Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stejně jako většina velkých módních domů se v této sezóně Prada zaměřila na samotnou podstatu. Na rozdíl od jiných však schopnost Prady posunout paradigmata módy vyústila v sérii redukcí. Minimalismus byl klíčový, nikoliv však jednoduchý. Pojďte se podívat na kolekci s názvem „LET’S TALK ABOUT CLOTHES“, kterou představili Raf Simons a Miuccia Prada.

    Pozvánka z vesmíru

    Upoutat pozornost a vzbudit zvědavost. To se společnosti Prada opravdu povedlo, díky polštáři a povlaku na polštář. V kolekci jsme je následně mnohokrát viděli, především mezi bundami a vestami. Cílem bylo vdechnout celé show vesmírnou tajemnost.

    Velkolepé zahájení

    Atmosféra před samotnou přehlídkou byla velmi bouřlivá. Na korejskou hudební skupinu Enhypen venku nedočkavě čekalo přibližně 7000 fans. A napětí se zvyšovalo. Po příchodu do výstavního prostoru Deposito of the Fondazione Prada se účastníkům zastavil dech. Jednalo se o jednoduché, ale promyšlené místo s nezvykle nízkými stropy, které se po zahájení, za zvuku matrixové hudby, začaly pomalu zvedat. Následně ze skrytého betonového oblouku vstoupili do místnosti models. Způsob, jakým se fascinující výstavní prostor proměnil, byl do detailu promyšlený. Až po shlédnutí přehlídky začalo dávat smysl zvedání stropů, jelikož to odpovídalo samotným modelům, které jste mohli vidět ve zkrácených nebo naopak prodloužených délkách.

    Přísné límce jsou fresh oživením

    Touto přehlídkou Prada dodala oblekům novou dimenzi. Saka v kombinaci s rozhalenými košilemi a oversized odepínatelnými límečky, které přečnívaly přes klopy a hrály všemi barvami, jsou opravdu něco, s čím jsme se ještě nesetkali. Zatímco saka byla delší a mírně oversized, kalhoty byly naopak kratší a úzké. Téměř u všech modelů se vyskytovaly variace obuvi derby.

    Foto: Prada

    Oversized límec se jednoduše stal červenou nití celé přehlídky. Seděl také v kardiganech s otevřeným hrudníkem nebo na dvojitých košilích.

    Bags jako nezbytné doplňky

    Pouze minimum modelů se obešlo bez hlavního doplňku, za který Prada zvolila bags. A rovněž se jednalo o kontrast. K vidění byly malé cross body kabelky, částečně schované za klopy sak. Kontrast k nim tvořily velké kožené tote bags, které obsahovaly vyčnívající lahve s vodou. Kabelky byly prezentovány v chromových, bílých, černých a dalších lesklých barvách. K vidění byly i jako double bag.

    Foto: Prada

    Bombery jsou zpět

    Návrat bomberů nám návrháři předvedli jejich nadrozměrnými polštářovými variantami. Vlající bomber jackets v klasické oranžové, námořnické a khaki barvě, nabízejí nositelnější volbu. Vojenské bombers s manžetou v pase dokazují nový a redukující přístup Prady.

    Foto: Prada

    Prada ani Simons po přehlídce neposkytovali rozhovory, z jejich citací i kolekce je ale zřejmé, že branding, který v posledních sezónách Pradu charakterizoval, se mění. Značka se vrací k základům, jelikož to vidí jako nejlepší cestu v těchto „turbuletních časech“.

    Zdroj: Prada, WWD, Hypebeast

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Milan Fashion Week dostal vesmírný nádech. Prada FW2023 přináší minimalismus a futurismus

    ― Reklama ―

    Stejně jako většina velkých módních domů se v této sezóně Prada zaměřila na samotnou podstatu. Na rozdíl od jiných však schopnost Prady posunout paradigmata módy vyústila v sérii redukcí. Minimalismus byl klíčový, nikoliv však jednoduchý. Pojďte se podívat na kolekci s názvem „LET’S TALK ABOUT CLOTHES“, kterou představili Raf Simons a Miuccia Prada.

    Pozvánka z vesmíru

    Upoutat pozornost a vzbudit zvědavost. To se společnosti Prada opravdu povedlo, díky polštáři a povlaku na polštář. V kolekci jsme je následně mnohokrát viděli, především mezi bundami a vestami. Cílem bylo vdechnout celé show vesmírnou tajemnost.

    Velkolepé zahájení

    Atmosféra před samotnou přehlídkou byla velmi bouřlivá. Na korejskou hudební skupinu Enhypen venku nedočkavě čekalo přibližně 7000 fans. A napětí se zvyšovalo. Po příchodu do výstavního prostoru Deposito of the Fondazione Prada se účastníkům zastavil dech. Jednalo se o jednoduché, ale promyšlené místo s nezvykle nízkými stropy, které se po zahájení, za zvuku matrixové hudby, začaly pomalu zvedat. Následně ze skrytého betonového oblouku vstoupili do místnosti models. Způsob, jakým se fascinující výstavní prostor proměnil, byl do detailu promyšlený. Až po shlédnutí přehlídky začalo dávat smysl zvedání stropů, jelikož to odpovídalo samotným modelům, které jste mohli vidět ve zkrácených nebo naopak prodloužených délkách.

    Přísné límce jsou fresh oživením

    Touto přehlídkou Prada dodala oblekům novou dimenzi. Saka v kombinaci s rozhalenými košilemi a oversized odepínatelnými límečky, které přečnívaly přes klopy a hrály všemi barvami, jsou opravdu něco, s čím jsme se ještě nesetkali. Zatímco saka byla delší a mírně oversized, kalhoty byly naopak kratší a úzké. Téměř u všech modelů se vyskytovaly variace obuvi derby.

    Foto: Prada

    Oversized límec se jednoduše stal červenou nití celé přehlídky. Seděl také v kardiganech s otevřeným hrudníkem nebo na dvojitých košilích.

    Bags jako nezbytné doplňky

    Pouze minimum modelů se obešlo bez hlavního doplňku, za který Prada zvolila bags. A rovněž se jednalo o kontrast. K vidění byly malé cross body kabelky, částečně schované za klopy sak. Kontrast k nim tvořily velké kožené tote bags, které obsahovaly vyčnívající lahve s vodou. Kabelky byly prezentovány v chromových, bílých, černých a dalších lesklých barvách. K vidění byly i jako double bag.

    Foto: Prada

    Bombery jsou zpět

    Návrat bomberů nám návrháři předvedli jejich nadrozměrnými polštářovými variantami. Vlající bomber jackets v klasické oranžové, námořnické a khaki barvě, nabízejí nositelnější volbu. Vojenské bombers s manžetou v pase dokazují nový a redukující přístup Prady.

    Foto: Prada

    Prada ani Simons po přehlídce neposkytovali rozhovory, z jejich citací i kolekce je ale zřejmé, že branding, který v posledních sezónách Pradu charakterizoval, se mění. Značka se vrací k základům, jelikož to vidí jako nejlepší cestu v těchto „turbuletních časech“.

    Zdroj: Prada, WWD, Hypebeast

    ― Reklama ―

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―