Více

    ― Reklama ―

    Přehlídka Louis Vuitton odstartovala v úterý Pařížský týden pánské módy. Kreativní ředitel Pharrell Williams tentokrát spojil síly se svým dlouholetým přítelem a designérem Nigo. Společně vytvořili čerstvou interpretaci streetwear. Kolekci protkali odkazy nejen na vlastní ikonickou tvorbu, ale rovněž archiv slavného francouzského domu.

    Návrháři Pharrell Williams a Nigo pozvedli současný streetwear na novou úroveň. V pánské Louis Vuitton kolekci pro letošní podzim a zimu totiž spojili své síly. Každý z nich je přitom právem považován za jednoho z nejvlivnějších streetwear designérů současnosti. Přehlídkou, překypující odkazy na jejich vlastní tvorbu i archiv Louis Vuitton, odstartovali Pařížský týden pánské módy.

    Jedinečnost nejnovější kolekci dodal rovněž vztah mezi oběma designéry a dlouhodobými přáteli. Rozhodně se totiž nejednalo o jejich první spolupráci. Na módním poli společně tvořili už před 20 lety, například v podobě značky Billionaire Boys Club. „Když jsem Nigo poprvé potkal, ani jsem nesnil o tom, že bychom něco podobného jednou podnikli,“ prohlásil Williams před přehlídkou.

    Zdroj: Reuters

    Samotná show pak umně spojovala minulost i přítomnost. Do historie se obracela například pomocí vystavených archivních Louis Vuitton kousků, doplňujících ikonické kostkované molo, nacházející se na nádvoří muzea Louvre. Designéři však zároveň představili svou interpretaci moderního streetwear, definovaného poupravenými tradičními motivy i lehkým dandy nádechem.

    Louis Vuitton oživil streetwear. Klasickým prvkům dodal čerstvý nádech

    Mezi klíčové prvky nejnovější pánské Louis Vuitton kolekce patřily například klasické maskáče, tentokrát ovšem propletené s leopardím vzorem. Pro oba návrháře typické univerzitní bundy zase ožily pomocí neobvyklých materiálů. Na mole se tak neobjevily žádné zcela nové nebo šokující kousky, všechny z nich však nesly čerstvý nádech, odkazující na japonské textilie i klasický workwear.

    „Kolekce je hodně podobná našemu přátelství. Nesnaží se být nutně výrazná, jen aby získala pozornost. Pozornost totiž leží v detailech,“ popsal dále dle serveru WWD Williams. Doplnil rovněž, že se designéři při tvorbě společné kolekce soustředili na jemné detaily, jako jsou knoflíky, stehy nebo drobné perly. Slavným návrhářům se tak podařilo vytvořit více „dospělou“ verzi streetwear.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Louis Vuitton ovládá streetwear. Jeho současnou verzi představil Pharrell Williams a Nigo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Přehlídka Louis Vuitton odstartovala v úterý Pařížský týden pánské módy. Kreativní ředitel Pharrell Williams tentokrát spojil síly se svým dlouholetým přítelem a designérem Nigo. Společně vytvořili čerstvou interpretaci streetwear. Kolekci protkali odkazy nejen na vlastní ikonickou tvorbu, ale rovněž archiv slavného francouzského domu.

    - Reklama -

    Návrháři Pharrell Williams a Nigo pozvedli současný streetwear na novou úroveň. V pánské Louis Vuitton kolekci pro letošní podzim a zimu totiž spojili své síly. Každý z nich je přitom právem považován za jednoho z nejvlivnějších streetwear designérů současnosti. Přehlídkou, překypující odkazy na jejich vlastní tvorbu i archiv Louis Vuitton, odstartovali Pařížský týden pánské módy.

    Jedinečnost nejnovější kolekci dodal rovněž vztah mezi oběma designéry a dlouhodobými přáteli. Rozhodně se totiž nejednalo o jejich první spolupráci. Na módním poli společně tvořili už před 20 lety, například v podobě značky Billionaire Boys Club. „Když jsem Nigo poprvé potkal, ani jsem nesnil o tom, že bychom něco podobného jednou podnikli,“ prohlásil Williams před přehlídkou.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Samotná show pak umně spojovala minulost i přítomnost. Do historie se obracela například pomocí vystavených archivních Louis Vuitton kousků, doplňujících ikonické kostkované molo, nacházející se na nádvoří muzea Louvre. Designéři však zároveň představili svou interpretaci moderního streetwear, definovaného poupravenými tradičními motivy i lehkým dandy nádechem.

