Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Začátek nového roku s sebou přináší i statistiky týkající se událostí předchozích měsíců. Módní značky proto postupně zveřejňují své výsledky za rok 2023. Koncern LVMH má co slavit, jelikož jeho prodeje v posledním čtvrtletí vzrostly. Naopak značky jako Salvatore Ferragamo a Dr Martens bojují s nepříznivými daty. Letošní rok pak přináší naději v podobě e-commerce.

    - Reklama -

    Příjmy Salvatore Ferragamo v roce 2023 klesly. Propadly se o 7,6 procenta

    Jednou z módních značek, které výsledky loňského roku příliš neoslavují, patří i Salvatore Ferragamo. Společnost totiž ve čtvrtek oznámila, že její předběžné příjmy za rok 2023 poklesly oproti předchozímu roku o 7,6 procenta. Na konci roku totiž její prodeje dosáhly 1,15 miliardy eur, zatímco roku 2022 vyšplhaly na 1,25 miliardy eur.

    Generální ředitel firmy ovšem zůstává pozitivní. „Rok 2023 byl rokem velice intenzivní práce,“ popsal. „Posílili jsme identitu naší značky, produktů i komunikace,“ dodal. Za popularitu společnosti pak může vděčit především jejímu současnému kreativnímu řediteli Maximilianovi Davis. Ke společnosti se přidal v březnu roku 2022.

    Slabší výsledky oznámila i značka Dr Martens. Přesto má slibné vyhlídky do budoucna

    Značka Dr Martens pro změnu zveřejnila ne příliš pozitivní výsledky z třetího čtvrtletí loňského roku. Velkoobchodní prodej se totiž v tomto období propadl o 49 procent. O něco lepší byly ovšem následující tři měsíce, které odpovídaly celoročním předpokladům, vypracovaným v listopadu.

    - Reklama -

    V prvních třech čtvrtletích roku 2023 pak příjem značky spadl o 12 procent. Důvodem negativních výsledků je především snižující se poptávka ve Spojených státech amerických. „I když nás čekají výzvy, podnikáme kroky, které nám pomohou s růstem naší ikonické značky,“ prohlásil přesto ředitel společnosti Kenny Wilson.

    Koncernu LVMH se navzdory ekonomickým nejistotám daří. Slaví narůstající prodeje

    Naopak důvod k oslavám má luxusní koncern LVMH. Na rozdíl od předchozích značek se mu totiž stále daří. Vydal totiž výsledky, dokazující narůst prodejů v posledním čtvrtletí loňského roku o 10 procent. Dosáhly tak hodnoty téměř 24 miliard eur.

    Ve třetím čtvrtletí minulého roku pak prodeje vzrostly o devět procent. V prvním a druhém čtvrtletí zase dohromady vyšplhaly o 17 procent. Za výjimečné výsledky pak může LVMH vděčit především úspěšným módním značkám, které vlastní, jako je Louis Vuitton, Dior nebo Tiffany.

    - Reklama -

    Naději nabízí odhady v oblasti e-commerce. On-line obchodování se má letos dařit

    Módní značky, kterým se koncem minulého roku příliš nedařilo, však získaly s novým rokem také novou šanci. Výsledky nedávného průzkumu firem CommerceNext a Forrester Research totiž ukázaly, že se má letos rozrůst e-commerce. Jedná se tedy o naději ve formě on-line nakupování.

    Průzkum pak zpovídal top lídry 113 různých společností. Většina z nich je optimistická ohledně růstu jejich příjmů v letošním roce. Asi 42 procent z nich pak plánuje investovat do technologií. Přibližně 57 procent účastníků se rovněž cítila „pozitivně, nebo velmi pozitivně“ ohledně jejich letošních digitálních prodejů.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashion United, X, YouTube

    Konec roku přinesl LVMH rostoucí prodeje. Salvatore Ferragamo a Dr Martens ovšem bojují se slabými výsledky

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―