Více

    ― Reklama ―

    Luxusní móda je nejčastěji spojována se značkami prezentovanými na týdnech módy, díky kterým se stávají veřejně známými. Ale i ve světě špičkového stylu existují skryté drahokamy, které si zakládají na své exkluzivitě. V oblibě je má především „nejvyšší třída“. Pojďte se tedy podívat, do jakých značek se často oblékají celebrity, světoví vůdci nebo i ti, kterým proudí v žilách modrá krev.

    Brunello Cucinelli

    Desítky let poté, co si v roce 1978 půjčil 550 dolarů na uvedení módní řady, proměnil italský návrhář Brunello Cucinelli začínající sen ve stejnojmenné třímiliardové impérium. Vyneslo mu to titul „King of Cashmere“. Nyní obléká horní vrstvy Silicon Valley, jako je třeba spoluzakladatel a bývalý CEO Instagramu Kevin Systrom. Hollywoodskými partony Brunella jsou například Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie, Jennifer Lopez nebo Ben Affleck. I když na nich můžeme, zejména kašmírové svetry, často spatřit, značka je přímo nepoužívá pro svou vlastní prezentaci.

    Foto: Brunello Cucinelli

    Stefano Ricci

    Italský brand pánského oblečení Stefano Ricci nabízí škálu oděvů od volnočasových kousků až po večerní obleky. Zakládá si na nejvytříbenějších materiálech, nejčastěji využívá směsi hedvábí. Navzdory velkým jménům jako je Andrea Bocelli nebo v minulosti Nelson Mandela, která značku nosí, upřednostňuje propagaci kultivací vztahů se staršími klienty, mezi které patří řada miliardářů.

    Foto: Stefano Ricci

    Loro Piana

    Italská značka Loro Piana, založená v roce 1924, je známá díky exkluzivnímu kašmíru a oblíbené obuvi s bílou podrážkou. Je synonymem pro klidnou a elegantní módu. Oblečení je vyrobeno z Gift of Kings, extra měkkého, prodyšného a nemačkavého vlněného vlákna. Společnost ji popisuje jako jednu z nejstarších, nejvíce ceněných a exkluzivních vln na světě, která je se svými dvanácti mikrony ještě jemnější než dětský kašmír. Nejnovější kolekci navíc chrání Blockchain. Každá ze speciálních položek je tedy očíslována jedinečným digitálním ID a na štítku nese QR kód, který umožňuje její ověření a dohledání. Naskenování kódu potvrdí pravost a umožní kupujícímu získat více informací o cestě položky z farmy až do obchodu.

    V roce 2005 Loro Piana poprvé uvedla na trh boty s bílou podrážkou, které byly určeny primárně na plachetnici. Obliba tohoto stylu spoléhajícího na pohodlí a lehkost z nich udělala každodenní městskou obuv. Na základě vysoké poptávky značka nedávno v Itálii otevřela novou továrnu obuvi, která se primárně věnuje výrobě oblíbených bot White Sole.

    Foto: Loro Piana

    Společnost v roce 2013 získal LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, stále se ale drží svého přísloví o „neobyčejných látkách a nenápadné eleganci“. Nosí ji například Bill Clinton, David Beckham nebo Gigi Hadid.

    Brioni

    Pánské oblečení Brioni, preferované Barackem Obama, Tomem Cruise a několik dílů také Jamesem Bonde, vyrábí oblečení od roku 1945. V současnosti je velmi vyhledávané pro svou precizní ruční výrobu obleků, která vyžaduje 220 kroků zpracování. Značku v roce 2011 koupila společnost Kering, její způsoby výroby ale zůstávají do značné míry stále stejné.

    Pro jaro/léto 2023 Brioni výjimečně představilo speciální dámskou kolekci La Donna. Je navržena ve stejné podstatě jako pánské oblečení, ale střižena pro ženskou postavu.

    Zdroj: Brunello Cucinelli, Stefano Ricci, Loro Piana, Brioni, WWD, SCMP, Footwear News

    ― Reklama ―

    Luxusní módní značky, na které si potrpí nejbohatší lidé

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní móda je nejčastěji spojována se značkami prezentovanými na týdnech módy, díky kterým se stávají veřejně známými. Ale i ve světě špičkového stylu existují skryté drahokamy, které si zakládají na své exkluzivitě. V oblibě je má především „nejvyšší třída“. Pojďte se tedy podívat, do jakých značek se často oblékají celebrity, světoví vůdci nebo i ti, kterým proudí v žilách modrá krev.