    Louis Vuitton oživil streetwear. Klasickým prvkům dodal čerstvý nádech

    Mezi klíčové prvky nejnovější pánské Louis Vuitton kolekce patřily například klasické maskáče, tentokrát ovšem propletené s leopardím vzorem. Pro oba návrháře typické univerzitní bundy zase ožily pomocí neobvyklých materiálů. Na mole se tak neobjevily žádné zcela nové nebo šokující kousky, všechny z nich však nesly čerstvý nádech, odkazující na japonské textilie i klasický workwear.

    „Kolekce je hodně podobná našemu přátelství. Nesnaží se být nutně výrazná, jen aby získala pozornost. Pozornost totiž leží v detailech,“ popsal dále dle serveru WWD Williams. Doplnil rovněž, že se designéři při tvorbě společné kolekce soustředili na jemné detaily, jako jsou knoflíky, stehy nebo drobné perly. Slavným návrhářům se tak podařilo vytvořit více „dospělou“ verzi streetwear.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Proti astmatu i za dobrou náladou. Sauny v luxusních resortech dokáží zázraky

    Do sauny vkročil alespoň jednou snad každý z nás. Finský způsob trávení času si našel příznivce po celém světě a trh reagoval na poptávku více než svižně. Lákavý wellness tak najdete v každém větším městě. Pokud si však toužíte dopřát řádnou dávku luxusu, vyberte si z evropských špiček. Nezapomeňte ale na zásady správného saunování.

    Celebrity dobývají i svět podnikání. Nebojí se piva, ani suplementů

    Mezi koníčky slavných osobností už dlouho patří zakládání vlastních značek. Řada z nich brzy upadne, jiné se ale dostanou do širšího povědomí. Hity se staly například počiny jako Fenty, Rhode, Rare Beauty nebo SKIMS. S novým brandem i produkty nyní zkouší štěstí hvězdy jako Tom Holland, Blake Lively, Ashley Tisdale či Kourtney Kardashian.

    Zablokovaný TikTok otřásl během pár hodin světem. Možná je čas přehodnotit priority

    Spojené státy americké avizovaly možné zablokování sociální sítě TikTok kvůli obavám z čínské špionáže. Varování se stalo pravdou a tvůrci začali v posledních hodinách ve velkém odhalovat lži za svým obsahem. Spousta uživatelů byla navíc připravená na vyplnění nově získaného času užitečnějšími aktivitami. Budou toho ale schopni i nyní?

    Móda v kostce: Zegna poctil vlnu a LVMH Watch Week putuje do New Yorku

    Pokračující Milánský týden pánské módy odhalil nejnovější kolekci z dílny Zegna. Módní dům se zaměřil na luxusní vlnu a vše, co pro módní svět znamená. Značka MSGM zase připomněla, jak vypadá "pravá" party. LVMH Watch Week dorazil místo Los Angeles do New Yorku a Evropská unie chce navrhnout částečný zákaz "věčných chemikálií".

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Nízký pas zažívá comeback. Oblečte low rise střihy stylově a bez obav

    Móda je vrtkavou dámou, není proto divu, že každým rokem nacházíme na vrchních příčkách trendů rozličné prvky z minulosti. Letos je tomu tak u oblečení s nízkým pasem. Po dlouhých sezónách super high waisted džínů přichází odlehčená low rise éra. Pokud se tohoto prvku bojíte, zkuste mu dát šanci. Vypadá totiž lépe, než se zprvu může zdát.

    Autenticita jako základ úspěchu. Co dělá módní kampaň nezapomenutelnou?

    Vítejte ve světě, kde módní kampaň ovládá paddleboard i žehlička na prádlo a v němž CCTV kamery dokážou prodat více než nejdražší fotoaparát. Rok 2024 opět ukázal, že autenticita je královnou marketingu, a že úspěšná kampaň nespočívá jen v luxusních kulisách. Záleží také na příbězích, které dokážou rezonovat s naší realitou.

