Více

    ― Reklama ―

    Červené rty patří mezi klasické make-up trendy. Z módy snad ještě nikdy nevyšly, ačkoliv v průběhu let společnost experimentuje s jejich kompozicí. Rudá rtěnka skvěle doplní nahé líčení i full glam look, možná i díky své variabilitě je tak oblíbená. Příprava je ovšem klíčová. S tím správným produktem a technikou se ale přešlapů bát nemusíte.

    Namalovat si červené rty může být leckdy věda. Někteří se proto takového líčení bojí, a to především pro jeho výraznost a částečnou nepraktičnost. Vše ale stojí na kvalitní přípravě. Vhodný produkt, technika nanášení i promyšlení perfektní situace, to vše hraje roli. Pokud se vám podaří všechna kritéria zvládnout, nemusíte se ničeho bát. A s trochou šikovnosti to půjde snadněji, než si myslíte.

    Účel světí prostředky. Červené rty vyžadují v kanceláři jinou péči než v baru

    Už dávno neplatí, že by se červené rty hodily jen na zvláštní příležitosti a večerní události. Zakomponovat je do běžného nošení může být příjemným oživením. Červená rtěnka navíc dodá na sebevědomí a při správné volbě odstínu podtrhne rysy v obličeji. Z klasických tuhých rtěnek můžete sáhnout po značce Chanel nebo Yves Saint Laurent. Luxusní obal udělá z nanášení dekadentní záležitost.

    Zdroj: Chanel, Yves Saint Laurent

    Tuhá rtěnka ve vysouvacím obalu je ideální pro chvíle, kdy máte produkt celou dobu po ruce. Kvůli své konzistenci se totiž snadněji vytrácí. Nezapomeňte ji proto čas od času zkontrolovat v kapesním zrcátku a poupravit drobnosti. Tento typ rtěnky se nejlépe hodí například do kanceláře, kde máte dostatečný prostor na kontrolu, nebo na chození po městě, pokud víte, že nemáte v plánu jíst a pít.

    Populárním produktem posledních pár let je tekutá rtěnka. Chlubí se šikovným aplikátorem a krémovější konzistencí. Nejlepší službu proto udělá právě na večírcích či dlouho trvajících akcích. Na nich totiž nemáte tolik času neustále kontrolovat, zdali se barva někam nevytratila. Rtěnka od značky Dior či Maybelline vydrží i mastná jídla a drinky, nemusíte ji proto nijak zvlášť hlídat.

    Zdroj: Dior, Maybelline

    Opětovná aplikace u podobného typu rtěnek je ovšem o něco složitější, jelikož nanášíte novou vrstvu na vrstvu již existující. Vyplatí se proto investovat do produktů, které opravdu vydrží několik hodin a vy maximálně dobarvíte rychleji mizící vnitřek rtů. Velkým pomocníkem je také dvoufázový odličovač, díky kterému nebudete muset po celém dni bojovat s vysoce přilnavou barvou.

    Pro šťavnaté rty sáhněte po barevných lescích

    Velkým hitem letošního roku jsou pak zabarvené lesky. Dodají rtům barvu a šťavnatost, ale nijak vás neomezí v běžném fungování. Sice se ztrácejí o poznání rychleji než klasické výrazné rtěnky, ale na rozdíl od extravagantnějších produktů mizí přirozeně. Lesk Gloss Bomb od Fenty Beauty působí na rtech hravě, zatímco značka Clinique svým produktem dodá jiskru každému líčení.

    Zdroj: Fenty Beauty, Clinique

    Lesky a lesklé rtěnky pak mají výhodu ve své spíše hydratační konzistenci. U matných produktů musíte dávat pozor na vysušené rty. Nejlepší je proto nějakou dobu před aplikací hydratovat ústa kvalitním balzámem. Při výběru odstínu také vezměte v potaz svůj podtón pleti. Studenému budou slušet vínové a třešňové odstíny červené, zatímco tomu teplému sednou ty spíše korálové a oranžové.

    Červená barva na rtech je skvělým doplňkem, bohužel ale neodpouští. Před aplikací proto zvažte orámování pomocí tužky na rty. Pomůže vám s precizním nanášením. Starý trik také radí, že po namalování rtů máte přebytečnou barvu jemně obtisknout do papírového ubrousku, poprášit ústa transparentním pudrem a nanést druhou vrstvu. Docílíte tak hladšího efektu a delší výdrže.

    Zdroje: Chanel, Yves Saint Laurent, Dior, Maybelline, Fenty Beauty, Clinique, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Klasika všech klasik. Červené rty noste svůdně a bez starostí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Červené rty patří mezi klasické make-up trendy. Z módy snad ještě nikdy nevyšly, ačkoliv v průběhu let společnost experimentuje s jejich kompozicí. Rudá rtěnka skvěle doplní nahé líčení i full glam look, možná i díky své variabilitě je tak oblíbená. Příprava je ovšem klíčová. S tím správným produktem a technikou se ale přešlapů bát nemusíte.

