Více

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Louis Vuitton vítá podzim. Na pomoc si přizval hvězdné ambasadorky

    Módní dům Louis Vuitton již otevírá dveře letošnímu podzimu. Zveřejnil totiž kampaň ke své dámské podzimní a zimní kolekci, v níž září herečky Emma Stone a Hoyeon Jung. Inspirovaná je cestováním, tedy motivem, který francouzskou značku doprovází již od jejího založení. Součástí řady z dílny Nicolase Ghesquière je rovněž nejnovější model kabelky s názvem Express.

    Adidas oslavuje klasiku. Řadě Superstar věnoval zbrusu novou kampaň

    Rovněž společnost Adidas vydala novou reklamu. Tentokrát ji věnovala své ikonické řadě Superstar, na jejíž propagaci využila hned sedm hvězdných jmen. Do kampaně totiž zapojila například rapperku Missy Elliott, skateboardera Marka Gonzales, zpěvačku Jennie nebo herce Samuela L. Jackson. „Když ikony nosí ikony, hýbá to kulturou,“ okomentovali pak nejnovější projekt zástupci značky.

    Zdroj: Adidas

    Pharrell Williams má nový titul. Získal vyznamenání rytíře Řádu čestné legie

    Francie vyznamenala návrháře, hudebníka, herce a současného kreativního ředitele pánské sekce Louis Vuitton, Pharrella Williams. Darovala mu totiž své nejvyšší vyznamenání, tedy titul rytíře Řádu čestné legie. Jméno talentovaného umělce se objevilo na seznamu vydaném v neděli, a to spolu s dalšími 588 osobnostmi. Ocenění získal za svou oddanost veřejnosti a za služby kultuře.

    Zdroj: Reuters

    Trendy suplementy vítají nováčka. Lemme představila gumídky s ovocem a zeleninou

    Populární značka Lemme odhalila novinku. Společnost produkující trendy vitamíny, zpopularizované především uživateli TikToku, vydala další ze svých gumídkových suplementů. Tentokrát se jedná o produkt s názvem Lemme Greens, který obsahuje na 20 druhů ovoce a zeleniny. Příchuť připomínající jablko pak v sobě skrývá probiotika, vítamín D a B12 nebo třeba biotin.

    Zdroj: Lemme

    Lindsay Lohan má novou roli. Stala se oficiální ambasadorkou Schwarzkopf

    Značka Schwarzkopf má novou tvář. Za novou ambasadorku si totiž vybrala herečku Lindsay Lohan. Důvodem je především její dlouhodobá spolupráce s kadeřnicí Tracey Cunningham, která byla loni u Schwarzkopf jmenovaná kreativní ředitelkou pro barvy a techniku. „Je moje ultimátní partnerka. Miluju, že mi vždy vysvětlí, jaké produkty a proč používá,“ vysvětlila Lohan.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    - Reklama -

    Louis Vuitton vítá podzim. Na pomoc si přizval hvězdné ambasadorky

    Módní dům Louis Vuitton již otevírá dveře letošnímu podzimu. Zveřejnil totiž kampaň ke své dámské podzimní a zimní kolekci, v níž září herečky Emma Stone a Hoyeon Jung. Inspirovaná je cestováním, tedy motivem, který francouzskou značku doprovází již od jejího založení. Součástí řady z dílny Nicolase Ghesquière je rovněž nejnovější model kabelky s názvem Express.

    Adidas oslavuje klasiku. Řadě Superstar věnoval zbrusu novou kampaň

    Rovněž společnost Adidas vydala novou reklamu. Tentokrát ji věnovala své ikonické řadě Superstar, na jejíž propagaci využila hned sedm hvězdných jmen. Do kampaně totiž zapojila například rapperku Missy Elliott, skateboardera Marka Gonzales, zpěvačku Jennie nebo herce Samuela L. Jackson. „Když ikony nosí ikony, hýbá to kulturou,“ okomentovali pak nejnovější projekt zástupci značky.

    Zdroj: Adidas

    - Reklama -

    Pharrell Williams má nový titul. Získal vyznamenání rytíře Řádu čestné legie

    Francie vyznamenala návrháře, hudebníka, herce a současného kreativního ředitele pánské sekce Louis Vuitton, Pharrella Williams. Darovala mu totiž své nejvyšší vyznamenání, tedy titul rytíře Řádu čestné legie. Jméno talentovaného umělce se objevilo na seznamu vydaném v neděli, a to spolu s dalšími 588 osobnostmi. Ocenění získal za svou oddanost veřejnosti a za služby kultuře.

    Zdroj: Reuters

    Trendy suplementy vítají nováčka. Lemme představila gumídky s ovocem a zeleninou

    Populární značka Lemme odhalila novinku. Společnost produkující trendy vitamíny, zpopularizované především uživateli TikToku, vydala další ze svých gumídkových suplementů. Tentokrát se jedná o produkt s názvem Lemme Greens, který obsahuje na 20 druhů ovoce a zeleniny. Příchuť připomínající jablko pak v sobě skrývá probiotika, vítamín D a B12 nebo třeba biotin.

    Zdroj: Lemme

    Lindsay Lohan má novou roli. Stala se oficiální ambasadorkou Schwarzkopf

    Značka Schwarzkopf má novou tvář. Za novou ambasadorku si totiž vybrala herečku Lindsay Lohan. Důvodem je především její dlouhodobá spolupráce s kadeřnicí Tracey Cunningham, která byla loni u Schwarzkopf jmenovaná kreativní ředitelkou pro barvy a techniku. „Je moje ultimátní partnerka. Miluju, že mi vždy vysvětlí, jaké produkty a proč používá,“ vysvětlila Lohan.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―