Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Šperkařský dům Tiffany & Co. v kampani pro řadu HardWear oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformující sílu lásky. Německé značky Rimowa a Mykita spolupracují na slunečních brýlích a Paris Hilton odhalila svůj již 30. parfém. Designér Jeremy Scott navrhne na 500 kostýmů pro berlínskou show a Duran Lantink vyhrál Woolmark Prize.

    Rimowa objevuje nové kouty módního světa. Spolu s Mykita představí sluneční brýle

    Partnerství známých značek Rimowa a Mykita dává smysl. Obě společnosti totiž pocházejí z Německa a snaží se svůj výrobní proces omezit na co nejméně lokací. „Dáváme silný důraz na výrobu, design a výdrž,“ prohlásil ředitel Rimowa Hugues Bonnet-Masimbert. Spolupráce brandů proto přinese speciální kolekci slunečních brýlí, jejíž první modely budou dostupné již od 10. dubna.

    Zdroj: Rimowa

    Letošní Woolmark Prize zná svého výherce. Stal se jím designér Duran Lantink

    Mezinárodní ocenění Woolmark Prize tradičně vzdává hold úspěšný návrhářům. Letošním výhercem zvláštní ceny se stal designér Duran Lantink. Známý je především pro své udržitelné kolekce, pracující s deadstock a „eco-friendly“ materiály. „Jsem opravdu moc šťastný, jelikož jsme pracovali s mnoha partnery a je proto skvělé získat uznání,“ prohlásil dle serveru Fashion Network návrhář.

    Zdroj: Profimedia

    Paris Hilton slaví úspěšnou kariéru. Poctila ji svým již 30. parfémem

    Známá ikona Paris Hilton vzdala hold svému už 20 let dlouhému partnerství s firmou Parlux. Společně pracovaly na výrobě parfémů, k jejichž tvorbě má modelka a podnikatelka zdá se téměř nekončící inspiraci. Na počest této události totiž odhalila svou již 30. vůni s názvem Iconic. „Se sestrou jsme si vždy hrály s máminými parfémy, které ráda sbírala,“ popsala pak své „začátky“ Paris Hilton.

    Designér Jeremy Scott míří do Berlína. Pro tamní divadlo vytvoří na 500 kostýmů

    Berlínské divadlo Friedrichstadt-Palast získalo pro svou novou show dalšího slavného návrháře. Jeremy Scott navrhne okolo 500 kostýmů pro chystanou Grand Show s názvem Blinded by Delight, která má být dle organizátorů „připomínkou štěstí, které pohltí všechny smysly“. Americký designér následuje kroky Jean Paul Gaultier, jenž se postaral o současnou show Falling | In Love.

    Tiffany & Co. připomíná transformující sílu lásky. Na pomoc si přizval slavné herečky

    Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil nejnovější kampaň pro svou kolekci HardWear. Tentokrát si na pomoc přizval slavné herečky, jmenovitě Mikey Madison a Gretu Lee. Objeví se v ní ale rovněž kanadská umělkyně Anna Weyant. Společně sdílí své vlastní chápání lásky a způsobu, jakým dokáže pomocí své síly lidi transformovat. O kampaň se postaral fotograf Harly Weir.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Tiffany & Co. oslavuje lásku a Paris Hilton vydala svůj 30. parfém

    Šperkařský dům Tiffany & Co. v kampani pro řadu HardWear oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformující sílu lásky. Německé značky Rimowa a Mykita spolupracují na slunečních brýlích a Paris Hilton odhalila svůj již 30. parfém. Designér Jeremy Scott navrhne na 500 kostýmů pro berlínskou show a Duran Lantink vyhrál Woolmark Prize.

    Rimowa objevuje nové kouty módního světa. Spolu s Mykita představí sluneční brýle

    Partnerství známých značek Rimowa a Mykita dává smysl. Obě společnosti totiž pocházejí z Německa a snaží se svůj výrobní proces omezit na co nejméně lokací. „Dáváme silný důraz na výrobu, design a výdrž,“ prohlásil ředitel Rimowa Hugues Bonnet-Masimbert. Spolupráce brandů proto přinese speciální kolekci slunečních brýlí, jejíž první modely budou dostupné již od 10. dubna.

    Zdroj: Rimowa

    Letošní Woolmark Prize zná svého výherce. Stal se jím designér Duran Lantink

    Mezinárodní ocenění Woolmark Prize tradičně vzdává hold úspěšný návrhářům. Letošním výhercem zvláštní ceny se stal designér Duran Lantink. Známý je především pro své udržitelné kolekce, pracující s deadstock a „eco-friendly“ materiály. „Jsem opravdu moc šťastný, jelikož jsme pracovali s mnoha partnery a je proto skvělé získat uznání,“ prohlásil dle serveru Fashion Network návrhář.

    Zdroj: Profimedia

    Paris Hilton slaví úspěšnou kariéru. Poctila ji svým již 30. parfémem

    Známá ikona Paris Hilton vzdala hold svému už 20 let dlouhému partnerství s firmou Parlux. Společně pracovaly na výrobě parfémů, k jejichž tvorbě má modelka a podnikatelka zdá se téměř nekončící inspiraci. Na počest této události totiž odhalila svou již 30. vůni s názvem Iconic. „Se sestrou jsme si vždy hrály s máminými parfémy, které ráda sbírala,“ popsala pak své „začátky“ Paris Hilton.

    Designér Jeremy Scott míří do Berlína. Pro tamní divadlo vytvoří na 500 kostýmů

    Berlínské divadlo Friedrichstadt-Palast získalo pro svou novou show dalšího slavného návrháře. Jeremy Scott navrhne okolo 500 kostýmů pro chystanou Grand Show s názvem Blinded by Delight, která má být dle organizátorů „připomínkou štěstí, které pohltí všechny smysly“. Americký designér následuje kroky Jean Paul Gaultier, jenž se postaral o současnou show Falling | In Love.

    Tiffany & Co. připomíná transformující sílu lásky. Na pomoc si přizval slavné herečky

    Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil nejnovější kampaň pro svou kolekci HardWear. Tentokrát si na pomoc přizval slavné herečky, jmenovitě Mikey Madison a Gretu Lee. Objeví se v ní ale rovněž kanadská umělkyně Anna Weyant. Společně sdílí své vlastní chápání lásky a způsobu, jakým dokáže pomocí své síly lidi transformovat. O kampaň se postaral fotograf Harly Weir.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―