    - Reklama -

    Namalovat si červené rty může být leckdy věda. Někteří se proto takového líčení bojí, a to především pro jeho výraznost a částečnou nepraktičnost. Vše ale stojí na kvalitní přípravě. Vhodný produkt, technika nanášení i promyšlení perfektní situace, to vše hraje roli. Pokud se vám podaří všechna kritéria zvládnout, nemusíte se ničeho bát. A s trochou šikovnosti to půjde snadněji, než si myslíte.

    Účel světí prostředky. Červené rty vyžadují v kanceláři jinou péči než v baru

    Už dávno neplatí, že by se červené rty hodily jen na zvláštní příležitosti a večerní události. Zakomponovat je do běžného nošení může být příjemným oživením. Červená rtěnka navíc dodá na sebevědomí a při správné volbě odstínu podtrhne rysy v obličeji. Z klasických tuhých rtěnek můžete sáhnout po značce Chanel nebo Yves Saint Laurent. Luxusní obal udělá z nanášení dekadentní záležitost.

    Zdroj: Chanel, Yves Saint Laurent

    - Reklama -

    Tuhá rtěnka ve vysouvacím obalu je ideální pro chvíle, kdy máte produkt celou dobu po ruce. Kvůli své konzistenci se totiž snadněji vytrácí. Nezapomeňte ji proto čas od času zkontrolovat v kapesním zrcátku a poupravit drobnosti. Tento typ rtěnky se nejlépe hodí například do kanceláře, kde máte dostatečný prostor na kontrolu, nebo na chození po městě, pokud víte, že nemáte v plánu jíst a pít.

    Populárním produktem posledních pár let je tekutá rtěnka. Chlubí se šikovným aplikátorem a krémovější konzistencí. Nejlepší službu proto udělá právě na večírcích či dlouho trvajících akcích. Na nich totiž nemáte tolik času neustále kontrolovat, zdali se barva někam nevytratila. Rtěnka od značky Dior či Maybelline vydrží i mastná jídla a drinky, nemusíte ji proto nijak zvlášť hlídat.

    Zdroj: Dior, Maybelline

    Opětovná aplikace u podobného typu rtěnek je ovšem o něco složitější, jelikož nanášíte novou vrstvu na vrstvu již existující. Vyplatí se proto investovat do produktů, které opravdu vydrží několik hodin a vy maximálně dobarvíte rychleji mizící vnitřek rtů. Velkým pomocníkem je také dvoufázový odličovač, díky kterému nebudete muset po celém dni bojovat s vysoce přilnavou barvou.

    Pro šťavnaté rty sáhněte po barevných lescích

    Velkým hitem letošního roku jsou pak zabarvené lesky. Dodají rtům barvu a šťavnatost, ale nijak vás neomezí v běžném fungování. Sice se ztrácejí o poznání rychleji než klasické výrazné rtěnky, ale na rozdíl od extravagantnějších produktů mizí přirozeně. Lesk Gloss Bomb od Fenty Beauty působí na rtech hravě, zatímco značka Clinique svým produktem dodá jiskru každému líčení.

    Zdroj: Fenty Beauty, Clinique

    Lesky a lesklé rtěnky pak mají výhodu ve své spíše hydratační konzistenci. U matných produktů musíte dávat pozor na vysušené rty. Nejlepší je proto nějakou dobu před aplikací hydratovat ústa kvalitním balzámem. Při výběru odstínu také vezměte v potaz svůj podtón pleti. Studenému budou slušet vínové a třešňové odstíny červené, zatímco tomu teplému sednou ty spíše korálové a oranžové.

    Červená barva na rtech je skvělým doplňkem, bohužel ale neodpouští. Před aplikací proto zvažte orámování pomocí tužky na rty. Pomůže vám s precizním nanášením. Starý trik také radí, že po namalování rtů máte přebytečnou barvu jemně obtisknout do papírového ubrousku, poprášit ústa transparentním pudrem a nanést druhou vrstvu. Docílíte tak hladšího efektu a delší výdrže.

    Zdroje: Chanel, Yves Saint Laurent, Dior, Maybelline, Fenty Beauty, Clinique, Instagram

    ― Reklama ―

    Přehlídky roku 2025 nabývají obrysů. Rozvrh nadcházejících týdnů módy

    Nový rok nabízí nejen čerstvý začátek, ale také návrat toho známého a očekávaného. Výjimkou z tohoto pravidla není ani módní svět, který už s napětím očekává comeback špičkových týdnů módy. Abyste se na něj mohli lépe připravit, nachystali jsme přehled letošních světových fashion weeků a toho, co je bude tentokrát nejvíce definovat.

    Móda v kostce: Prada vítá jaro a Missoni dává sbohem své zakladatelce

    Konec pracovního týdne přinesl i smutné novinky. Módní dům Missoni oznámil úmrtí své zakladatelky Rosity Missoni. Značka Prada zatím vítá jaro, a to pomocí kampaně s hvězdnou Carey Mulligan. Valentino pro změnu do svých řad přijal první thajskou ambasadorku, herečku Freen Sarocha. Společnost Rolex pak odstartovala nový rok zvýšením cen.

