Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Za poslední roky se propracovaná skin care rutina stala součástí dne téměř každého beauty nadšence. Díky vlogerům i sociálním sítím se tak stalo mnohem jednodušší pochopit funkce jednotlivých aktivních látek v luxusních sérech nebo krémech. Expertem na pleť se mohl stát téměř každý z nás. Bohaté experimenty s produkty na obličej ovšem koncem loňského roku vystřídal beauty minimalismus.

    Zdroj: Rare Beauty, La Roche-Posay

    Trendy jsou tedy spíše jednoduché rutiny, obsahující vyzkoušený čisticí gel na obličej, jedno nebo dvě séra a kvalitní krém. Pozornost se místo obličeje letos přesunula na celé tělo. Milovníci beauty produktů si totiž uvědomili, jak moc ho v posledních letech zanedbávali. Pomocníky určené pro body care tak začaly vydávat i značky z původně jiných odvětví, jako je například Rare Beauty Seleny Gomez.

    Zásobte se vyzkoušenou klasikou, jakou je peeling a tělový cleanser

    Speciální produkty na tělo jsou pak potřeba především proto, že naše kůže může být na některé ingredience, zahrnuté do klasické skin care rutiny, více citlivá. Nelze proto na pokožku použít sérum se stejným obsahem salicylic acid nebo retinolu. Pokud s kolekcí pro péči o pleť teprve začínáte, doporučujeme zkusit čisticí gel s niacinamidem nebo peeling, například ten s glycerinem a rostlinnými výtažky.

    Zdroj: Youth To The People, Fig

    Vytvořte si v koupelně profesionální spa. Čeká na vás body mist i specializovaná séra

    Kromě krémů a peelingů se ovšem beauty nadšenci letos zamilovali také do více profesionálnějších produktů. Oblíbeným pomocníkem je například body mist značky Soft Service. Zaměřuje se totiž na akné vyvolané potem, bakteriemi nebo podrážděním. Sérum od In Beauty má zase za cíl zredukovat tmavé skvrny a tvrdou nebo hrbolatou pokožku. Obsahuje totiž aktivní ingredience, jako jsou AHA a BHA kyseliny.

    Zdroj: Soft Services, In Beauty

    Dalším v současnosti populárním specializovaným pomocníkem je takzvaný body peel značky Nécessaire. Rovněž totiž obsahuje kyseliny AHA a BHA. Jedná se ovšem o denní sérum, které se nechá vsáknout do pokožky. Uklidňuje ji a mimo jiné zbavuje „jahodového“ vzhledu. Se zarostlými chloupky si zase poradí sérum Topicals. Aplikovat se dá po holení, které často pokožku podráždí.

    Zdroj: Nécessaire, Topicals

    I když současné trendy diktují rozsáhlou rutinu péče o pleť, nejedná se o zcela nezbytný návyk. Populární produkty můžete ovšem využít jako inspiraci pro to, věnovat se více vaší pokožce. Často se zaměřujeme na obličej kvůli tomu, že ho každý bez výjimky spatří. Starat bychom se o sebe však měli kvůli tomu, že si naše tělo naši pozornost zaslouží, ať už ho stavíte na odiv, či nikoli.

    Zdroje: Allure, Best Products, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    ― Reklama ―

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Za poslední roky se propracovaná skin care rutina stala součástí dne téměř každého beauty nadšence. Díky vlogerům i sociálním sítím se tak stalo mnohem jednodušší pochopit funkce jednotlivých aktivních látek v luxusních sérech nebo krémech. Expertem na pleť se mohl stát téměř každý z nás. Bohaté experimenty s produkty na obličej ovšem koncem loňského roku vystřídal beauty minimalismus.

    Zdroj: Rare Beauty, La Roche-Posay

    Trendy jsou tedy spíše jednoduché rutiny, obsahující vyzkoušený čisticí gel na obličej, jedno nebo dvě séra a kvalitní krém. Pozornost se místo obličeje letos přesunula na celé tělo. Milovníci beauty produktů si totiž uvědomili, jak moc ho v posledních letech zanedbávali. Pomocníky určené pro body care tak začaly vydávat i značky z původně jiných odvětví, jako je například Rare Beauty Seleny Gomez.

    Zásobte se vyzkoušenou klasikou, jakou je peeling a tělový cleanser

    Speciální produkty na tělo jsou pak potřeba především proto, že naše kůže může být na některé ingredience, zahrnuté do klasické skin care rutiny, více citlivá. Nelze proto na pokožku použít sérum se stejným obsahem salicylic acid nebo retinolu. Pokud s kolekcí pro péči o pleť teprve začínáte, doporučujeme zkusit čisticí gel s niacinamidem nebo peeling, například ten s glycerinem a rostlinnými výtažky.

    Zdroj: Youth To The People, Fig

    Vytvořte si v koupelně profesionální spa. Čeká na vás body mist i specializovaná séra

    Kromě krémů a peelingů se ovšem beauty nadšenci letos zamilovali také do více profesionálnějších produktů. Oblíbeným pomocníkem je například body mist značky Soft Service. Zaměřuje se totiž na akné vyvolané potem, bakteriemi nebo podrážděním. Sérum od In Beauty má zase za cíl zredukovat tmavé skvrny a tvrdou nebo hrbolatou pokožku. Obsahuje totiž aktivní ingredience, jako jsou AHA a BHA kyseliny.

    Zdroj: Soft Services, In Beauty

    Dalším v současnosti populárním specializovaným pomocníkem je takzvaný body peel značky Nécessaire. Rovněž totiž obsahuje kyseliny AHA a BHA. Jedná se ovšem o denní sérum, které se nechá vsáknout do pokožky. Uklidňuje ji a mimo jiné zbavuje „jahodového“ vzhledu. Se zarostlými chloupky si zase poradí sérum Topicals. Aplikovat se dá po holení, které často pokožku podráždí.

    Zdroj: Nécessaire, Topicals

    I když současné trendy diktují rozsáhlou rutinu péče o pleť, nejedná se o zcela nezbytný návyk. Populární produkty můžete ovšem využít jako inspiraci pro to, věnovat se více vaší pokožce. Často se zaměřujeme na obličej kvůli tomu, že ho každý bez výjimky spatří. Starat bychom se o sebe však měli kvůli tomu, že si naše tělo naši pozornost zaslouží, ať už ho stavíte na odiv, či nikoli.

    Zdroje: Allure, Best Products, YouTube

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―