Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značky už dávno nesoustředí svou pozornost pouze na módu. Pro své zákazníky vytvářejí komplexní zážitek plný exkluzivního designu, umění a gastronomie. Důkazem je nejnovější projekt z dílny Louis Vuitton. Módní dům odhalil Culinary Community, tedy jedinečnou mezinárodní iniciativu spojující šéfkuchaře tvořící pod jeho záštitou.

    Francouzský módní dům Louis Vuitton proniká do světa gastronomie již několik let. V minulosti otevřel vlastní restauraci v luxusním hotelu v Saint-Tropez nebo elegantní kavárnu Le Café ve své vlajkové newyorské pobočce. Nyní ovšem přichází s ještě hlubším propojením módní a kulinářské scény. Představil totiž speciální projekt Culinary Community, spojující šéfkuchaře z celého světa.

    Do čela komunity postavil své oblíbené šéfkuchaře, tedy Arnauda Donckele a Maxima Frédéric. Duo kuchařů totiž stojí i za zmíněnou restaurací v Saint-Tropez, nacházející se v luxusním resortu White 1921 Hotel, která nedávno získala michelinskou hvězdu. Mistři pracují bok po boku již od roku 2019, kdy se potkali v hotelu Cheval Blanc Paris, rovněž spadajícího pod koncern LVMH.

    Zdroj: LVMH

    Talentovaní šéfkuchaři budou mít nyní za úkol mentorovat mezinárodní síť šéfkuchařů tvořících pod záštitou Louis Vuitton. Patří mezi ně Leonardo Zambrino, stojící v čele restaurace The Hall by Louis Vuitton v čínském Čcheng-tu. Do komunity se zapojí také šéfové zmiňované kavárny Le Café, která otevřela své dveře loni v listopadu, tedy Christophe Bellanca a Mary George.

    Louis Vuitton usiluje o kulturní výměnu. Představí lokální jídla z odlišných koutů světa

    Projekt Culinary Community ovšem časem přivítá další členy. Zástupci Louis Vuitton naznačili, že brzy oznámí minimálně další dvě jména. Zapojit pak chtějí nejen oficiální členy komunity, ale také „spřátelené kuchaře“, jako jsou například bratři Enrico a Roberto Cerea, kteří v dubnu otevřeli v Miláně restauraci DaV by Da Vittorio Louis Vuitton a související kavárnu Le Café Da Vittorio Louis Vuitton.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Cílem nového projektu je především mezinárodní kulturní výměna. Každý z šéfkuchařů do něho totiž přispěje unikátním lokálním jídlem, které bude následně nabízeno v Louis Vuitton podniku ve zcela odlišném koutu světa. Módní dům totiž působí nejen v Evropě, ale také Číně nebo Japonsku. Letos v létě proto hodlá odstartovat rovněž řadu speciálních pop-up restaurací nebo kaváren.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Louis Vuitton, LVMH, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:LVMH

    Louis Vuitton založil kulinářskou komunitu. Propojí šéfkuchaře z celého světa

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značky už dávno nesoustředí svou pozornost pouze na módu. Pro své zákazníky vytvářejí komplexní zážitek plný exkluzivního designu, umění a gastronomie. Důkazem je nejnovější projekt z dílny Louis Vuitton. Módní dům odhalil Culinary Community, tedy jedinečnou mezinárodní iniciativu spojující šéfkuchaře tvořící pod jeho záštitou.

    - Reklama -

    Francouzský módní dům Louis Vuitton proniká do světa gastronomie již několik let. V minulosti otevřel vlastní restauraci v luxusním hotelu v Saint-Tropez nebo elegantní kavárnu Le Café ve své vlajkové newyorské pobočce. Nyní ovšem přichází s ještě hlubším propojením módní a kulinářské scény. Představil totiž speciální projekt Culinary Community, spojující šéfkuchaře z celého světa.

    Do čela komunity postavil své oblíbené šéfkuchaře, tedy Arnauda Donckele a Maxima Frédéric. Duo kuchařů totiž stojí i za zmíněnou restaurací v Saint-Tropez, nacházející se v luxusním resortu White 1921 Hotel, která nedávno získala michelinskou hvězdu. Mistři pracují bok po boku již od roku 2019, kdy se potkali v hotelu Cheval Blanc Paris, rovněž spadajícího pod koncern LVMH.

    Zdroj: LVMH

    - Reklama -

    Talentovaní šéfkuchaři budou mít nyní za úkol mentorovat mezinárodní síť šéfkuchařů tvořících pod záštitou Louis Vuitton. Patří mezi ně Leonardo Zambrino, stojící v čele restaurace The Hall by Louis Vuitton v čínském Čcheng-tu. Do komunity se zapojí také šéfové zmiňované kavárny Le Café, která otevřela své dveře loni v listopadu, tedy Christophe Bellanca a Mary George.