    Cítit se krásně si zasloužíte i doma. Luxusní loungewear oblékněte na cestu ke gauči

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    Rodent men jsou minulostí. Mezi sexy muži vítězí trendy noodle boys

    Internet pokračuje ve své obsesi s netypicky maskulinními muži. Uživatelé sociálních sítí se ovšem tentokrát místo takzvaného rodent man zamilovali do "noodle boys". Jedná se většinou o herce, charakteristické svou vytáhlou postavou, delšími vlasy a ostrou čelistí. Nejvíc je na nich ovšem přitažlivá jistá otevřenost, a především citlivost.

    Trend underconsumption core čelí vlně kritiky. K nižší spotřebě dle ní nevede

    Letošní virální trend kritizující nadměrnou spotřebu, známý pod názvem underconsumption core, čelí čím dál větší kritice a to hned z několika různých stran. Influenceři propagující nižší spotřebu a minimalismus se podle odpůrců populárního "hnutí" zaměřují výhradně na estetiku a luxus a jsou až příliš povrchní.

    Móda v kostce: Zendaya je tváří Louis Vuitton x Murakami a Calvin Klein chystá comeback

    Luxusní značky se pomalu loučí s končícím rokem a soustředí veškerou svou pozornost na novou kapitolu. Módní dům Louis Vuitton odhalil první kampaň ke speciální kolekci s Takashi Murakami, v níž září Zendaya. Calvin Klein potvrdil, že po sedmi letech navštíví Newyorský fashion week a Loewe představil řadu pro lunární nový rok.

    Sněhule zaplňují městské ulice. Praktické boty slibují teplo i trendy zimní outfit

    Z ryze praktických bot se postupem času stal módní doplněk. Letošní zimu zaplavují regály v obchodech sněhule, boty původně sloužící k brodění se ve sněhu. Ačkoliv ve městě zřídka kdy napadne ohromující sněhová nadílka, zateplená obuv si postupně razí cestu do čím dál více botníků. Naskočte na zimní trend a vyberte si vlastní ideální model.

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Nenechte zimu narušit vaši módní hru. Chlad zaženou chytří pomocníci

    Při sledování fotografií módních influencerů nastává navzdory vytoužené inspiraci nutná otázka. To jim není zima? Spousta z nich totiž i ve sněhové vánicí nosí lehké kalhoty či podzimní kožené bundy. Odpověď je snadná. Módním nadšencům pomáhá proti zimě chytrá výbava, která jim umožní vynosit trendy outfity i v nepříjemném chladu.

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Módní kousky v podobě dlouhodobé investice. Nákupy, které z vás udělají milionáře

    Investiční možnosti jsou téměř nekonečné. Dávno mezi ně nepatří jen akcie či kryptoměny, v portfoliích najdeme LEGO stavebnice, figurky z filmů, ale klidně i vzácné lahve alkoholu. Investice jsou určovány příležitostmi a rozhodně mezi ně patří i módní kousky. Neomezují se však jen na kabelky, zbohatnout můžete také na špercích či botách.

    Cozy season začíná. Uklidňující aktivity vás naladí do sváteční pohody

    Období mezi Vánoci a Silvestrem patří mezi to nejlepší z celého roku. Vánoční filmy, cukroví, užívání si dárků a pomalé tempo, to vše charakterizuje sváteční čas. Pokud hledáte nenáročné aktivity, kterými takové chvíle vyplnit, inspirujte se originálními tipy. S pár snadno sehnatelnými pomocníky si vystačíte na dlouhé zasněžené večery.

    Kov a metalické povrchy opět panují designovému světu. Tentokrát v ušlechtilejší formě

    Kov se dlouho držel v pozadí jako materiál, který byl především funkční. Současné trendy to ovšem mění. Kov se totiž stává hlavním prvkem moderního interiérového designu. Je odolný, velmi snadno kombinovatelný a přitahuje pozornost svou sofistikovanou estetikou. Dokáže tak vytvořit luxusní, ale zároveň přístupný a útulný prostor.

    A Complete Unknown vrací módu 60. let. Timothée Chalamet na ni láká i mimo plátno

    Na scéně se objevil další snímek, proplétající hranice filmového a módního světa. A Complete Uknown si klade za cíl poodkrýt různými mýty obklopené začátky kariéry slavného zpěváka Boba Dylan. Jeho ztvárnění se chopil talentovaný herec Timothée Chalamet. Do své role se jako vždy pustil naplno, a tak módu 60. let oblékl nejen ve filmu.

    Nejžhavější pánský doplněk letošního i nadcházejícího roku? Jednoznačně knírek

    Knírek. Symbol filmů pro dospělé z "osmdesátek", postaviček z komiksů a retro reklam na pivo. Kdo by to řekl, že právě on se stane nejžhavějším módním trendem současnosti? A přitom stačilo tak málo. Pár filmových hvězd, trochu TikToku a Gen Z, která dokáže proměnit v hit i ponožky v sandálech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―