    Versace má nového nápadníka. O odkoupení konkurenta uvažuje módní dům Prada

    Italská luxusní značka Versace hledá nového majitele. Dle reportu italského deníku Il Sole 24 Ore by se jím mohl stát i jeho konkurent, módní dům Prada. Spolupracuje totiž s americkou bankou Citi na vyhodnocení případné nabídky. Módní svět na nečekaný zvrat okamžitě vyjádřil svůj názor a zdá se, že do fanklubu "Pradace" asi nevstoupí.

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    We love you Kate! Jak přispěl Alexander McQueen k záchraně Kate Moss?

    Alexander McQueen a jeho legendární tričko, podporující modelku Kate Moss s jednoduchým nápisem „We Love You Kate“. Geniální gesto rezonující i po letech. Přesouváme se do jarní Paříže, do roku 2005. Na konci show přichází návrhář v černém tričku s výrazným nápisem. Jasné, stručné a úderné. Publikum zpozornělo, média měla jasno. Byl to víc než módní statement, kdy návrhář podpořil svou múzu.

    Móda v kostce: Dior vítá hvězdnou tenistku a NYFW slaví návrat starých známých

    Módní svět upřel pozornost na kalendář NYFW. Navrátí se na něj totiž nejen Calvin Klein, ale i Altuzarra či Norma Kamali. Londýnský týden módy pro změnu následuje Kodaň v prosazování udržitelných kritérií. Brunello Cucinelli slaví výsledky z loňského roku a Bulgari vítá ten nový, pomocí speciální výstavy. Dior spolupracuje s tenistkou Zheng Qinwen.

    Zapomeňte na novoroční předsevzetí. Drobné každodenní aktivity nastartují vaše lepší já

    Ačkoliv je nastavení novoročních předsevzetí oblíbenou lednovou činností, umí být až příliš zahlcující. Často máme tendence dávat si vysoké cíle, které nás v případě nedokonalého naplnění začnou zbytečně stresovat. Zkuste to proto letos jinak. Nastavte si do nového roku každodenní aktivity, pomáhající v seberozvoji a cestě za lepším já.

    Zemřel kontroverzní fotograf Oliviero Toscani. Překopal pravidla módní reklamy

    Rodina slavného fotografa Oliviera Toscani v pondělí oznámila jeho úmrtí. Ve světě módy prorazil díky své poutavé, ale kontroverzní tvorbě. Jeho jméno je spjaté především s 80. a 90. léty minulého století a italskou značkou Benetton, kterou tehdy pomohl proslavit. Kvůli svým odvážným fotkám s ní měl ovšem dlouhodobě rozporuplný vztah.

    Matcha latte vám změní život. Stačí nešidit jeho správnou přípravu

    Není neobvyklé, že se for you page vašich sociálních sítí zaplaví estetickým hrníčkem se zelenou pěnou. Matcha v posledních letech unikla z tradičních japonských ceremoniálů a začala dominovat všem koutům internetu i trendy kavárnám. Dokonalé matcha latte si můžete vychutnat také z pohodlí domova, stačí jen dodržet základní pravidla.

    Nechte se novým rokem nakopnout. Čeká na vás ultimátní beauty glow up

    I když začátek nového roku nemusí nutně znamenat zásadní životní převrat nebo velká předsevzetí, jedná se o vděčnou příležitost. Využít ho totiž můžete k drobným krokům, které už sami sobě dlouho slibujete. Naordinujte si v lednu beauty glow up, sloužící jako instantní boost sebevědomí. Soustřeďte se však na dlouhotrvající změny.

    Opravdový hit loňského roku teprve dorazil. Mezi top filmy vítězí Anora

    Pretty Woman pro generaci Z. I tak nazývají nadšení kritici loňský filmový počin jménem Anora. Přesto, že snímek zazářil v Cannes, a dokonce si odnesl prestižní cenu Palme d'Or, do mainstreamu začíná pronikat až letos. Diváky zaujal nejen hluboký příběh mladé prostitutky z Brooklynu, ale také vycházející hvězda, herečka Mikey Madison.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―