Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Rozlítané viskóze odzvonilo s posledními letními paprsky. Na řadu přichází pro změnu pevnější materiály, tvořící základ podzimního a zimního šatníku. Od oblečení v nadcházející sezóně vyžadujeme převážně teplo, pohodlí a ideálně schopnost dobře odvádět pot. Pokud bude navíc splňovat nároky trendů roku 2024, tím lépe.

    Nestárnoucí vlna vydrží roky. Vsaďte na materiály, povyšující outfit na novou úroveň

    Jako první materiál přichází na mysl vlna, a to hned z několika opodstatněných důvodů. Merino vlna je jemná a měkká, navíc má antibakteriální vlastnosti. Výhodná je i proto, že neškrábe, tudíž je vhodnou volbou při oblékání na holé tělo. Alpaka nebo mohér se zase výborně hodí pro výrobu svetrů. Jsou to velmi hřejivé materiály, perfektně izolují a zaručí pocit jako v peřině.

    Věděli jste, že kašmír je rovněž druh vlny? Získává se ze srsti kašmírových koz a známý je především pro svoji extrémní jemnost a lehkost. I přes svoji měkkost je ovšem velmi hřejivý, navíc působí extra luxusním dojmem. Vyrábí se z něj vše od svetrů přes rukavice až po šaty. Kašmírové oblečení patří mezi ty dražší a elegantnější součásti šatníku.

    Zdroje: Dior, Hermès

    Důvod, proč je vlna v chladnějším období tak oblíbená, je prostý. Díky tomu, že spolehlivě udrží teplo u těla, stačí vám na tričko nebo halenku obléct vlněný svetr či kabát a zima nemá šanci. Při správné péči navíc vlněné produkty vydrží opravdu dlouho. Není výjimkou, že je vynosíte mnoho sezón bez poškození. Vyplatí se proto investovat do kvalitních kousků v nadčasových barvách.

    Do přírody oblečte fleece, na jednání raději tvíd. Večer se zahalte do luxusního sametu

    Fleece není zatím ve světě designových a trendy kousků příliš oblíbeným materiálem. V outdoorové módě má však své opodstatnění. Jeho nespornou výhodou je lehkost, která se hodí při balení na cesty. Je rovněž hřejivý, rychle schne a odvádí nechtěnou vlhkost od těla. Při pohybu nezavazí a po vyndání z batohu nebo kufru dobře drží svůj původní tvar.

    Zdroje: Nike, Chanel

    Do kanceláře nebo na každodenní nošení je zase chytrou volbou tvíd. Známý je pro svou odolnost vůči opotřebení. Udržuje tělesné teplo, a navíc má nadčasový vzhled. Často se využívá v outfitech v populárním old money stylu. Saka, kabáty nebo kalhoty se navíc objevily v několika designerských kolekcích podzim/zima 2024. Vynesly ho modelky od Dior, Stella McCartney nebo třeba Chanel.

    Při sestavování večerního outfitu sáhněte po sametu. Jeho textura ho dělá luxusní, navíc díky své váze udržuje plynulou strukturu. To ho dělá skvělou volbou pro šaty, které díky tomu získají na sofistikovanosti. Bordó, navy nebo tmavě zelený odstín od sametu odráží světlo a udělají z vás hvězdu večera. Navíc patří mezi materiály, které vás během chladných nocí zahřejí.

    Zdroje: Dior, Hermès, Nike, Chanel, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    - Reklama -

    Rozlítané viskóze odzvonilo s posledními letními paprsky. Na řadu přichází pro změnu pevnější materiály, tvořící základ podzimního a zimního šatníku. Od oblečení v nadcházející sezóně vyžadujeme převážně teplo, pohodlí a ideálně schopnost dobře odvádět pot. Pokud bude navíc splňovat nároky trendů roku 2024, tím lépe.

    Nestárnoucí vlna vydrží roky. Vsaďte na materiály, povyšující outfit na novou úroveň

    Jako první materiál přichází na mysl vlna, a to hned z několika opodstatněných důvodů. Merino vlna je jemná a měkká, navíc má antibakteriální vlastnosti. Výhodná je i proto, že neškrábe, tudíž je vhodnou volbou při oblékání na holé tělo. Alpaka nebo mohér se zase výborně hodí pro výrobu svetrů. Jsou to velmi hřejivé materiály, perfektně izolují a zaručí pocit jako v peřině.

    Věděli jste, že kašmír je rovněž druh vlny? Získává se ze srsti kašmírových koz a známý je především pro svoji extrémní jemnost a lehkost. I přes svoji měkkost je ovšem velmi hřejivý, navíc působí extra luxusním dojmem. Vyrábí se z něj vše od svetrů přes rukavice až po šaty. Kašmírové oblečení patří mezi ty dražší a elegantnější součásti šatníku.

    - Reklama -

    Zdroje: Dior, Hermès

    Důvod, proč je vlna v chladnějším období tak oblíbená, je prostý. Díky tomu, že spolehlivě udrží teplo u těla, stačí vám na tričko nebo halenku obléct vlněný svetr či kabát a zima nemá šanci. Při správné péči navíc vlněné produkty vydrží opravdu dlouho. Není výjimkou, že je vynosíte mnoho sezón bez poškození. Vyplatí se proto investovat do kvalitních kousků v nadčasových barvách.

    Do přírody oblečte fleece, na jednání raději tvíd. Večer se zahalte do luxusního sametu

    Fleece není zatím ve světě designových a trendy kousků příliš oblíbeným materiálem. V outdoorové módě má však své opodstatnění. Jeho nespornou výhodou je lehkost, která se hodí při balení na cesty. Je rovněž hřejivý, rychle schne a odvádí nechtěnou vlhkost od těla. Při pohybu nezavazí a po vyndání z batohu nebo kufru dobře drží svůj původní tvar.

    Zdroje: Nike, Chanel

    Do kanceláře nebo na každodenní nošení je zase chytrou volbou tvíd. Známý je pro svou odolnost vůči opotřebení. Udržuje tělesné teplo, a navíc má nadčasový vzhled. Často se využívá v outfitech v populárním old money stylu. Saka, kabáty nebo kalhoty se navíc objevily v několika designerských kolekcích podzim/zima 2024. Vynesly ho modelky od Dior, Stella McCartney nebo třeba Chanel.

    Při sestavování večerního outfitu sáhněte po sametu. Jeho textura ho dělá luxusní, navíc díky své váze udržuje plynulou strukturu. To ho dělá skvělou volbou pro šaty, které díky tomu získají na sofistikovanosti. Bordó, navy nebo tmavě zelený odstín od sametu odráží světlo a udělají z vás hvězdu večera. Navíc patří mezi materiály, které vás během chladných nocí zahřejí.

    Zdroje: Dior, Hermès, Nike, Chanel, Instagram

    ― Reklama ―

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―