    - Reklama -

    Brunello Cucinelli

    Desítky let poté, co si v roce 1978 půjčil 550 dolarů na uvedení módní řady, proměnil italský návrhář Brunello Cucinelli začínající sen ve stejnojmenné třímiliardové impérium. Vyneslo mu to titul „King of Cashmere“. Nyní obléká horní vrstvy Silicon Valley, jako je třeba spoluzakladatel a bývalý CEO Instagramu Kevin Systrom. Hollywoodskými partony Brunella jsou například Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie, Jennifer Lopez nebo Ben Affleck. I když na nich můžeme, zejména kašmírové svetry, často spatřit, značka je přímo nepoužívá pro svou vlastní prezentaci.

    Foto: Brunello Cucinelli

    Stefano Ricci

    Italský brand pánského oblečení Stefano Ricci nabízí škálu oděvů od volnočasových kousků až po večerní obleky. Zakládá si na nejvytříbenějších materiálech, nejčastěji využívá směsi hedvábí. Navzdory velkým jménům jako je Andrea Bocelli nebo v minulosti Nelson Mandela, která značku nosí, upřednostňuje propagaci kultivací vztahů se staršími klienty, mezi které patří řada miliardářů.

    - Reklama -

    Foto: Stefano Ricci

    Loro Piana

    Italská značka Loro Piana, založená v roce 1924, je známá díky exkluzivnímu kašmíru a oblíbené obuvi s bílou podrážkou. Je synonymem pro klidnou a elegantní módu. Oblečení je vyrobeno z Gift of Kings, extra měkkého, prodyšného a nemačkavého vlněného vlákna. Společnost ji popisuje jako jednu z nejstarších, nejvíce ceněných a exkluzivních vln na světě, která je se svými dvanácti mikrony ještě jemnější než dětský kašmír. Nejnovější kolekci navíc chrání Blockchain. Každá ze speciálních položek je tedy očíslována jedinečným digitálním ID a na štítku nese QR kód, který umožňuje její ověření a dohledání. Naskenování kódu potvrdí pravost a umožní kupujícímu získat více informací o cestě položky z farmy až do obchodu.

    V roce 2005 Loro Piana poprvé uvedla na trh boty s bílou podrážkou, které byly určeny primárně na plachetnici. Obliba tohoto stylu spoléhajícího na pohodlí a lehkost z nich udělala každodenní městskou obuv. Na základě vysoké poptávky značka nedávno v Itálii otevřela novou továrnu obuvi, která se primárně věnuje výrobě oblíbených bot White Sole.

    Foto: Loro Piana

    Společnost v roce 2013 získal LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, stále se ale drží svého přísloví o „neobyčejných látkách a nenápadné eleganci“. Nosí ji například Bill Clinton, David Beckham nebo Gigi Hadid.

    Brioni

    Pánské oblečení Brioni, preferované Barackem Obama, Tomem Cruise a několik dílů také Jamesem Bonde, vyrábí oblečení od roku 1945. V současnosti je velmi vyhledávané pro svou precizní ruční výrobu obleků, která vyžaduje 220 kroků zpracování. Značku v roce 2011 koupila společnost Kering, její způsoby výroby ale zůstávají do značné míry stále stejné.

    Pro jaro/léto 2023 Brioni výjimečně představilo speciální dámskou kolekci La Donna. Je navržena ve stejné podstatě jako pánské oblečení, ale střižena pro ženskou postavu.

    Zdroj: Brunello Cucinelli, Stefano Ricci, Loro Piana, Brioni, WWD, SCMP, Footwear News

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Wellness svět má letos jasno. Za královnu trendů jmenoval hydrataci

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu "nezbytných" suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    Podceňované doplňky umí zazářit. Stylové pásky udělají z outfitu promyšlené dílo

    O důležitosti doplňků by v dnešní době už neměly existovat spory. Na první pohled jednoduché prvky umí často povznést celý outfit na jinou úroveň, a naopak jejich absence křičí do světa svou neúplností. Do kategorie pomocníků patří i pásky. Jejich funkce totiž dávno sahá daleko za tu ryze praktickou a často vykouzlí vytoužený perfektní look.

    Módní průmysl na rozcestí. Svět luxusu čelí hrozbě rostoucích cel

    Analytikové začátkem letošního roku očekávali návrat luxusního průmyslu ke stabilnímu růstu. Koncem prvního čtvrtletí však museli své původní odhady přehodnotit. Sílící nacionalistické politiky, převážně ve Spojených státech amerických a Číně, totiž ohrožují také svět luxusu. Kromě trvající nestabilní ekonomiky tak musí čelit také rostoucím clům.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―