    Louis Vuitton usiluje o kulturní výměnu. Představí lokální jídla z odlišných koutů světa

    Projekt Culinary Community ovšem časem přivítá další členy. Zástupci Louis Vuitton naznačili, že brzy oznámí minimálně další dvě jména. Zapojit pak chtějí nejen oficiální členy komunity, ale také „spřátelené kuchaře“, jako jsou například bratři Enrico a Roberto Cerea, kteří v dubnu otevřeli v Miláně restauraci DaV by Da Vittorio Louis Vuitton a související kavárnu Le Café Da Vittorio Louis Vuitton.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Cílem nového projektu je především mezinárodní kulturní výměna. Každý z šéfkuchařů do něho totiž přispěje unikátním lokálním jídlem, které bude následně nabízeno v Louis Vuitton podniku ve zcela odlišném koutu světa. Módní dům totiž působí nejen v Evropě, ale také Číně nebo Japonsku. Letos v létě proto hodlá odstartovat rovněž řadu speciálních pop-up restaurací nebo kaváren.

    Zdroje: WWD, Haute Living, Louis Vuitton, LVMH, Instagram

    ― Reklama ―

    Lyst Index zná své favority. Zabodovala značka Loewe i kalhoty Kendricka Lamar

    První čtvrtletí letošního roku je za námi a platforma Lyst přichází s reportem Lyst Index, který hodnotí žádanost módních značek a produktů. První místo v žebříčku hot brandů obsadil odvěký favorit, módní dům Loewe. Do top desítky se dostaly také brandy COS a Chloé. Vliv popkultury na módu potvrdil nejžádanější kousek, tedy zvonové džíny Celine, jež vynesl rapper Kendrick Lamar na své Super Bowl show.

    Bella Ramsey čelí kritice. Fanoušci odmítají její roli v The Last of Us

    Filmy a seriály založené na knižních, komiksových nebo herních předlohách vždy trochu riskují. Fanoušci původního obsahu totiž dokáží být vůči adaptacím extrémně kritičtí. Příkladem je narůstající kritika herečky Belly Ramsey, která ztvárnila postavu Ellie v seriálu The Last of Us. Nestojí však za vášnivou nespokojeností o něco hlubší důvod?

    Móda v kostce: Patrick McDowell získal ocenění a Dior zná lokaci cruise show

    Další z luxusních módních domů oznámil lokaci své nadcházející cruise show. Dior tentokrát zamíří do dechberoucích prostor římské Villy Albani Torlonia. Designér Patrick McDowell mezitím převzal ocenění za svou tvorbu od britské královské rodiny. Elie Saab vydává první pánský parfém a Nike vrací na scénu ikonické "White Cement" Air Jordan 4.

    Loli Bahia ovládá módní runwaye. Usiluje o titul letošní supermodelky

    Už dávno pominula doba, kdy módnímu světu dominovala pouze jména jako Bella Hadid nebo Kendall Jenner. Současná scéna nabízí celou řadu jedinečných osobností dobývajících runwaye. Patří mezi ně rovněž Loli Bahia, která letos svým catwalkem i účastí v luxusních kampaních dokazuje, že má našlápnuto na to stát se další světovou supermodelkou.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    Letošní ročník Met Gala nezklamal. Hvězdy nabídly looky „ušité na míru“

    První květnové pondělí je už od 90. let nenávratně spojeno s největší módní událostí roku. Met Gala slouží nejen jako slavnostní zahájení výstav Kostýmního institutu Metropolitního uměleckého muzea v New Yorku, ale rovněž jako vrchol módy červených koberců. Výjimkou nebyl ani letošní ročník, jehož dress code nesl název "Na míru pro vás".

    TikTok trend láká na temnou ženskou energii. Ukrývá feministický twist

    Letošní rok definuje maximalismus. Není tedy divu, že se projevil rovněž na populární platformě TikTok. Postupně nabral mnoho podob, aktuálně se ovšem převtělil do takzvané dark feminine energy, v překladu temné ženské energie. Jedná se o trendy feministickou estetiku, nabádající uživatelky k tomu, aby se nebály prosazovat své touhy a potřeby.

    Když zdi nahradí světlo. „Shadowless Church“ přináší do Číny kousek Provence

    Uprostřed levandulových polí v čínském Pengshanu, nedaleko Čcheng-tu, stojí stavba, která vypadá jako z jiného světa. Shadowless Church, tedy „kostel bez stínu“ je architektonický zázrak, spojující francouzský šarm, čínskou preciznost a ekologické myšlení do dechberoucího celku. Minimalistický design se v něm snoubí s romantikou a světlo se stává hlavním stavebním materiálem.

    Vaginální pohoda i konec nadýmání. Vitamínoví gumídci slibují víc než mohou splnit

    Dospělí po celém světě zajásali, když zjistili, že nemusí navzdory svému věku opustit gumové medvídky. Moderní vitamíny se totiž začaly vyrábět přesně v těchto formách a dávno už tak necílí jen na děti. Sladké, žvýkací a dokonale barevné dobroty, které mají pomáhat se stresem, spánkem i nadýmáním? Sen. Dokud se nepodíváte na složení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―