Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní odpočinkové hotely ovlivňuje nový trend. Hosty totiž čím dál méně zajímá klasický wellness. Místo toho je lákají moderní léčebné a relaxující metody, související s fitness světem a sportovním zotavením. Objevuje se proto čím dál více destinací, lákajících na kryo nebo kyslíkovou terapii, lymfatickou kompresi či infračervené sauny.

    Už předpovědi trendů na rok 2024 odhadovaly, že se letos wellness svět stočí směrem k fitness a biohackingu, tedy hnutí usilujícímu o zlepšení našeho zdraví. Není tedy velkým překvapením, že se začínají měnit také letní wellness destinace. Jejich návštěvníci totiž už netouží pouze po klasickém spa, ale více „zdravotně“ zaměřených službách. Lákají je například kryo a kyslíkové terapie nebo takzvaná lymfatická komprese.

    Jedná se tedy o procedury, dříve dostupné spíše pouze sportovcům, toužících po zotavení při náročnějším období. Díky moderním technologiím a měnící se poptávce se ovšem stávají více dostupné i běžné populaci. Čím dál více wellness hotelů proto do své nabídky zapojuje klasické tělocvičny, speciální sportovní masáže, nahrazování vitamínů nebo infračervené sauny. Letní dovolené tak už dávno nejsou jen o válení se na pláži.

    Odměňte se zotavením v oblacích. V Dubaji vás přivítá luxusní hotel Siro

    Jedním z řady fitness a ozdravných destinací je hotel Siro Za’abeel nacházející se v Dubaji. Jeho hlavním cílem je postarat se o to, aby jeho návštěvníci dostali kvalitní spánek, výživu, zotavení, fitness i mindfulness. Nabízí proto až 50 specializovaných posilovacích kurzů, včetně osobního tréninku. Návštěvníci mohou vyzkoušet také stimulaci svalů, kompresní terapii nebo IV kapky. Hotel pak letos chystá otevřít novou pobočku v Černé Hoře.

    Zdroj: Siro’s Za’abeel

    Vyzkoušejte social wellness. Hotel Remedy Place láká na špičkový luxus

    O něco jiný koncept nabízí luxusní hotel Remedy Place. Proslavil se totiž takzvaným social wellness, což je koncept usilující o to, aby hosté různé ozdravné metody podstupovali ve skupinách. Opět se jedná například o terapii chladem nebo lymfatickou drenáž. Hotel je však speciální také svým designem. Představuje totiž opravdu to nejlepší ze světového luxusu. Zatím jeho pobočky najdete jen v New Yorku a Hollywoodu.

    Zdroj: Remedy Place

    Holistický odpočinek ukrývá Body Holiday. Vyrazte za wellness do Karibiku

    Tradičnější wellness a fitness pobyt pak nabízí resort Body Holiday na ostrově St. Lucia v Karibiku. Užít si v něm budete moct opravdu holistický odpočinek. Navštívit totiž můžete tamní ajurvédský chrám, fitness centrum, speciální spa pokoje, ale i taneční studio nebo takzvanou thalassotherapy, využívající mořskou vodu jako léčebnou sílu. Zároveň vám však k dispozici budou také kliniky zaměřené na vaše tělo a pleť.

    Zdroj: Body Holiday Saint Lucia

    Zdroje: WWD, Condé Nast Traveller, Health and Fitness

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Lázně ustupují do pozadí. Na jejich místa nastupují speciální fitness destinace

    Luxusní odpočinkové hotely ovlivňuje nový trend. Hosty totiž čím dál méně zajímá klasický wellness. Místo toho je lákají moderní léčebné a relaxující metody, související s fitness světem a sportovním zotavením. Objevuje se proto čím dál více destinací, lákajících na kryo nebo kyslíkovou terapii, lymfatickou kompresi či infračervené sauny.

    - Reklama -

    Už předpovědi trendů na rok 2024 odhadovaly, že se letos wellness svět stočí směrem k fitness a biohackingu, tedy hnutí usilujícímu o zlepšení našeho zdraví. Není tedy velkým překvapením, že se začínají měnit také letní wellness destinace. Jejich návštěvníci totiž už netouží pouze po klasickém spa, ale více „zdravotně“ zaměřených službách. Lákají je například kryo a kyslíkové terapie nebo takzvaná lymfatická komprese.

    Jedná se tedy o procedury, dříve dostupné spíše pouze sportovcům, toužících po zotavení při náročnějším období. Díky moderním technologiím a měnící se poptávce se ovšem stávají více dostupné i běžné populaci. Čím dál více wellness hotelů proto do své nabídky zapojuje klasické tělocvičny, speciální sportovní masáže, nahrazování vitamínů nebo infračervené sauny. Letní dovolené tak už dávno nejsou jen o válení se na pláži.

    Odměňte se zotavením v oblacích. V Dubaji vás přivítá luxusní hotel Siro

    Jedním z řady fitness a ozdravných destinací je hotel Siro Za’abeel nacházející se v Dubaji. Jeho hlavním cílem je postarat se o to, aby jeho návštěvníci dostali kvalitní spánek, výživu, zotavení, fitness i mindfulness. Nabízí proto až 50 specializovaných posilovacích kurzů, včetně osobního tréninku. Návštěvníci mohou vyzkoušet také stimulaci svalů, kompresní terapii nebo IV kapky. Hotel pak letos chystá otevřít novou pobočku v Černé Hoře.

    - Reklama -

    Zdroj: Siro’s Za’abeel

    Vyzkoušejte social wellness. Hotel Remedy Place láká na špičkový luxus

    O něco jiný koncept nabízí luxusní hotel Remedy Place. Proslavil se totiž takzvaným social wellness, což je koncept usilující o to, aby hosté různé ozdravné metody podstupovali ve skupinách. Opět se jedná například o terapii chladem nebo lymfatickou drenáž. Hotel je však speciální také svým designem. Představuje totiž opravdu to nejlepší ze světového luxusu. Zatím jeho pobočky najdete jen v New Yorku a Hollywoodu.

    Zdroj: Remedy Place

    Holistický odpočinek ukrývá Body Holiday. Vyrazte za wellness do Karibiku

    Tradičnější wellness a fitness pobyt pak nabízí resort Body Holiday na ostrově St. Lucia v Karibiku. Užít si v něm budete moct opravdu holistický odpočinek. Navštívit totiž můžete tamní ajurvédský chrám, fitness centrum, speciální spa pokoje, ale i taneční studio nebo takzvanou thalassotherapy, využívající mořskou vodu jako léčebnou sílu. Zároveň vám však k dispozici budou také kliniky zaměřené na vaše tělo a pleť.

    Zdroj: Body Holiday Saint Lucia

    Zdroje: WWD, Condé Nast Traveller, Health and Fitness

    ― Reklama ―

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―