Více

    ― Reklama ―

    Pokud se po třetí adventní neděli budete pohybovat v Paříži, rozhodně si na svůj seznam přidejte návštěvu zbrusu nové kavárny a čokoládovny Maxime Fréderic at Louis Vuitton. Oslavuje sladké výtvory svého jmenovce Maxime Frédérica, držitele ocenění Gault&Millau, jež letos získal a stal se tak cukrářem roku. Jeho talent je neuvěřitelný, uznávaný a zaslouží si být objeven.

    Pokud se rozhodnete vydat do tohoto sladkého ráje, naleznete ho v prostorách LV Dream, nejnovější výstavní síni Louis Vuitton, která se nachází, co by kamenem dohodil od mostu Pont Neuf. Těšit se můžete na čerstvé dortíky inspirované módními motivy a čokoládu, připomínající spíše umělecká díla, zabalenou v ikonických krabičkách.

    Foto: Sortira Paris

    Jak kavárna, tak prodejna čokolády, takzvaná La Chocolaterie, jsou laděny do přírodního prostředí s bujnými tropickými rostlinami. Frédéric přenáší charakteristické motivy Louise Vuittona do řady cukrářských výrobků, z nichž mnohé jsou vystaveny jako umělecké předměty.

    Foto: Sortira Paris

    La Chocolaterie se skládá z oblého pultu z dubového dřeva obklopeného vyskládanými kufry, proloženými výklenky, ve kterých jsou vystavené čokoládové výtvory, jak jinak, než v nádherných krabičkách.

    Foto: Sortira Paris

    Frédéric je náročný na všechny suroviny, vanilku či kávová zrna vybírá pouze z prvotřídních zdrojů, zatímco ingredience, jako jsou vejce, pocházejí z jeho vlastní rodinné farmy v Normandii. Je proto téměř jisté, že vás zde čeká gastronomický zážitek, který navíc můžete spojit s návštěvou bezplatné výstavy. Kterou si však nezapomeňte předem rezervovat!

    Ano, čtete dobře! Výstavní místo je otevřeno od 16. listopadu a bude přístupné po dobu jednoho roku. Těšit se můžete na devět místností, které nabízí interaktivní zážitky a hlubší seznámení s partnerstvími této značky. Ale i s nejrůznějšími umělci, architekty a designéry. Vuitton spolupracoval například s Richardem Princem, Jeffem Koonsem, Takashim Murakamim nebo Yayoi Kusamou.

    Foto: Sortira Paris

    Na závěr můžete zavítat do obchodu se suvenýry, kde jistě objevíte něco, co vám bude tento kulturní a gastronomický zážitek připomínat ještě dlouhé roky.

    Tak co? Podlehnete?

    Zdroje: sortiraparis.com, thehoteltrotter.com, wwd.com

    ― Reklama ―

    Delikátní spojení módy a mlsání, to je Maxime Frédéric at Louis Vuitton

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud se po třetí adventní neděli budete pohybovat v Paříži, rozhodně si na svůj seznam přidejte návštěvu zbrusu nové kavárny a čokoládovny Maxime Fréderic at Louis Vuitton. Oslavuje sladké výtvory svého jmenovce Maxime Frédérica, držitele ocenění Gault&Millau, jež letos získal a stal se tak cukrářem roku. Jeho talent je neuvěřitelný, uznávaný a zaslouží si být objeven.

    - Reklama -

    Pokud se rozhodnete vydat do tohoto sladkého ráje, naleznete ho v prostorách LV Dream, nejnovější výstavní síni Louis Vuitton, která se nachází, co by kamenem dohodil od mostu Pont Neuf. Těšit se můžete na čerstvé dortíky inspirované módními motivy a čokoládu, připomínající spíše umělecká díla, zabalenou v ikonických krabičkách.

    Foto: Sortira Paris

    Jak kavárna, tak prodejna čokolády, takzvaná La Chocolaterie, jsou laděny do přírodního prostředí s bujnými tropickými rostlinami. Frédéric přenáší charakteristické motivy Louise Vuittona do řady cukrářských výrobků, z nichž mnohé jsou vystaveny jako umělecké předměty.

    - Reklama -

    Foto: Sortira Paris

    La Chocolaterie se skládá z oblého pultu z dubového dřeva obklopeného vyskládanými kufry, proloženými výklenky, ve kterých jsou vystavené čokoládové výtvory, jak jinak, než v nádherných krabičkách.

    Foto: Sortira Paris

    Frédéric je náročný na všechny suroviny, vanilku či kávová zrna vybírá pouze z prvotřídních zdrojů, zatímco ingredience, jako jsou vejce, pocházejí z jeho vlastní rodinné farmy v Normandii. Je proto téměř jisté, že vás zde čeká gastronomický zážitek, který navíc můžete spojit s návštěvou bezplatné výstavy. Kterou si však nezapomeňte předem rezervovat!

    Ano, čtete dobře! Výstavní místo je otevřeno od 16. listopadu a bude přístupné po dobu jednoho roku. Těšit se můžete na devět místností, které nabízí interaktivní zážitky a hlubší seznámení s partnerstvími této značky. Ale i s nejrůznějšími umělci, architekty a designéry. Vuitton spolupracoval například s Richardem Princem, Jeffem Koonsem, Takashim Murakamim nebo Yayoi Kusamou.

    Foto: Sortira Paris

    Na závěr můžete zavítat do obchodu se suvenýry, kde jistě objevíte něco, co vám bude tento kulturní a gastronomický zážitek připomínat ještě dlouhé roky.

    Tak co? Podlehnete?

    Zdroje: sortiraparis.com, thehoteltrotter.com, wwd.com

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―