Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L’Oréal.
Dakota Johnson zůstává věrná. Od Gucci přechází k Valentino
Známá herečka Dakota Johnson má novou roli. Stala se nejnovější ambasadorkou módního domu Valentino, kterému šéfuje její blízký přítel, návrhář Alessandro Michele. Nastal proto čas, aby ho v novém směřování následovala. Již dříve zastupovala značku, které do nedávna vládl, tedy Gucci. „Jsem nadšená, že se přidám k Valentino rodině, ale hlavně, že se opět připojím k Alessandro Michele,“ popsala Johnson.
Ikonická spolupráce je zpět. Jil Sander x Puma navrací trendy tenisky
Čerstvý kreativní ředitel Jil Sander, Simone Bellotti, připomíná značce její kořeny. Není tedy překvapením, že oznámil návrat legendárního partnerství. Na scénu totiž navrací ikonický model tenisek King, který vznikl v roce 1998, a to ve spolupráci se společností Puma. Tehdy se jednalo o zásadní módní milník, který pomohl odstartovat spolupráce luxusních módních domů a slavných sportovních brandů.





Zdroj: Jil Sander
Kering prodává beauty byznys. Svěří ho do rukou společnosti L’Oréal
Luxusní skupina Kering, která vlastní italský módní dům Gucci, usiluje o snížení svých dluhů. Rozhodla se proto prodat svůj beauty byznys, jenž svěří do rukou společnosti L’Oréal, a to za čtyři miliardy eur. Jedná se o součást strategie nového ředitele firmy Lucy de Meo. Do náruče francouzského beauty giganta tak odevzdá řadu vůní Creed, ale také práva na vývoj produktů značek Bottega Veneta a Balenciaga.
MM6 Maison Margiela a Salomon rozšiřují spolupráci. Nabízí podzimní řadu
Dalším příkladem protknutí módního a sportovního světa je spolupráce MM6 Maison Margiela a Salomon. Společnosti totiž odhalily další ze svých společných kolekcí, tentokrát pro letošní podzim a zimu. Řadu definují kousky propojující funkčnost, outdoor a městskou estetiku. Genderless návrhy zahrnují voděodolné parky, mikiny, kalhoty i tenisky, a to v odstínech Deep Black, Abbey Stone či Oatmeal Heather.





Zdroj: MM6 Maison Margiela
Vivienne Westwood oslavila milník. Stala se první mezinárodní značkou na RFW
Proslulý britský módní dům Vivienne Westwood napsal minulý týden důležitou kapitolu módní historie. Stal se totiž první mezinárodní značkou, která kdy odhalila svou kolekci na Riyadh Fashion Week. Součástí přehlídky byly jak návrhy z nedávné show v Paříži, tak rovněž archivní kousky a speciální róby vytvořené společně s Art of Heritage, tedy kulturní institucí chránící řemeslné dědictví Saúdské Arábie.
@ellearabia @Jessica Kahawaty stole the spotlight as she closed #viviennewestwood show that opened @Riyadh Fashion Week last night. In collaboration with @artofheritage , the British maison presented a capsule of hand-embroidered gowns crafted by Saudi artisans. تألّقت جيسيكا قهواتي في ختام عرض دار @viviennewestwood الذي افتتح موسم @riyadhfashionweek مساء الأمس. بالتعاون مع Art of Heritage، قدّمت الدار البريطانية مجموعة من الفساتين المطرّزة يدوياً بأنامل حرفيين سعوديين. #RiyadhFashionWeek #VivienneWestwood #JessikaKahawaty #SaudiFashion ♬ Theme (From 'a Summer Place') – Percy Faith
Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok