýmy totiž pochází z luxusních módních domů jako Balmain, Mugler nebo Jean Paul Gaultier. Zpěvačka Rihanna zase oslnila při svém koncertu na únorovém zápase Super Bowl.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, The Guardian, Reuters, Instagram

    ― Reklama ―

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―